rakastat mua "..huups nyt meni sääliksi mun...
tiskin takana tässä peseeraan..huomenta....
" tiedän että
58
1904
Vastaukset
- ai tiedät??
..no voiha jehna.. :o)) annappas sitä Hyväää kahvia mullen..niin ja huomenta haipsukka :o))
näppis joka lauloi...:))
" eilen kun nuori olin...."..pitää laulaa tuo..aamulla kun jalat pökkelönä nousee...silmät ristissä selkä jäykkänä....huomenta..juuh kahvii tulee..:))- muute
hai kirjoitti:
näppis joka lauloi...:))
" eilen kun nuori olin...."..pitää laulaa tuo..aamulla kun jalat pökkelönä nousee...silmät ristissä selkä jäykkänä....huomenta..juuh kahvii tulee..:))aikas jänskä näppis sulla :o)) mun näppis on iha hiljaa ja aika usiasti tuntuu laittavan vääriä kirjaimia..pomppivat näppäimet kai sitte.. :o))
muute kirjoitti:
aikas jänskä näppis sulla :o)) mun näppis on iha hiljaa ja aika usiasti tuntuu laittavan vääriä kirjaimia..pomppivat näppäimet kai sitte.. :o))
jäynää tekee..on viellä musta väriltään..mutta mä jotenkin tottunut tähän..:)
hä hää..kerran olin putsaavinani ja suihkutin puhistusainetta...olikin saamari monitoimi öljyä...väärän purkin otin...:(..mutta oli kyllä liukkaat kirjaimet sen jälkeen...:)- musta tuntuu..
hai kirjoitti:
jäynää tekee..on viellä musta väriltään..mutta mä jotenkin tottunut tähän..:)
hä hää..kerran olin putsaavinani ja suihkutin puhistusainetta...olikin saamari monitoimi öljyä...väärän purkin otin...:(..mutta oli kyllä liukkaat kirjaimet sen jälkeen...:)..muttei näy :o)) musta näppis mullakin..muttei liukkaudest tietooka...ööö..köh... *vislailee* :o)))
musta tuntuu.. kirjoitti:
..muttei näy :o)) musta näppis mullakin..muttei liukkaudest tietooka...ööö..köh... *vislailee* :o)))
konstia CRC on hyvä siihen...:))
sähän viheltelet " viulun soittajaa katolla "..ja hyvin...:))
..yhdyn säveleen ja laulan " aurinko suuteli meitäää "- en tiennykkää
hai kirjoitti:
konstia CRC on hyvä siihen...:))
sähän viheltelet " viulun soittajaa katolla "..ja hyvin...:))
..yhdyn säveleen ja laulan " aurinko suuteli meitäää "että oon nii hyvä viheltään :o)) en kuule taija kokeilla, kiitoksia vaan vinkistä kuiteskii... sää muute laulat tosi hyvi.. :o))
en tiennykkää kirjoitti:
että oon nii hyvä viheltään :o)) en kuule taija kokeilla, kiitoksia vaan vinkistä kuiteskii... sää muute laulat tosi hyvi.. :o))
vaikka kaikki sanoo riittää jo...:(
mutta elämä on laiffii..sano joku...:))- ne toiset
hai kirjoitti:
vaikka kaikki sanoo riittää jo...:(
mutta elämä on laiffii..sano joku...:))ei tiedä mitään.. juuh, elämä on laiffii sano yks guru joskus :o)) ettei vaan totuus unohtuis.. :o)) nyt ampasen töihin..ruttaus ja moiskis :o)
- oranssikisuli
Kuuuuurrr, venyttelee, hyppää sylkkiin,nenittää,
miuuuu, se kermacacao, isäntä, miuuuu....
rakastaa myössssssss. eikus myööööööööös, ja
keheräää, huomm tänähän jo häntä viuhuu ilosesti
ja keimailoo, panoo maate sykkiin........- oranssikisuli
hai kirjoitti:
se on sitten poikamiehen pikkulauantai...niin olen päiväpoikamies...:))
takassa tuli tuli.....miuuuu, laitetaan se howww wowww, koko päiväksi
jäähylle, ja lekotellaan takan eess, kahtoo
silimät viiirulla keheräten.......
