Volvo 940 nykii

Jaska

Ongelma-auto on siis 940 vm.-91 2.3l (96kW) bensakoneella.

Ja ongelma on seuraava: tyhjäkäynti epätasainen, kone yskii ja potkii kaikilla kierroksilla. Ajaessa nykii niin paljon että ajaminen on tuskaa.
Ongelmallisen tästä tekee sen että vika kummallisesti katoaa aina välillä...

Autoa on käytetty paikallisella wetterillä, mutta kun "vika" ei ole silloin päällä niin siellä ei tiedetä vian aiheuttajaa...

Autoon on vaihdatettu jo ilmamassamittari, tulpanjohdot, impulssianturi ja elektronisen sytytyksen ohjainyksikkö, mutta mikään ei näistä auttanut.

Autoon on myös vaihdettu viimekesänä ruiskunohjauslaatikko...

Onkohan kellään mitään aavistusta mikä tuota pirun autoa vaivaa???

13

6048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

      sinulla siis on ruisku vehe.eli
      sinun kannataa katsoa on suutimissa vikaa,bensan
      suodatin ,bensapumppu tukossa.

      tuli ensinmmaisenä mieleen:::::

    • Volvo

      Oletkos mahdollisesti käyttänyt Kemin vetterillä

      • Jaska

        Keminpä wetterillä hyvinki...
        ilmeisesti pitää viedä se sinne uudelleen...
        luultavasti siitä ennemmin tai myöhemmin löytyy se vian aiheuttaja...


      • Volvo
        Jaska kirjoitti:

        Keminpä wetterillä hyvinki...
        ilmeisesti pitää viedä se sinne uudelleen...
        luultavasti siitä ennemmin tai myöhemmin löytyy se vian aiheuttaja...

        ei taida kemin vetterillä vikaa löytyä, on vähän huonoja kokemuksia koko talosta.


    • seppä

      Tuli vain mieleen että jos sattuu sopivassa paikassa nykimään niin käy kokeilemassa avata tankin korkki ja jatka sitten matkaa, muuttuuko tilanne mihinkään.

      • TURBO

        Onko venttiilit tarkastettu. Imuventtiilin vuotaminen sotkee koko systeemin aika hyvin. Selviää ohivuoto mittauksessa YLEENSÄ ei aina.


    • ollu samaa

      Mites sähköt? Onkoi laturisi varmasti kunnossa tai akku? Mulla laturin heikko toiminta nyvitytti samanlaista autoa.

    • Jaska 2

      ...auto Oulun tekun autolabraan, jos sattuu olemaan Oulussa käyntiä. Siellä on hyvät laitteet ja osaavat kaverit. Hintakaan ei liene pahempi kuin Wetterillä.

    • 940

      lamda.anturi

      • AdolfSaksasta

        Asia taitaa olla yhä ajankohtainen näin reilun 13 vuoden jälkeen.


    • eipahavika

      Jos on kuten -92 SE ... Virranjakaja: Pyörijä saa öljyhuurua, ampuu ajossa. odotat vartin, menee taas hienosti. Jos mustaa alapuolella, vaihda, aja mailmanääriin.

    • tekntoht

      Oliko vaihe laatikon stefa vai se virranjaka öljyy muuten kondensoituu

    • Anonyymi00013

      Muistakko mikä oli vikana vai saiko vian selville

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe