Halpiskatanoita!

peräkylän juntti

Täällä on silloin tällöin pyörinyt keskusteluja, joissa pohditaan mistä saisi kunnollisen katanan.
Nyt päätinkin sitten kysyä, että mistä näitä halpiskatanoita sitten saa. Itse olen nimittäin aikonut hankkia sellaisen ( ei mitään hätää, pelkästään koristeeksi... ) ja haluaisin tietää mistä sellaisia saisi.
Jossain olen nähnyt myytävän niitä 50-60 euron hinnalla. Miten on, löytyykö linkkiä?

6

3678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :j:

Ehkeivät ole ihan sieltä 50-60 euron haitarista mutta enemmän halpistavaraa kai kuitenkin :)

Joskus olin aikeissa tilata jotain LOTR-sälää tuolta vaan se jäi aikomukseksi. En tosiaan ehkä ottais iaidotreeneihin noita välineitä mukaan vaikka saattaa seassa ollakkin jotain kelvollisia yksilöitä.

http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat

• peräkylän juntti

juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
        mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä?

• minä
        peräkylän juntti kirjoitti:

juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
        mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä?

Dragon Spring Handmade Bushido Katana

elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D

ensinmäinen katana

• on toi
        minä kirjoitti:

Dragon Spring Handmade Bushido Katana

elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D

ensinmäinen katana

miekka ja se on kyllä ihan käypä katana leikkuuseenkin... mutta muista et miekat ei oo tarkotettu metsurointiin... vaan alunperin leikkaamaan lihaa ja luuta...

Kannattaa tilata katanat jatkossa Ebay.com:sta sieltä saa vastaavia uusia ihan pilkkahintaan.

• mohko-san

Minä ostin tuolta ihan kunnollisen vehkeen ja makso vain noin reilu 200€. Kyllä sillä leikkausharjoituksia ym. suorittaa

• Nimetön

törmäsin surffatessa www.warriors-store.com putiikkiin joka mainosti kill-bill miekkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      209
      8550
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      17
      4388
    3. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      106
      3839
    4. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      137
      3722
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      93
      3017
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      169
      2748
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      52
      2512
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      152
      2231
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      74
      1706
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      68
      1494
    Aihe