sulta apua - tule puolitiehen vastaan. Mä luulen jo menettäneeni todellisuuden tajuni - tarvitsen sun apua. Poista nämä epäluulot..
Nyt
11
1896
Vastaukset
- mitä sä haluat????
mulla on tavallinen päivä edessä, jos sä haluat osallistua siihen, niin mulla on vapaata kahdesta eteenpäin, nähdäänkö jossain???
- mitä..
sä haluaisit mun tekevän? En tiedä pystynkö siihen ilman sun rohkeempaa otetta..
- mutta
Ottaisit minuun joskus yhteyttä ensin, ihan muuten vain. Ei pyytämällä jotain tai jonnekin. Ei sillä, että minä sitä paljoa olisin sinulle tehnyt, mutta tehnyt olen kuitenkin minkä olen rohjennut. Kohta en vain uskalla lainkaan, jos aina olen se joka keskustelun aloittaa. Ei minulla ole rohkeampaa otetta, ulkokuori pettää.
- nyt tähän
mutta kirjoitti:
Ottaisit minuun joskus yhteyttä ensin, ihan muuten vain. Ei pyytämällä jotain tai jonnekin. Ei sillä, että minä sitä paljoa olisin sinulle tehnyt, mutta tehnyt olen kuitenkin minkä olen rohjennut. Kohta en vain uskalla lainkaan, jos aina olen se joka keskustelun aloittaa. Ei minulla ole rohkeampaa otetta, ulkokuori pettää.
kohtaan, että minä tykkään myös sisäisestä puolesta, ja olen kyllä huomannut asioiden kulun, mun mielestä kaikkein parasta mitä vois tapahtua olis että antasit sen ulkokuoren kadota, mä en ole pelkästään sen perässä... tulisit nyt vaan jonnekkin missä vois nähdä.. ottaa mullaki koville.. haluisin viettää sun kans aikaa, mulla on jatkuva ikävä. Joo ja tota ei se oo mahdoton ajatus että soittasin tai mailaisin, oon siinä pisteessä, että pienikin sana vain.....
- taiiii
nyt tähän kirjoitti:
kohtaan, että minä tykkään myös sisäisestä puolesta, ja olen kyllä huomannut asioiden kulun, mun mielestä kaikkein parasta mitä vois tapahtua olis että antasit sen ulkokuoren kadota, mä en ole pelkästään sen perässä... tulisit nyt vaan jonnekkin missä vois nähdä.. ottaa mullaki koville.. haluisin viettää sun kans aikaa, mulla on jatkuva ikävä. Joo ja tota ei se oo mahdoton ajatus että soittasin tai mailaisin, oon siinä pisteessä, että pienikin sana vain.....
mailaa, ei se niin kamalaa ole.
- "me"
nyt tähän kirjoitti:
Nähään tietääkseni kyllä huomenna taas surkean pieneltä vilaukselta, tai tuurilla jopa parin sanankin verrran. Saan toivottavasti sinulta taas sen kauniin katseen, jonka jälkeen olen taas enemmän pihalla siitä, että mitä sinä minusta nyt taas oikein haluaisit. Tuntuu ihanalle, mutta ei tämä valitettavasti sillä taida edetä.
- ei sitä
"me" kirjoitti:
Nähään tietääkseni kyllä huomenna taas surkean pieneltä vilaukselta, tai tuurilla jopa parin sanankin verrran. Saan toivottavasti sinulta taas sen kauniin katseen, jonka jälkeen olen taas enemmän pihalla siitä, että mitä sinä minusta nyt taas oikein haluaisit. Tuntuu ihanalle, mutta ei tämä valitettavasti sillä taida edetä.
tiedä jos joskus etenee... ;) mutta kun sitä vaan on sellainen julkisen paikan esiintyminen päällä, niin se on sitten sitä.
- joo
ei sitä kirjoitti:
tiedä jos joskus etenee... ;) mutta kun sitä vaan on sellainen julkisen paikan esiintyminen päällä, niin se on sitten sitä.
Ehkä ;)
- toisin kuin
ehkä kuvittelet pallo on sulla. Ja mä en ymmärrä miten mikään tunne vois näin etäällä kasvaa ellei kieroon.Silti tunnepuolella typeriä juttuja. Menee varmaan jonkun tunnehäiriön piikkiin. Pärjäile.
- töttö
Voisitko selittää vähän paremmin???? En ymmärrä...
- veikkaisin näin
töttö kirjoitti:
Voisitko selittää vähän paremmin???? En ymmärrä...
vai mitä luulet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249