kalat ja vaaka

fisutyttö

Hei!!

Eli löytyykö kokemuksia miten kalatyttö ja vaakapoju sopivat yhteen? Mulla ei ole mitään tietoa, sillä edes melkein kukaan kavereistani ei ole vaaka!!

-Kiitos-

11

2905

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronja

Olen itse vaaka ja olen seurustellut peräti kuukauden kalamiehen kanssa. Siitä ei tullut kerta kaikkiaan yhtään mitään. Mutta astrologiset ennustukset eivät aina toteudu. Mene mtv3:n Helmi sivuille Testit ja sieltä löydät Sovitteko yhteen - testin. Tee se.

• eräsvaakamies

Olen ollut. Sydän siinä särkyi kummallakin.

• noora

Onko mitään idioottimaisempaa, kuin luottaa johonkin huuhaa-horoskooppeihin parisuhteissa?
      itelles sä siinä vaan hallaa teet.

• vaaka

on kokemusta yhdestä kalat- miehestä. toimii, jos osaatte olla toisillenne suoria ja rehellisiä.

• vaaka..

huumori ja herkkyys yhdistää.

• ed.
        vaaka.. kirjoitti:

huumori ja herkkyys yhdistää.

molemmat on luovia ja suhteellisen rauhallisia.

voi olla et joissakin asioissa on vaikea löytää yhteistä kieltä, kalat elää enemmän haaveellisessa tunnemaailmassa. vaaka on hieman realistisempi.

• kuin he.

työtoverini ja ystäväni on kalanainen ja hänen miehensä vaaka. Ovat eläneent aviossa 32 vuotta.
      Harvoin näkee niin samaan hiileen puhaltavaa ja toisiaan täydentäävää paria...

• janessa05

olen itse kalat ja avopuolisoni on vaaka, yhteiseloa takana kohta 9v. kaksi lasta ja sillee ni eiköhän tämä yhdistelmä toimi....

• Nimetön

Hei vaan fiksutyttö. Sen verran voin sanoa siitä suhteesta mitä on olla vaakatyttö ja kalapoika. Olemme olleet mieheni kanssa yli 12 vuotta naimisissa ja hän on ainakin minulle sopiva merkki, sillä hän jaksaa katsoa minun temperamenttisuuttani ja mielialojeni vaihteluja, joskin hän välillä hermostuu.Mutta hän on ainoa joka ne kestää. Se huono puoli siinä on että vaaka haluaa keskustella asioista syvällisemmin kun taas kala ei niin vakavasti halua.(tämä on minun mielipiteeni vaan). Mutta anna mennä vaan ja katso mitä siitä tulee, ties vaikka vuosisadan rakkaustarina.

• aczu

tuosta olisin hieman eri mieltä että vaaka haluaa käydä keskusteluja ja kalat ei, olen huomannut monen kohdalla kuten myös itsenikin,minä kala ja ukko vaaka,että tuo hempeily osasto, keskustelut jne,on aina ollu mulle lähellä sydäntä mutta ukko ei halua keskustella "henkeviä"ja heti kun on jotain hempeetä niin ahdistuu jotenkin..vai johtuuko siitä että on vain perus suomalainen mies.. onneksi on tässä ajan saatossa hieman pehmennyt niin voi jo jotain hempeetäkin olla..=)

• hmmmielenkiintoista

Tällainen löytyi. Vanha ketju. Olen gooklannut kalat miehestä kertovaa aineistoa. Kertokaa kalat miehet millaisia olette. En ole saanut selvää eräästä miehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      984
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe