Tunnustan, mutta vain teille ja tämän kerran. Joskus en viitsi myöntää itsellenikään, keksin tekosyitä.
Vaan itsellä kun kaikki menee päin seiniä miten voisin olla iloinen sellaisen ihmisen puolesta joka on kaltoin kohdellut? Vanha ystäväni on käyttäytynyt moukkamaisesti ja siltii kelluu onnen aalloilla. Miksi muka olisin onnellinen hänen puolestaan kun minä olen aina ollut kiltti kaikille ja silti hän saa enemmän. Hän näyttää pojalta (kasvattaisi hiuksensa, hyvä ihminen!), hän on riidanhaastaja,viimeksi kun minä hänet tapasin hänen henkensä haisi, hän teeskentelee, miten joku voi pitää häntä viehättävänä?
Tunnustan: Olen kateellinen.
immeinen
1
1213
Vastaukset
- entinen ystävä
..tunnustus! Unohda epäystävät, jotka eivät ole ystäviäsi. Kohteli sinua huonosti, puhuu kärkkäästi, haisee pahalta ja väheksyy sinua. Vain hetki irtiotti-päätöksestä kirpaisee, sitten olet vapaa verenimijäystävästä, ja mielesi helpottuu (tulet hämmästymään sitä tinnetta). Kun irrottaudut henkisesti,huomaat miten verenimijäimijä jähmettyy ja kauhistuu, olithan hänen elinvoima. Yes, olen nähnyt se kuihtumisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931