Kuka tietäisi tämän puisen lelun suomenkielisen nimen? Englanniksi nimi on Jacob's ladder. Tässä kuva lelusta
http://www.beardancecrafts.com/images/toys/jacob.JPG
Tietääkö joku
7
1092
Vastaukset
- suomennos
jaakopin tikkaat.
- jaakopin tikkaat...
Kyllä minäkin sen verran L:n arvosanalla englantia osaan, että jaakopin tikkaita ajattelin, mutta eipä olleet sen nimiset. Toiselta palstalta sain oikean vastauksen: Narri.
- mäkin
jaakopin tikkaat... kirjoitti:
Kyllä minäkin sen verran L:n arvosanalla englantia osaan, että jaakopin tikkaita ajattelin, mutta eipä olleet sen nimiset. Toiselta palstalta sain oikean vastauksen: Narri.
tiesin sen, vaikka englannin arvosanani on vain A!!!
- löydä sanalle
jaakopin tikkaat... kirjoitti:
jacob vastinetta "narri". Tässä linkki sivulle, jolla asiaa aiheesta:
http://www.woodcraftarts.com/jacob.htm
Tässäkin sanotaan tikkaiden saaneen nimensä raamatussa esiintyneen Jacob'in mukaan. world web:in dictionery:ssakaan ei tälle sanalle anneta muuta selvitystä. Jos tikkaat visiossa kulkevat taivaaseen, kyseessä voidaan olettaa olevan jonkin asteiset narrin tikkaat, mutta itse en ikinä olisi osannut yhdistää tällaisen seikan takia jotain sanaa, joka ei esiinny tosiasiallisesti asian nimessä tähän asiaan. Meinasitte saada lankaan;)
- Anonyymi
Narri kuulemma suomeksi.
- Anonyymi
404 Not Found
nginx/1.18.0 - Anonyymi
Minulla on hämärä mielikuva, että olen sellaisen joskus reilusti yli 70 v sitten nähnyt. Vai oliko se edellisessä elämässäni yli 100 v sitten? Jossakin kuitenkin... Nimeä en kyllä muista, on siitä niin kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431776Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131182Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1981132Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851085Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60873TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18864- 51806
- 58775
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61753Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125747