- (.)Y(.)
Mut anna ensin kahvii.. lusikka kylkiäisiks...
Niih, ja Hyvää Huomenta Haiveliini.. :)))))
Tietty, muillekkin baarilaisille..
Hyvät Huomenet.. :))- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
kahvii lusikalla..olet pirteä...tapaus..:)))
hairuttaa.....Kiitti.. muistit laittaa lusikanki.. :)
Miekö pirtee?.. *haukottelee*.. :D
Aamuhali tuntuu mukavalta.. ;)))
*lähettää takas.. noin.. RUTSSSS*... (.)Y(.) kirjoitti:
Kiitti.. muistit laittaa lusikanki.. :)
Miekö pirtee?.. *haukottelee*.. :D
Aamuhali tuntuu mukavalta.. ;)))
*lähettää takas.. noin.. RUTSSSS*...kiroraptikon ajan...tack olikin kunnon rutistus...:)))
- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
kiroraptikon ajan...tack olikin kunnon rutistus...:)))
Kik.. eiku niksautettuu.. ei tarvii kiroota.. :D
(.)Y(.) kirjoitti:
Kik.. eiku niksautettuu.. ei tarvii kiroota.. :D
kaikki nykyään tapahtuu niiiin nopeesti..:)))
jeps ei kiroota tänään..paitsi jos...- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
kaikki nykyään tapahtuu niiiin nopeesti..:)))
jeps ei kiroota tänään..paitsi jos...Meijän näppiksissä.. ei tarvii tuhrata niiin kauaa.. :)))
Juu, ei kiroota tänään.. eikä muullonkaan.. :)
Kääks, nyt on lähettävä, toisen miehen matkaan..
treffit Nukkumatin kans.. *haukottelee*
Mukavaa päivänjatkoo Haiveliini.. :)))))
*vilkuttaa mennessään*.... - meriv
huomenet sinullekkin.
Se on sitten huomeisen aatto mikä tarkoittaa sitä, että on perjantain aatonaatto..jeeeeee..
- AngorVat
rakastatko sää mua, hähää käys kattoon miltä mää näytän tänä aamuna... :))
Eli..
Yritä saada hiiri punaselle alueelle koskematta mustaan alueeseen - aika tarkkaa hommaa...
Ja äänet päälle -;)
http://www.pietrelcinanet.com/forum/images/foto/labirinto.swf
Ja sit kun oot toipunut mun näkemisestä niin laita sitä suklaakahveeta tutuilla lisukkeilla tuleen tänne päin :)))mitään vikaa...:)) se sisäinen kauneus..hä hää oikeesti olet nätti kaunis ihminen..niih
jeps iso kupillinen tulee....
- Campis
sinä aamupiristys Haitsu...saat päivääni sen hymyn ja lähetän sinne kaikille talvisen aamun herätykset...iihaan kaikille.
Miun massu kaipaa cornfleikkereita laten kera..kitooss.
:D- Campis
hai kirjoitti:
niitä kevyitä ravisevia vitamiinilla höystettyjäkö...latte tulee myös kevyenä...muovimukissa..:)
voit lisätä hunajata rommilla kaloreilla nolla...niitä uutuusjutskuja..et voi mua rankasta kaikilla muovituksilla..kunnon mukisen saat mulle antaa..ilman sokrua ja lusikkaa...ei tuu sit lusikkatiskiä niin paljon.
- meriv
lumista keskiviikkoa sinulle *hymyilee*
- Campis
meriv kirjoitti:
lumista keskiviikkoa sinulle *hymyilee*
samaa sinulle täältä lumisateesta *hymytyttö*.
Pidäkki poijaat ojennuksessa..;)) - meriv
Campis kirjoitti:
samaa sinulle täältä lumisateesta *hymytyttö*.
Pidäkki poijaat ojennuksessa..;))poikia ei mikään eikä kukaan pidä ojennuksessa, jos eivät rautakankea niele..*jupisee*
mission impossible.. - tukihenkilö
Campis kirjoitti:
voit lisätä hunajata rommilla kaloreilla nolla...niitä uutuusjutskuja..et voi mua rankasta kaikilla muovituksilla..kunnon mukisen saat mulle antaa..ilman sokrua ja lusikkaa...ei tuu sit lusikkatiskiä niin paljon.
