Täällä on silloin tällöin pyörinyt keskusteluja, joissa pohditaan mistä saisi kunnollisen katanan.
Nyt päätinkin sitten kysyä, että mistä näitä halpiskatanoita sitten saa. Itse olen nimittäin aikonut hankkia sellaisen ( ei mitään hätää, pelkästään koristeeksi... ) ja haluaisin tietää mistä sellaisia saisi.
Jossain olen nähnyt myytävän niitä 50-60 euron hinnalla. Miten on, löytyykö linkkiä?
Halpiskatanoita!
6
3698
Vastaukset
- :j:
Ehkeivät ole ihan sieltä 50-60 euron haitarista mutta enemmän halpistavaraa kai kuitenkin :)
Joskus olin aikeissa tilata jotain LOTR-sälää tuolta vaan se jäi aikomukseksi. En tosiaan ehkä ottais iaidotreeneihin noita välineitä mukaan vaikka saattaa seassa ollakkin jotain kelvollisia yksilöitä.
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat- peräkylän juntti
juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä? - minä
peräkylän juntti kirjoitti:
juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä?Dragon Spring Handmade Bushido Katana
elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat
ensinmäinen katana - on toi
minä kirjoitti:
Dragon Spring Handmade Bushido Katana
elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat
ensinmäinen katanamiekka ja se on kyllä ihan käypä katana leikkuuseenkin... mutta muista et miekat ei oo tarkotettu metsurointiin... vaan alunperin leikkaamaan lihaa ja luuta...
Kannattaa tilata katanat jatkossa Ebay.com:sta sieltä saa vastaavia uusia ihan pilkkahintaan. - mohko-san
Minä ostin tuolta ihan kunnollisen vehkeen ja makso vain noin reilu 200€. Kyllä sillä leikkausharjoituksia ym. suorittaa
- Nimetön
törmäsin surffatessa www.warriors-store.com putiikkiin joka mainosti kill-bill miekkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683