Tunnustan, mutta vain teille ja tämän kerran. Joskus en viitsi myöntää itsellenikään, keksin tekosyitä.
Vaan itsellä kun kaikki menee päin seiniä miten voisin olla iloinen sellaisen ihmisen puolesta joka on kaltoin kohdellut? Vanha ystäväni on käyttäytynyt moukkamaisesti ja siltii kelluu onnen aalloilla. Miksi muka olisin onnellinen hänen puolestaan kun minä olen aina ollut kiltti kaikille ja silti hän saa enemmän. Hän näyttää pojalta (kasvattaisi hiuksensa, hyvä ihminen!), hän on riidanhaastaja,viimeksi kun minä hänet tapasin hänen henkensä haisi, hän teeskentelee, miten joku voi pitää häntä viehättävänä?
Tunnustan: Olen kateellinen.
immeinen
1
1248
Vastaukset
- entinen ystävä
..tunnustus! Unohda epäystävät, jotka eivät ole ystäviäsi. Kohteli sinua huonosti, puhuu kärkkäästi, haisee pahalta ja väheksyy sinua. Vain hetki irtiotti-päätöksestä kirpaisee, sitten olet vapaa verenimijäystävästä, ja mielesi helpottuu (tulet hämmästymään sitä tinnetta). Kun irrottaudut henkisesti,huomaat miten verenimijäimijä jähmettyy ja kauhistuu, olithan hänen elinvoima. Yes, olen nähnyt se kuihtumisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661