Kiitokset koko keittiöhenkilökunnan (siis itseni) puolesta. Tämmösiä tiskiä säästäviä asiakkaita lisää, niin kerkeis täältäkin salin puolelle rupatteleen
- tuffe
on sairautta :) Eikun potku pepanderiin, ja olet kuin uusi hai :))
Käytän tänään poitsua näyttämässä keskaria lääkärille :))) Kynsinauha tulehtunut :(lapselle opetat ..käsimerkkejä...:))
eikös ne jo kuolussa siinä sukupuoli valistus tunnilla..:))
auts palautit maan pinnalle..mustelma ahterissa- meriv
morgen *hymyilee* ja loput suomeksi..
Kerran ystävättäreni, autoa ajaessaan, näytti eräälle ohitettavalle "taliaivolle" keskaria.
Koskapa hän on kovinkin temperamenttinen ja suullinen ajotaito k-18..niin tämä ele oli niin täynnä tunnetta, että liikenteen ohjaukseen käytetty uloke turposi verisuonen napsahdettua poikki liiallisesta venytyksestä..
Joten vie poika kipin kapin lääkäriin..sillä jollakin tavalla vaurioitunut keskisormi saattaa myöhemmin olla este täydelliselle ajotaidolle.. - tuffe
hai kirjoitti:
lapselle opetat ..käsimerkkejä...:))
eikös ne jo kuolussa siinä sukupuoli valistus tunnilla..:))
auts palautit maan pinnalle..mustelma ahterissavai opettaako ne mua :/
Nyt sun on sitten hyvä pyytää saikkua :)) - tuffe
meriv kirjoitti:
morgen *hymyilee* ja loput suomeksi..
Kerran ystävättäreni, autoa ajaessaan, näytti eräälle ohitettavalle "taliaivolle" keskaria.
Koskapa hän on kovinkin temperamenttinen ja suullinen ajotaito k-18..niin tämä ele oli niin täynnä tunnetta, että liikenteen ohjaukseen käytetty uloke turposi verisuonen napsahdettua poikki liiallisesta venytyksestä..
Joten vie poika kipin kapin lääkäriin..sillä jollakin tavalla vaurioitunut keskisormi saattaa myöhemmin olla este täydelliselle ajotaidolle..Totta, aika tärkeä sormi ajoneuvon hallintaan.
Siskon poika sanoi kun sille näytettiin keskaria, "ei toi vielä mitään, mulla on täys käsi" :))
Nyt on näytetty, ei se lekuri tehnyt mitään, sanoi vaan että pitää pesun yhteydessä "lypsätä". Tais luulla ettei mulla ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa... hups.. mistäs me eilen keskusteltiinkaan?? - meriv
tuffe kirjoitti:
Totta, aika tärkeä sormi ajoneuvon hallintaan.
Siskon poika sanoi kun sille näytettiin keskaria, "ei toi vielä mitään, mulla on täys käsi" :))
Nyt on näytetty, ei se lekuri tehnyt mitään, sanoi vaan että pitää pesun yhteydessä "lypsätä". Tais luulla ettei mulla ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa... hups.. mistäs me eilen keskusteltiinkaan??saman ohjeen antanut..desifiointiaineeseen kasteltu side ympärille..välillä lämmintä vettä ja maataloushommiin..on tuota jokusen kerran tehty.
Kynsi saattaa kyllä jälkikäteen lähteä..ei johdu lypsäjän rivakasta otteesta vaan tulehduksesta.
Ai mekö..no mehän puhuttiin naulasateesta ja lintujen sirkutuksesta..tai noh..nehän karjuu niin, että minäkin toin töistä korvatulpat. - tuffe
meriv kirjoitti:
saman ohjeen antanut..desifiointiaineeseen kasteltu side ympärille..välillä lämmintä vettä ja maataloushommiin..on tuota jokusen kerran tehty.
