Täällä on silloin tällöin pyörinyt keskusteluja, joissa pohditaan mistä saisi kunnollisen katanan.
Nyt päätinkin sitten kysyä, että mistä näitä halpiskatanoita sitten saa. Itse olen nimittäin aikonut hankkia sellaisen ( ei mitään hätää, pelkästään koristeeksi... ) ja haluaisin tietää mistä sellaisia saisi.
Jossain olen nähnyt myytävän niitä 50-60 euron hinnalla. Miten on, löytyykö linkkiä?
Halpiskatanoita!
6
3630
Vastaukset
- :j:
Ehkeivät ole ihan sieltä 50-60 euron haitarista mutta enemmän halpistavaraa kai kuitenkin :)
Joskus olin aikeissa tilata jotain LOTR-sälää tuolta vaan se jäi aikomukseksi. En tosiaan ehkä ottais iaidotreeneihin noita välineitä mukaan vaikka saattaa seassa ollakkin jotain kelvollisia yksilöitä.
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat- peräkylän juntti
juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä? - minä
peräkylän juntti kirjoitti:
juu, hienoja "miekkojahan" nuo ovat...
mutta onkohan tämän teräasekeskuksen lisäksi muita paikkoja, josta näitä halpismiekkoja voisi etsiä?Dragon Spring Handmade Bushido Katana
elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat
ensinmäinen katana - on toi
minä kirjoitti:
Dragon Spring Handmade Bushido Katana
elikkä onko hyvä? käytän sitä ilmaan huitomiseen(harjotteluun) ja leikkaamiseen(jotain pahvia ja tollasta vastavaa)ja sit voiko sillä jotain vahvempaa leikata esim: puuta? en kyllä käytä sitä siihen mut kysyinpä vaan :D
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=miekat
ensinmäinen katanamiekka ja se on kyllä ihan käypä katana leikkuuseenkin... mutta muista et miekat ei oo tarkotettu metsurointiin... vaan alunperin leikkaamaan lihaa ja luuta...
Kannattaa tilata katanat jatkossa Ebay.com:sta sieltä saa vastaavia uusia ihan pilkkahintaan. - mohko-san
Minä ostin tuolta ihan kunnollisen vehkeen ja makso vain noin reilu 200€. Kyllä sillä leikkausharjoituksia ym. suorittaa
- Nimetön
törmäsin surffatessa www.warriors-store.com putiikkiin joka mainosti kill-bill miekkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812