Kiva että olet vielä täällä!:)
Ajattelin tässä aamulla tällaista: Sinun kannattaisi ehkä sanoa suorat sanat kaikille jotka lähettävät älyttömiä viestejä tai haukkuvat sinua. Ihmiset vaan villiintyvät lisää, kun sinä olet aina niin herttainen.
En tiedä mitä ajattelet tästä ystävällisestä ehdotuksesta?:)
Goharille ehdotus
7
552
Vastaukset
- uskomaton
Älä nyt tuollaista ehdota!
Gohar on ainut muslimi, joka ei koko ajan huuda suu vaahdossa uskontonsa puolesta.
Hän antaa hyvän, joskin hiukan väärän kuvan tämän päivän islamista.
Valitettavasti kova linja ja sen nousu näkyy kaikkialla muslimimaailmassa, hyvä että yksi rauhallinenkin ihminenkin löytyy:))- Minni-Matleena
kumminkin puolustaa itseään (siis sanallisesti) jos joku loukkaa. Ei se ole mikään kova linja. Gohar on vaan niin kiltti ja kärsivällinen.
- uskomaton
Minni-Matleena kirjoitti:
kumminkin puolustaa itseään (siis sanallisesti) jos joku loukkaa. Ei se ole mikään kova linja. Gohar on vaan niin kiltti ja kärsivällinen.
Enemmän minä olen nähnyt goharin sensurointeja arvosteltavan, en goharia itseään, vaikka onhan niitäkin juttuja toki ollut.
- Minni-Matleena
uskomaton kirjoitti:
Enemmän minä olen nähnyt goharin sensurointeja arvosteltavan, en goharia itseään, vaikka onhan niitäkin juttuja toki ollut.
on ollut molempia. En kyllä ole laskenut kumpia enemmän. Joka tapauksessa ei ole kivaa, että joukolla ollaan jonkun kimpussa. En voi mitään sille, että olen edelleen sitä mieltä:)
- Gohar
en minä vissiin sentäs ihan ainoa rauhallinen muslimi koko maailmassa ole ;) Itsekään en onneksi tunne ketään "suu vaahdossa" uskoaan huutavia muslimeita,vaikka suurin osa ihmisistä elämässäni muslimeita onkin. Täytyy myöntää että kiivaita ja äkkipikaisia persoonia löytyy,toki, mutta ennen kaikkea rauhallista ja hyvää käytöstä korostetaan kasvatuksessa - ainakin tuolla persiassa päin :)
- uskomaton
Minni-Matleena kirjoitti:
on ollut molempia. En kyllä ole laskenut kumpia enemmän. Joka tapauksessa ei ole kivaa, että joukolla ollaan jonkun kimpussa. En voi mitään sille, että olen edelleen sitä mieltä:)
Itse pyrin kyllä siihen ,että asiat riitelee, ei ihmiset.
En muista, olisinko goharia henkilönä arvostellut, mutta tuskin ainakaan pahasti:)
Sensuelliksemme olen kutsunut ja jotain vastaavaam yhtä kauheaa:)
Sen olen sanonut, että Gohar olisi ihan hyvä kirjoittaja täällä, mutta seriffinä ei pitäisi olla muslimi lainkaan.
Sitten, jos tänne perustetaan muslimien sivut tai islaminuskoisten sivut, ymmärtäisin sen ,että seriffikin on muslimi.
Jos täällä olisi fiksu, puolueeton seriffi, sensurointiprosentti olisi vähintään sama, mutta keskustelu puolesta ja vastaan värikkkäämpää ja ehkä laadukkaampaa:)
- Gohar
Kiitos ehdotuksesta! Ehkä joku kova sana oisi tosiaan joskus paikallaan? Minua on äääääärimmäisen vaikea suututtaa, suutun ehkä kerran 10 vuodessa ja silloin onkin sitten "oksat pois". Vielä ei ole niin sanotusti mitta täyttynyt siihen pisteeseen,mutta katsotaan nyt ;)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558