Kynsi saattaa kyllä jälkikäteen lähteä..ei johdu lypsäjän rivakasta otteesta vaan tulehduksesta.
Ai mekö..no mehän puhuttiin naulasateesta ja lintujen sirkutuksesta..tai noh..nehän karjuu niin, että minäkin toin töistä korvatulpat.olisin mielummin tri meriveen vastaanotolle.. :)
Vein myös koiran lekuriin (ei samaan), kohdunpoistoon. Tyllerölle tuli paha tulehdus :/ Tuutko mattopyykille? Sulla kun on siitä kokemus :))) Siinä piilee kyllä pieni vaara, kun näköjään passitan tänään kaikki lekurin kautta... mutta sulla ei ole hätää, luin sun viestisi Duckille, ja sulla näyttäis olevan lääkitys kohdallaan ;)))
Etkös eilen varoittanut mua, että multa puuttuu itsesuojeluvaisto...? - meriv
tuffe kirjoitti:
olisin mielummin tri meriveen vastaanotolle.. :)
Vein myös koiran lekuriin (ei samaan), kohdunpoistoon. Tyllerölle tuli paha tulehdus :/ Tuutko mattopyykille? Sulla kun on siitä kokemus :))) Siinä piilee kyllä pieni vaara, kun näköjään passitan tänään kaikki lekurin kautta... mutta sulla ei ole hätää, luin sun viestisi Duckille, ja sulla näyttäis olevan lääkitys kohdallaan ;)))
Etkös eilen varoittanut mua, että multa puuttuu itsesuojeluvaisto...?koski vain sitä mannapuuroa navassa..et kait nyt sitten mennyt tunkemaan sitä sinne????
Ai mattopyykille teille..kuuluuko siihen diiliin korkeaoktaaniset aineet?
Minulla pian edessä kait tuon koiran lopettaminen :(
Vaan sellaista se on..*hymyilee*
Juu-u..burana 600 ja ilmaa korvien väliin..siinä lääkitys.
nyt taidan mennä nukkumaan uneksimaan mattopyykistä..en muuten varmalla.
*hymyilee* mutta sen riisipuuron tulen kyllä syömään..siis en sitä minkä jouluksi keitit..
- Laahustava
Ystävällisesti herättää mun suojelusenkelin,on tullut jo muutama kuhmu otsaan kun oon kävellyt päin ovenkarmeja ja pistä tuopillinen tässä odotellessa vois sellaisen kallistaa kurkkuun
- Laahustava
hai kirjoitti:
vuoro hommat meinaan enkelillä...:)
tiedätkö arpi miehen naamassa komistus...
tuoppi ja snapsi....Vielä herännyt kun kaatui näyttö syliin,nyt kyllä laitan kypärän päähän
- meriv
Laahustava kirjoitti:
Vielä herännyt kun kaatui näyttö syliin,nyt kyllä laitan kypärän päähän
..edes hetki.. hengitä syvään, sulje silmäsi..anna ajatuksen viedä sinut hetkeksi kuulaan kirkkaaseen elokuiseen iltaan.
Kulje ajatuksena väreilevää..kuin kevyesti hengittävää..veden pintaa.
Näetkö puiden varjot rannoilta ja kuun niiden takana?
Kulje kuunvalon sinulle valaisemaa tietä kohti rantaa..ei väliä kumpaan suuntaan..
Älä turhaan katsele sivuillesi..sinun ei tarvitse.
Suojelusenkeli on jo mukanasi..oli vain piipahtanut kotonaan välillä..*hymyilee* - Laahustava
meriv kirjoitti:
..edes hetki.. hengitä syvään, sulje silmäsi..anna ajatuksen viedä sinut hetkeksi kuulaan kirkkaaseen elokuiseen iltaan.
Kulje ajatuksena väreilevää..kuin kevyesti hengittävää..veden pintaa.
Näetkö puiden varjot rannoilta ja kuun niiden takana?
Kulje kuunvalon sinulle valaisemaa tietä kohti rantaa..ei väliä kumpaan suuntaan..
Älä turhaan katsele sivuillesi..sinun ei tarvitse.
