kalat ja vaaka

fisutyttö

Elikkäs löytyykö kokemuksia miten kalatyttö ja vaakapoju sopivat yhteen? Mulla ei ole mitään tietoa, sillä edes melkein kukaan kavereistani ei ole vaaka!!

-Kiitos-

7

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamar

Minun tietoni mukaan kala voi hieman pilata suhdetta ollessaan vaa´alle mustasukkainen

• Triton

Me ainakin sovimme kyseisellä kombinaatiolla yhteen mieheni kanssa.

Miinuksia tulee siitä että Vaaka pystyy hapertamaan Kalan itsetuntoa, ja takuulla yrittää jossain vaiheessa ottaa toiselta luulot pois (mitä ei heti päällepäin lempeän oloisesta Vaa'asta uskoisi). Kala saattaa myös olla liian tunteellinen älyhakuisen Vaa'an mieleen.

Plussia tulee siitä että kummallakin on herkkä ja hellä mieli, yleensä. Hienostuneet asiat viehättävät Vaakaa, eikä Kala koe vaikeaksi innostua itsekin taiteista ja kulttuurista. Kalahan yleensä on aika hyvä myötäilemään kulloisenkin seuransa kiinnostuksenkohteissa. Ehkä liiankin hyvä. Romantiikka saattaa kukoistaa ja seksikin maittaa.

• kalatyttö82

Olen kalat ja exmieheni oli vaaka. Suhde oli vaikea, ja loppuikin 5 vuoden jälkeen. Ei hyvä yhdistelmä.

• Marjuu

Hei,
        kala kyllä mukautuu, mutta mukautuessaan voi kadottaa kokonaan itsensä. Kala alkaa helposti elää muiden elämää, koska kala on niin antelia, auttavainen ja hyvä. Kala sisältää kaikki merkit. Kala oppii paljon vaikeasti hänelle sopivilta merkeiltä menestymään tässä maailmassa, mutta kaln täytyy aika kovilla keinoilla säilyttää itsensä ja elää omaa elämäänsä, ns. pitää puoliaan. Ellei puoliso kasva huomioomaan kalaa, ei suhteesta tule mitään. Myös puolison täytyy nöyrtyä, ei vain kalan.

Joskus kala voi tarvita elämän, jossa sen puoliso haastaan kalan yrittämään sellaisia asioita, joita se mukavuudenhalustaan ei yrittäisi. kalalla on voimakkaasti kaksi puolta ja se mustempi puoli voi myös ottaa liikaa valtaa ellei kala anna yritteliään ja rohken puolensa vallata alaa.

• Marjuuuu

Hei Kalatyttö,
      vaaka ja kalayhdistelmä on aika mahdoton. Teillä on tosi vähän yhteistä. Vaaka haluaa olla itsenäinen ja vapaa. Vaaka menee välillä syvälle omaan maailmaansa ja kala ei osaa eikä jaksa vetää ja nostaa vaakaa ylös sen välillä vallitsevasta masennuskuilusta. Vaaka on myös teennäinen eli haluaa miellyttää kaikkia ja se arsyttää kalaa, joka uskaltaa olla aika aito. Kala tarvitsee kotia ja perhettä rakastavan ihmisen. Ihmisen joka on lämmin kotona ja turvallinen, joka ymmärtää kalan sielua. kala tarvitsee ihmisen, joka kannustaa ja tukee ja työntää kalaa ihmisten keskuuteen ja yrittämään parastaan opsikelussa ja työssä. Vaaka kala -suhde on myrskyisä. Kahdella ihmisellä on sitä helpompaa kasvaa yhdessä, mitä enemmän heillä jo alkuaan on samanlaisia yhteisiä ajatuksia ja tapoja. Pitää olla samanlainen seuraelämän ja kotielämän tapa. Pitää olla samanlainen käsitys kodin siisteydestä ja yhdessä tekemisestä: ruuanlaitosta ja lsten kanssa olemisesta. Pitää tasapuolisesti osallistua kotitöihin ja tasapuolisesti tukea toista työelämässä. Näin ei ole, jos merkit sopivat toisilleen vaikeasti tai murskyisesti kuten teidän merkit.

Kuitenkin nämä yhteensopivuudet ovat vaikeita asioita. Itse olen elänyt yli 30 vuotta merkin kanssa, joka kuvataan minulle vaikeaksi suhteeksi, mutta huom. ei myrskyisäksi kuten kala ja vaaka -suhde. Olen kasvanut valtavasti tässä suhteessa ja tämä suhde on kestänyt vain sen vuoksi, että myös puolisoni on kasvanut ja muuttunut. Näin sielumme ja tapamme ovat tulleet lähemmäksi toisiamme.

Usko vain rohkeasti, että tapaat sielunystävän. Kuuntele voimakkaasti sisintäsi ja juuri sitä, että olet hyvä juuri sellaisena kuin olet ja tunnet. Sisimpäsi ei koskaan erehdy.

• Puppy

Marjuuu, kirjoitit ihanasti. Olenseurustellut vaakamiehen kanssa jonkun aikaa. Olemme kumpikin
        jo elämää nähneitä ja kumpaakin on sattunut suhteissa. Minusta tuntuu ihanalta olla miesystäväni kainalossa mutta tunnen mustasukkaisuutta hänen ystäviään kohtaan...hänellä on paljon naispuolisia ystäviä, osan tunnen minäkin.
        Oletko sitä mieltä että puhumalla selviää vaakamihen kanssa? Olen kertonut hänelle että olen mustasukkainen välillä ja hän on sanonut että puhuisin asioista etteivät kasva liian isoiksi. En olisi uskonut olevani mustasukkainen ja nyt vielä olen lukenut tämänkin palstan mielipiteitä vaaoista!!!! huhhuuuh..ovat kuulemman
        phemman luokan vedättäjiä! Mutta eiköhän merkistä riippumatta on pahoja ja hyviä ihmisiä. Itse olen kyllä hyvinkin uskollista sorttia!

• Meisku

Hei, minulla on vaaka tytär, veli ja ystävätär.

Olen itse kala. Ihan mukavia ihmisiä ja heidän kanssaan tulee hyviäkin keskusteluja. Sielunystäviä heistä ei koskaan tule. Asiallisella linjalla menee hyvin, mutta todellista toistensa ymmärtämistä heillä ei ole eikä koskaan pysty syntymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe