Lakaistaanpa asia jo matonalle.Omaisista tuntuu TODELLA ikävältä täallaiset kirjoittelut. Mitä niillä voitetaan. Unohdetaan asia.
"En voi ymmärtää.Kuinka mielipuolisia ihmiset ovatkaan nykyään.Tuntuu että mitä paremmin toimeentuleva perhe sitä sairaammat lapset. Tapetaan ihan noin vaan ja vielä paloitellaan ruumis.Luulisi että edes omaiset huomaisivat jo aikaisemmin että jotain on vialla käytöksessä.Oman maineenko vuoksi ei haeta ajoissa apua."
M
Jätetään jo vihdoingin
9
1681
Vastaukset
- Mun tili - sun nimi
Mitä apua tollaseen muika saa? Jälkiabortti on kielletty Suomessa.
- 54985948
Ajan kanssa asia hautautuu uusien alle, mutta
sinä itse otit aiheen uudestaan esiin.
Kyllä täytyy sanoa, että jotain ongelmia perheessä on kun lapsesta tulee noin julma tappaja ja ammattirikollinen. Noh, vanhemmat eronneet ja silleen. - ihmettelen kovasti
kuinka joku voi pyytää tai vaatia jättää rikollista rauhaan."Unohdetaan asia" Onko sinulla joku syy miksi pitäisi unohtaa?
- ihmeissäni
Varmaan uhrin omaisetkin pystyvät vaan unohtamaan.Saanen epäillä.Uhnohtaisitko itse jos lapsesi murhattaisiin kyseisellä tavalla?
- silmästä
ihmeissäni kirjoitti:
Varmaan uhrin omaisetkin pystyvät vaan unohtamaan.Saanen epäillä.Uhnohtaisitko itse jos lapsesi murhattaisiin kyseisellä tavalla?
Uhrin omaisena olisin mennyt ja tappanut tämän murhaajan.
- voisi
unohtaa moisen teon,kuollutta ei saa enää eläväksi, mutta murhaaja pystyy vielä jatkamaan elämäänsä..enkä todellakaan soisi sen olevan helppoa, ihminen?? joka tappaa ystävänsä ja vielä häpäisee ruumiin palottelemalla ei ansaitse armahdusta,ikinä tuollaista tekoa ei pysty sovittamaan..
- on murha
Ei kai nyt kukaan noin vaan unohda murhaa ja murhaajaa joka noin järjestelmällisesti ja kylmäverisesti murhaa ja paloittelee ystävänsä. Jotain on jossain ja paljon vialla.
- Läheltä kokenut..
Niin, sehän on niin helppoa. Kun vaan lakkaa puhumasta, niin sillähän se hoituu. Tästä tapauksesta ei ole kyse, mutta minulta tapettiin ERITTÄIN rakas henkilö. Luuletko, että se joskus unohtuu? Ei koskaan. Ei koskaan tule sellaista päivää, ettenkö muistaisi. Ei sellaista päivää, etten vihaisi tekijöitä. Sellaista vihaa en tiennyt olevan olemassa! Minulta on turha pyytää anteeksi, en todellakaan tule koskaan antamaan. Ei suoritettu vankeustuomio tule koskaan olemaan minulle hyvitys siitä teosta.
Jos ihminen pystyy tieten tahtoen toisen ihmisen tappamaan, niin saa kestää seurauksetkin.. jokaisen vihaisen katseen, joka ikisen lyönnin ja ehkä senkin, että silmä silmästä, hammas hampaasta, ei sekään niin erikoista ole! Kukaan TERVE ei tapa toista julmasti ja tietäen, että ihminen ei enää ole elossa, jatkaa vain. Helvetti menee hermot, kun täällä porukka paapoo tekijöitä ja omaisia! Kukahan on oikeasti se, ketä pitäisi auttaa? Tekijä, tekijän omaiset vai uhrin omaiset? Mieti sitä pienessä päässäsi ja kerro, kun olet tullut johonkin tulokseen! - nimittäin
..tänään ,että tuota Tallinan paloittelusurmaa käsitellään myös Mtv:n 45 min. ohjelmassa. Ohjelma alkaa klo 20.05. Mitä sitten siinä .?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443047Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132108Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935