Suojelusenkeli on jo mukanasi..oli vain piipahtanut kotonaan välillä..*hymyilee*selvisi.suojelusenkeli on sairaslomalla....oon kuulemma liian altis kaikille kolhuille
- meriv
Laahustava kirjoitti:
selvisi.suojelusenkeli on sairaslomalla....oon kuulemma liian altis kaikille kolhuille
se iskee niihinkin.
Onkohan sinulla muuten vakuutusyhtiön palkkalistoilla oleva enkeli vai aivan vapaaehtoisjärjestön kautta tullut? - Laahustava
meriv kirjoitti:
se iskee niihinkin.
Onkohan sinulla muuten vakuutusyhtiön palkkalistoilla oleva enkeli vai aivan vapaaehtoisjärjestön kautta tullut?Ei kyllä tule ketään vapaaehtoisesti...hommia riittää ja usein menee ylitöiksikin,että semmoinen koheltaja oon
- meriv
Laahustava kirjoitti:
Ei kyllä tule ketään vapaaehtoisesti...hommia riittää ja usein menee ylitöiksikin,että semmoinen koheltaja oon
sinulla varmaankin aika kallispalkkainen enkeli vakuutusyhtiöltä.
- meriv
hyvää huomenta ja totta hemmetissä tiedät..höh..ainahan sinä nyt sen olet tiennyt.
Sen kunniaksi iso mukillinen teetä, kinuskileivos(tuore), tumma leipä voilla ja juustolla, mandariini(klementiinikin käy),kurkkua(siis sitä vihannesta)..olikohn siinä kaikki *miettii*.
Juu..nuo nyt aluksi..
Näin unta, että odottelin bussia töihin..se oli myöhässä ja odottelimme sitä pellolla(mistä minä tiedän, miksi juuri pellolla).
Linjuria odotteli paljon porukkaa, joista suurin osa äitejä lastenvaunujen/rattaiden kanssa. (juu..tuon tiedän, miksi he olivat unessani).
Istuskelin siinä pellolla(oli kesä) toppatakki päällä tyytyväisenä kunnes huomasin jotakin..
Katselin jalkojani (reisiä ja polvia)ja huomasin käyttäväni miehen vanhoja black horse kalsareita.
Hyvin kuluneet ja rikkinäiset..
Olin aivan järkyttynyt, tuijotin niitä hetken ällistyneenä(kuvio on edelleen silmissäni)..päättelin, että ei auta kuin mennä vaihtamaan farkut..sitten heräsinkin, joten en nyt sitten tiedä kenen kalsarit minulla oli.
Huoltomiehen??
Jos joltakulta pitkäpunttiset 80-luvun black horse kalsarit kadonneet..niin älkää vain minulta kyselkö..tulkitsen..joo lastenvaunut ..mutta kalsongit...joo tiedän...merkitsee että olet saanut selkä voiton kaksilahkeisesta..siis töissä...tarkkaileppa nyt häntä..on apeempi mies tänään...:))
noin iso aamun pala..keittiöö...tulee kuulemma..se keittiössä häärivä mieshenkilö tekee..mä passaan vaan..:))
hairuttaa sut....moiskis- meriv
hai kirjoitti:
tulkitsen..joo lastenvaunut ..mutta kalsongit...joo tiedän...merkitsee että olet saanut selkä voiton kaksilahkeisesta..siis töissä...tarkkaileppa nyt häntä..on apeempi mies tänään...:))
noin iso aamun pala..keittiöö...tulee kuulemma..se keittiössä häärivä mieshenkilö tekee..mä passaan vaan..:))
hairuttaa sut....moiskisihan työpaikka-ahdistelulta..
Olenko nyt sitten ikäänkuin hairuttu..*kikattaa* mukavan kuuloinen sana.
Voi juupelis..aloin oikeasti ajattelemaan leivosta..mitä tahansa tuoretta leivosta..
Sain muutes taas sieltä isokorvaisten maasta (Englannista)teetä..kyllä minun nyt kelpaa taas hiukan aikaa teetä ryystää.
*naureskelee* ryystämisestä tuli mieleen..mummoni ryysti kahvia aina sokerpalan(ei kirjoitusvirhe) läpi tassilta..
