Hei astrologian harrastajat!
Millaiselta vaikuttaa ihminen, jonka aurinkomerkki on neitsyt, nouseva kaksonen, laskeva jousimies ja kuu kauriissa, venus leijonassa ja mars ravussa? Tein kartan puoliskostani, joka joskus hämmentää minua käytöksellään.
skitso tyyppi?
1
425
Vastaukset
- Bette Davis
Tiedä näistä muista merkeistä mitä ne on.Viittasit skitsoon eli skitsofreniaan joka on mielitauti.Sen diagnoosit kuuluu lääkärille ja hoituu oikealla lääkityksellä.Mitä tulee luonteen muuhun skitsoiluun , jos niitä nyt jotenkin erottaa toisistaan.Ne kai selittyy horoskoopeilla tai muilla jutuilla..mutta muuttaako se mitään parisuhteessa.auttaako ymmärtämän paremmin toista.se ei tod.näk.koskaan muuta sitä ihmistä , mutta helpottaa muiden asennetta häneen ja outoon käytökseen.Olen itse hyvin ailahtelevainen ja tunne ihminen ja joskus tuntuu että on niin raskasta elää tämmösenä.Mietin paljon asoita ja haluan elää oikein.Joskus oikein tunnen sellasen vihaisuuden ja aggression sisälläni,enkä osaa sanoa mistä se tulee.Mun on pakko riehua jotain työtä esim halonhakkuuta vähän aikaa että saan sen pois päältä.yritän hallita sitä tunnetta.ihan kuin mulla olis liikaa adrenaliinia joka pitää saada pois.mielenkiintoista vai mitä.tää nyt oli tämmönen kommentti vaan..mitä itse ajattelet siitä, millä tavalla se kättäytyy.voitko tarkentaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603