Mieltäni painaa suhteeni erääseen tyttöön. Hän on ihastunut minuun, mutta minä en häneen. Pidän kyllä hänestä, mutta vain "hyvänä kaverina". En osaa kuvitella seurustelevani hänen kanssaan.
Olen tämän kertonut hänelle ja itkut on tästä asiasta jo itketty. Pitäisikö minun nyt siis olla täysin kylmä hänen huomionosoituksilleen vai mennä tunteitteni mukaan? Haluaisin kyllä viettää aikaa hänen kanssaan (myös seksiä, kuten hänkin), mutta en haluaisi kuitenkaan satuttaa häntä enää.
Hyväksikäyttöä?
6
1027
Vastaukset
- nyt höpiset?
siis haluaisit harrastaa seksiä hänen kanssaan ja olla hyvä kaveri? kuulostaa ihan seurustelulta.
voi jeesus te ihmiset ja teidän luokittelut... - tökkii
siis haluaisit harrastaa seksiä hänen kanssaan ja olla hyvä kaveri? kuulostaa ihan seurustelulta.
voi jeesus te ihmiset ja teidän luokittelut...- samppa22
Tiedän, että kuulostaa sekavalta... mutta uskollisuutta en voi tälle tytölle vannoa ja se mielestäni tekee eron siihen seurusteluun. Ainakin minulla.
- sun kannattais
pitää selkeä kaverilinja ja tehdä selväksi tytölle että samaa toivot häneltä. Jos se ei onnistu, niin sitten on parempi ettette ole tekemisissä.
- sen kanssa..
mutta jos menee seksiksi, niin se luulee että on jotain enemmän ja sit kun sun mielestä ei oo mitään enempää niin sitten sitä sattuu. niin se vaan on.
- tiedän kokemuksesta
pil*ua tai kul*ia! Et pääse siitä muijasta sitten enää ikinä eroon, ellet ole tosi huono sängyssä.
Vai haluatko, että se paukahtaa paksuksi ja sitte oletkin isä koko loppuelämäs lapselle, jonka äitiä et siedä.
Sanoin nainen, jolla on omakohtaisia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524