Lapsena se näytti niin mukavalta, että piti koettaa..vaan en osannut..jotenkin oli kait imu liian vähäinen.
*hymyilee* meriv kirjoitti:
ihan työpaikka-ahdistelulta..
Olenko nyt sitten ikäänkuin hairuttu..*kikattaa* mukavan kuuloinen sana.
Voi juupelis..aloin oikeasti ajattelemaan leivosta..mitä tahansa tuoretta leivosta..
Sain muutes taas sieltä isokorvaisten maasta (Englannista)teetä..kyllä minun nyt kelpaa taas hiukan aikaa teetä ryystää.
*naureskelee* ryystämisestä tuli mieleen..mummoni ryysti kahvia aina sokerpalan(ei kirjoitusvirhe) läpi tassilta..
Lapsena se näytti niin mukavalta, että piti koettaa..vaan en osannut..jotenkin oli kait imu liian vähäinen.
*hymyilee*tänään..töitä töitä..yök...no onneksi puhumalla niistä selviin...:))))
mun isovanhemmat molemmin puolin ovat kuolleet ennen kuin mä synnyin...olis ollut kiva tavata heidät...no sit tapaan kun isosta portista käyn..:)
se teknikka laji..ryystäminen...otetaan me vain daikiria.....- meriv
hai kirjoitti:
tänään..töitä töitä..yök...no onneksi puhumalla niistä selviin...:))))
mun isovanhemmat molemmin puolin ovat kuolleet ennen kuin mä synnyin...olis ollut kiva tavata heidät...no sit tapaan kun isosta portista käyn..:)
se teknikka laji..ryystäminen...otetaan me vain daikiria.....koiran kanssa ulos ja sitten sinne kauppaan.
Saattaa mamma hermostua, jos ei sitä pizzaa ole laitettu alkuun, kun hän koulusta tulee.
Oikein mukavaa päivänjatkoa sinulle ja kaikille muille *hymyilee*
I`ll be back..tomorrow..
Laitan kenkienpohjiin liukumisenestovoidetta.. meriv kirjoitti:
koiran kanssa ulos ja sitten sinne kauppaan.
Saattaa mamma hermostua, jos ei sitä pizzaa ole laitettu alkuun, kun hän koulusta tulee.
Oikein mukavaa päivänjatkoa sinulle ja kaikille muille *hymyilee*
I`ll be back..tomorrow..
Laitan kenkienpohjiin liukumisenestovoidetta..sillä elämän polut liukkaat lie....
- meriv
hai kirjoitti:
sillä elämän polut liukkaat lie....
onkin liukuestereumasukat ja nastoja kengänpohjissa.
- tukihenkilö
meriv kirjoitti:
onkin liukuestereumasukat ja nastoja kengänpohjissa.
Olisit hiukan tarkemmin selittänyt ne nastat kengänpohjissa - nyt tuo (arvannet ken) tyhjensi koko firman nastavaraston takahuoneen lattialle, en kyllä ymmärrä miksi myös paperiklemmarit?? Oisko vaan varmuuden vuoksi?
- oranssikisuli
Kun mää tätä sun haaremin pitoo kahtelen, epäilen
kestääkö hermot......, oon nääs aina ollu
ainokaanen......
hähääää VITSI
kAIPAA TUKISKSEN RUOKIA?
Ja tänähän pyöritän pyöritän pyöritän, ja
ja tartuuuun rinnuksiiin...... moikka!- oranssikisuli
hai kirjoitti:
kiire kuulemma.....
kaipaat hänen " keitoksia "..hyym. aattele nyt tarkoin..:))kumman sinä valihtisit kaksi samana päivänä, ovat
syntyneet molemmat rapuja, toinen pitää haaremia,
toinen ystävä? mieti sinä sitä?
nooo ei vaitiskaa, moikka - tukihenkilö
puuron mansikoista - omenista teen...
päivän työt on päättyneet ja sitten vain illan rientoihin....hyvää loppu päivää kaikille...nautitaan...kaikesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724899Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134600- 794070
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak973968Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223004- 352748
- 282687
- 372662
- 392643
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232494