tietääkö kukaan miten tehdään jongi
jong
7
717
Vastaukset
- saawwe
mikä on jongi
- rambo333
sama ku wooden dummy
- jaiesasdwe
rambo333 kirjoitti:
sama ku wooden dummy
liekö tuo nyt nii vaikeaa.sellanen tolppa leikkaat sen sopivan mittaseks poraat reiät ja sorvaat vaikka sellaiset kädet ja jalan(jalat?) ja avot ;)
- asdasds
rambo333 kirjoitti:
sama ku wooden dummy
mitä sä sillä tekisit?
- rambo333
jaiesasdwe kirjoitti:
liekö tuo nyt nii vaikeaa.sellanen tolppa leikkaat sen sopivan mittaseks poraat reiät ja sorvaat vaikka sellaiset kädet ja jalan(jalat?) ja avot ;)
en suinkaan harjoittelis?
- Saby
rambo333 kirjoitti:
en suinkaan harjoittelis?
äläkkä ala omatoimisesti huiskimaan puu-ukkoja. Liikaa on niitä harjoittelijoita jotka eivät tiedä tarpeeksi vaan luulevat,että kaikkea voi tehdä ja siitä olisi jopa hyötyä.
Tämä ei ollut riidan haastamista tms. Hyviä harjoitushetkiä!! - rambo333
asdasds kirjoitti:
mitä sä sillä tekisit?
taidan harjoitella. ja kiitos muuten neuvosta, oonkin menossa wooden dummy leirille tässä jossain vaihees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792