Kertokaa

vinttikoirista

Otin vinttikoiran ja haluaisin tietää siitä rodusta mahdollisimman paljon (muutakin mitä olen kirjoista lukenut), kokemuksia ja niin edelleen. Kertokaa ruokavaliosta ja ruuansulatuksesta.

9

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carri

      vinttikoira sulla on rodultaan?

    • HUH HUH

      Vinttikoira ei ole rotu!!!!!! Kuten ei seurakoirakaan tai muut...

      Kannattaa laittaa koiranrotu, jotta muut tietää mistä puhutaan.

      Koitappa googlea ja koirasi rotua vastaavia keskustelu foorumeja ja vastaavia paikkoja.

      • greyhoundia

        vinttikoiraksi.


      • Vinttikoirista

        Eli se on greyhound, monet sanovat niitä vinttikoiriksi ne jotka omaavat tämän rodun niin tietävät.


      • Nanna73
        Vinttikoirista kirjoitti:

        Eli se on greyhound, monet sanovat niitä vinttikoiriksi ne jotka omaavat tämän rodun niin tietävät.

        ei yksinään ole vinttikoirarotu! Vinttikoiriin kuuluu Italianvinttikoira, Grey, Irlikset, Whippet ym. ym... Eli et voi puhua omistavasi vinttikoiran ja luulla että kaikki tietää sinun puhuvan Greystä. Omistan itse Greyn, ja harrastajapiireissäkään ei KUKAAN puhu omistavansa vinttikoiraa, aina pitää selventää mikä rotu on kyseessä, koska niin kuin sanottu, vinttikoira -kategoriaan kuuluu paljon muitakin rotuja kuin Grey.


      • Nanna73
        Nanna73 kirjoitti:

        ei yksinään ole vinttikoirarotu! Vinttikoiriin kuuluu Italianvinttikoira, Grey, Irlikset, Whippet ym. ym... Eli et voi puhua omistavasi vinttikoiran ja luulla että kaikki tietää sinun puhuvan Greystä. Omistan itse Greyn, ja harrastajapiireissäkään ei KUKAAN puhu omistavansa vinttikoiraa, aina pitää selventää mikä rotu on kyseessä, koska niin kuin sanottu, vinttikoira -kategoriaan kuuluu paljon muitakin rotuja kuin Grey.

        .. onko sulla juoksu- vai näyttelylinjainen grey? Pentu vai aikuinen? Jo yksistään nämä tiedot auttavat kertomaan ruokavaliosta ym.


      • onko se italian-vai venäjän...
        Nanna73 kirjoitti:

        .. onko sulla juoksu- vai näyttelylinjainen grey? Pentu vai aikuinen? Jo yksistään nämä tiedot auttavat kertomaan ruokavaliosta ym.

        Siis ei sillä oo mitään välii, minkä linjanen koira se on?Onko sitten teidän mielestä esim.italianvinttikoiralla ja venäjänvinttikoiralla jotain yhteistä, siis niinkuin näyttely/juoksulinjoissa?Soita tietämätön kasvattajalle!Käsittääkseni italianvinttari on hivenen pienempi kuin venakko..tai sitten näen omat venakkoni tosi pieninä....


      • MRSttkju
        onko se italian-vai venäjän... kirjoitti:

        Siis ei sillä oo mitään välii, minkä linjanen koira se on?Onko sitten teidän mielestä esim.italianvinttikoiralla ja venäjänvinttikoiralla jotain yhteistä, siis niinkuin näyttely/juoksulinjoissa?Soita tietämätön kasvattajalle!Käsittääkseni italianvinttari on hivenen pienempi kuin venakko..tai sitten näen omat venakkoni tosi pieninä....

        ... ruokinnan kannalta onko se juoksija vai geeli!!!! Juoksijoille kun on olemassa ihan omat ruokansa jotka on suunniteltu nimenomaan juokseville greyille!
        Ja siis täh, italiaanoko hivenen pienempi ku venakko???!!!??? no joo jos sun mielestä 40 cm korkea italiaano on vain "hieman pienempi" kuin sellanen about 80 cm venakko ni voihan sen noinkin nähdä...... mun silmät kyllä näkee eron aika rajuna.
        Ei mun tarvii soittaa kasvattajalle, tiedän mistä puhun kilpailevan greyn omistajana.


      • vitsi
        MRSttkju kirjoitti:

        ... ruokinnan kannalta onko se juoksija vai geeli!!!! Juoksijoille kun on olemassa ihan omat ruokansa jotka on suunniteltu nimenomaan juokseville greyille!
        Ja siis täh, italiaanoko hivenen pienempi ku venakko???!!!??? no joo jos sun mielestä 40 cm korkea italiaano on vain "hieman pienempi" kuin sellanen about 80 cm venakko ni voihan sen noinkin nähdä...... mun silmät kyllä näkee eron aika rajuna.
        Ei mun tarvii soittaa kasvattajalle, tiedän mistä puhun kilpailevan greyn omistajana.

        Kylläpä oli noista näsäviisaista vastauksistasi kovastikin apua! Mikä sulle on tärkeintä; jakaa asiallista tietoa toisille, vai osoittaa omaa erinomaisuuttasi. Kommenteistasi päätelle oman itsesi korostaminen on ykkösasia. Siis ei oo totta...he..ssä... voi vitsi mitä typeryksiä!!1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe