Halpiskatanoita!

peräkylän juntti

Täällä on silloin tällöin pyörinyt keskusteluja, joissa pohditaan mistä saisi kunnollisen katanan.
Nyt päätinkin sitten kysyä, että mistä näitä halpiskatanoita sitten saa. Itse olen nimittäin aikonut hankkia sellaisen ( ei mitään hätää, pelkästään koristeeksi... ) ja haluaisin tietää mistä sellaisia saisi.
Jossain olen nähnyt myytävän niitä 50-60 euron hinnalla. Miten on, löytyykö linkkiä?

6

3676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :j:

Ehkeivät ole ihan sieltä 50-60 euron haitarista mutta enemmän halpistavaraa kai kuitenkin :)

Joskus olin aikeissa tilata jotain LOTR-sälää tuolta vaan se jäi aikomukseksi. En tosiaan ehkä ottais iaidotreeneihin noita välineitä mukaan vaikka saattaa seassa ollakkin jotain kelvollisia yksilöitä.

http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat

• peräkylän juntti

juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
        mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä?

• minä
        peräkylän juntti kirjoitti:

juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
        mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä?

Dragon Spring Handmade Bushido Katana

elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D

ensinmäinen katana

• on toi
        minä kirjoitti:

Dragon Spring Handmade Bushido Katana

elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D

ensinmäinen katana

miekka ja se on kyllä ihan käypä katana leikkuuseenkin... mutta muista et miekat ei oo tarkotettu metsurointiin... vaan alunperin leikkaamaan lihaa ja luuta...

Kannattaa tilata katanat jatkossa Ebay.com:sta sieltä saa vastaavia uusia ihan pilkkahintaan.

• mohko-san

Minä ostin tuolta ihan kunnollisen vehkeen ja makso vain noin reilu 200€. Kyllä sillä leikkausharjoituksia ym. suorittaa

• Nimetön

törmäsin surffatessa www.warriors-store.com putiikkiin joka mainosti kill-bill miekkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      190
      6290
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      242
      4233
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3525
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      51
      3347
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      76
      3270
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2836
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      74
      2412
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      243
      2357
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2326
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      100
      1917
    Aihe