Sinä tulit elämääni ihan vahingossa, etsimättä
ja pyytämättä. Sinä teit "aloitteen", johon minä vastasin ihan leikilläni. En tiedä mikä juuri sinussa kosketti minua? Miksi juuri sinä ja sinun tarinasi saivat minut nauramaan? Eihän niissä ollut päätä eikä järkeäkään?
Ehkä juuri siksi minun olisi pitänyt ymmärtää, että ei tämä ole totta. Että nyt viedään naista kuin pässiä narussa? Hetkeksi herpaannuin ja onnistuit osumaan suoraan sydämeeni;( Ja se jos mikä ei ole helppoa.
En tiedä mikä oli tarkoituksesi? Mitä sinä saavutit kaikella tällä? Mitä sinä säikähdit niin, että pakenit? Katosit? Mitä sinä nyt ajattelet???
Elämästä pitää nauttia- näin puhuttiin. Nautitko sinä nyt? Minä en. Vituttaa ihan sata lasissa. Kyllä voi aikuinen ihminen olla hyväuskoinen;(
mies 37
5
491
Vastaukset
- Nainen alta 30
Täällähän minä olen - piilosilla aina silloin tällöin, mutta kuuntelen sujuvasti mitä sulla on sanottavaa.
Ei ollut tarkoitus roikottaa narussa, mutta kun olit niin karkaavaa lajia ja kaiken sai aina lypsää.
Ai hitsi, mutta eihän pässiä voi lypsää - vai voiko (hmmm... mietin kuumeisesti)
Kuule, jos sulla oli asiaa juuri minulle, casanovan ystävättärelle, niin kerro asiasi HENKILÖKOHTAISESTI.- alkuperäinenN
luetun ymmärtämisessä? tämä viesti on miehelle!
Minä olen se nainen-jote vietiin kuin pässiä narussa. Daa? - Nainen alta 30
alkuperäinenN kirjoitti:
luetun ymmärtämisessä? tämä viesti on miehelle!
Minä olen se nainen-jote vietiin kuin pässiä narussa. Daa?voiko todellakin NAISTA viedä kuin pässiä narussa???
- alkup**
Nainen alta 30 kirjoitti:
voiko todellakin NAISTA viedä kuin pässiä narussa???
ymmärrän pettymyksesi.
- Nainen alta 30
alkup** kirjoitti:
ymmärrän pettymyksesi.
Olen BI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603