Tunnustan, mutta vain teille ja tämän kerran. Joskus en viitsi myöntää itsellenikään, keksin tekosyitä.
Vaan itsellä kun kaikki menee päin seiniä miten voisin olla iloinen sellaisen ihmisen puolesta joka on kaltoin kohdellut? Vanha ystäväni on käyttäytynyt moukkamaisesti ja siltii kelluu onnen aalloilla. Miksi muka olisin onnellinen hänen puolestaan kun minä olen aina ollut kiltti kaikille ja silti hän saa enemmän. Hän näyttää pojalta (kasvattaisi hiuksensa, hyvä ihminen!), hän on riidanhaastaja,viimeksi kun minä hänet tapasin hänen henkensä haisi, hän teeskentelee, miten joku voi pitää häntä viehättävänä?
Tunnustan: Olen kateellinen.
immeinen
1
1191
Vastaukset
- entinen ystävä
..tunnustus! Unohda epäystävät, jotka eivät ole ystäviäsi. Kohteli sinua huonosti, puhuu kärkkäästi, haisee pahalta ja väheksyy sinua. Vain hetki irtiotti-päätöksestä kirpaisee, sitten olet vapaa verenimijäystävästä, ja mielesi helpottuu (tulet hämmästymään sitä tinnetta). Kun irrottaudut henkisesti,huomaat miten verenimijäimijä jähmettyy ja kauhistuu, olithan hänen elinvoima. Yes, olen nähnyt se kuihtumisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436