Muistatteko mainoslauseen:
- Veikkaus on joka viikko,
palautuspäivä keskiviikko.
Se oli pitkään ainoa rahapeli raha-arvan lisäksi,
jota myytiin kuukausittain. Nyt meillä on monenlaisia houkutuksia lotosta lähtien, joka täyttää jo 25 vuotta.
Mikä on teidän mielipelinne ?
"Veikkaus on joka viikko..."
11
1333
Vastaukset
- female
lotto on ainakin "pakollinen".
Rivit, jotka muistaa unissaankin, on laitettava kestona, jatkuvasti voimassa oleviksi.
Mutta onko avauksessa pieni vipa?
Lotto jo 35 v?!?- Ajomies
Kyllä vaan, muistan kuin eilisen päivän kun se alkoi.
Olikos tämän ensimmäisen lottotytön nimi Hilkka Kotamäki - vai ?
Ransakassa lotottiin jo 1700-luvulla "aurinkokuningas" Ludvik XIV hovissa.
Itse en ole enää vuosiin lotonnut.
Totoa hieman ja vakio on ollut paheeni pikkupojasta lähtien. - female
Ajomies kirjoitti:
Kyllä vaan, muistan kuin eilisen päivän kun se alkoi.
Olikos tämän ensimmäisen lottotytön nimi Hilkka Kotamäki - vai ?
Ransakassa lotottiin jo 1700-luvulla "aurinkokuningas" Ludvik XIV hovissa.
Itse en ole enää vuosiin lotonnut.
Totoa hieman ja vakio on ollut paheeni pikkupojasta lähtien.Hilkka Kotamäki, kuin myös tunnari. Joka myöhemmin hiukan muuttui; 'veikkaus on joka viikko, palautuspäivä....torstai'. Ja nykyisin tietää, että ärrälle ei kannata lauantai-iltana
klo 19-20 tienoossa mennä. Etenkin, jos kyseessä
isompi potti, ja jollei erityisesti pidä ruuhkissa seisomisesta.
Toto ja vakio varmaan mielenkiintoisempia sikäli, että onnen lisäksi hyötyä myös tietämyksestä.. - Ajomies
female kirjoitti:
Hilkka Kotamäki, kuin myös tunnari. Joka myöhemmin hiukan muuttui; 'veikkaus on joka viikko, palautuspäivä....torstai'. Ja nykyisin tietää, että ärrälle ei kannata lauantai-iltana
klo 19-20 tienoossa mennä. Etenkin, jos kyseessä
isompi potti, ja jollei erityisesti pidä ruuhkissa seisomisesta.
Toto ja vakio varmaan mielenkiintoisempia sikäli, että onnen lisäksi hyötyä myös tietämyksestä..Kerron nyt tarkistamatonta tietoa, mutta totossa minusta voittaja- ja sijapelissä palautetaan voittoina peräti 80 %.
Lotossa jako normaalikierroksilla, jolloin täyosumia tulee on:
- 7 oikein 10 %
- 6 lisä 2,8
- 6 2,9
- 5. 4,5
- ..4 oikein 18,9 % viikkovaihdosta
eli yhteensä palautetaan 41,1 % pelaajille.
- miesvieläkurja
Ennen kuin ilmestyvät kymmenet innostuneet ja voitonnälkäiset vastaajat tähän ketjuun, valan laineille öljyä ilmoittaen, että en harrasta mitään rahapelejä. Niin kurja en ole, että laskisin tulevaisuuteni pelivoiton varaan, niin itara olen, että en tuhlaa rahaa mokomaan, tai paremmin, tuhlaan suoraan hyväntekeväisyyteen, Suomeen ja muihin maihin.
- Ajomies
Paheitten summa on vakio, sanotaan.
Ellet pelaa, ryyppää niin mikä on sinun paheesi - miesvieläkurja
Ajomies kirjoitti:
Paheitten summa on vakio, sanotaan.
Ellet pelaa, ryyppää niin mikä on sinun paheesiPaheellisen puolustus, että paheiden summa muka olisi vakio. Ei pidä paikkaansa. Ei myöskään se, että yhden lottorivin täyttäminen olisi pahe, tai edes muutaman lantin kuluttaminen pajatsoon. Hyvä tarkoitus molemmissa, joko hyvä mieli pienen jännitysmomentin jälkeen, tai lahja kansanterveydelle.
Mutta kysymykseen, mitä paheita minulla kurjalla on, kun en pelaa enkä juo, en voi tässä vastata. Paheiden luettelemiseen menee enemmän palstatilaa kuin käytettävissä on. Kurja kun olen. - Ajomies
miesvieläkurja kirjoitti:
Paheellisen puolustus, että paheiden summa muka olisi vakio. Ei pidä paikkaansa. Ei myöskään se, että yhden lottorivin täyttäminen olisi pahe, tai edes muutaman lantin kuluttaminen pajatsoon. Hyvä tarkoitus molemmissa, joko hyvä mieli pienen jännitysmomentin jälkeen, tai lahja kansanterveydelle.
Mutta kysymykseen, mitä paheita minulla kurjalla on, kun en pelaa enkä juo, en voi tässä vastata. Paheiden luettelemiseen menee enemmän palstatilaa kuin käytettävissä on. Kurja kun olen.Aikoinaan eräs ystäväni kertoi isästään, joka poltti Norttia askin päivässä.
Hän päätti lopettaa tupakanpolton ja alkoi syödä Sisua.
Sisua menikin lopulta viisi askia päivässä....
---sitten tupakantuska voitti ja hän osti Norttiaskin.
- Noh ! Seuraus oli, että pappa alkoi polttaa norttiaskin päivässä, mutta sen lisäksi meni monta Sisuaskiakin.
Opetus:
- Älä tee päätöksiä paheista luopumisesta, saatat saada vain niitä lisää...
kymmeneksi viikoksi silloin tällöin ja tilinumero mukaan. Aina kun ovat nostaneet ruudukon hintaa, olen vähentänyt määrää. Voin huoleti jatkaa loppuelämän tällä panoksella ja tiedän pysyväni omillani.
Taas huomasin tiliotteesta, että oli tullut lottovoitto, josta en tiennyt mitään. ;))- Ajomies
Lototessani aikoinaan pelasin netissä oman onnenrivini "ikipelinä" eli se oli voimassa niin kauan kuin tilillä oli rahaa. Jatkan muilla peleillä edelleen ja se pitää kirjaa niin menot kuin voitotkin.
Tänä vuonna olen 4,20 euroa tappiolla.
- Ekitalo
..rahapeliä ole pelannut kymmeneen vuoteen,joten olen netonnut n.10.000 €.
Aikaisemmin pelasin n. 1000€ vuosittain kaikkia pelejä yhteensä,joka tekee viikossa n.19 €.
Pelasin lottoa,vakiota,totoa,vetoja ym.
Osan vielä Ruotsin puolelle kun oli paremmat voitot etenkin totossa ja vakiossa.
Olin vielä työporukan vetäjänä kauan aikaa.
(HUOM.Rahat muutettu euroiksi markoista)
Vain pieniä voittoja saimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999