iäsn päivä niinkuin äitienkin päivä

tätä mieltä minäolen asiasta

Minusta nykyisin tuo isän päivä ja äitien päivä on niin kaupallinen.

Ja se minua on kyllä monesti harmittanut,kun iäsn päivä lähestyy niin kouluissa ja päivä hoito paikoissa vouhutetaan tekeen isälle kortti tai peräti lahja.

Minusta kun nyt on paljon yh-äitejä (isääkin myös)
Niin se vouhutus voisi jäärä kokonaan pois tai ainakin ei pidettäis siittä niin kovaa meteliä.

Tietysti tässä on oma lehmä ojassa.
Minun lapsellani kun ei ole isää.
Niin mietinpä kuinka paha olo hänellä on ollut joka vuosi aiheesta.

No se tekee minulle sen kortin mutta kumminkin,mietin monesti millaselta tuntuu kun toiset kertoo että kivaa kun tehtiin isän kanssa sitä sun tätä.

Vaarikin on meiltä kuollut joten korttia ei sillekään voi antaa.

Kyllä lapseni taivaaseen ajatteli lähetää kortin mutta eipä se oikein posti sinne viee. : (

Aina tulee vaan niin suunnattoman paha olo kun muistan kun lapseni laittoi kuoreen "taivaaseen vaarille".Asiasta on jo yli 7 v silti se laitaa vetistämään silmät.

1

714

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

itselläni on isä kuollut ja voin sanoa, että isänpäivät eivät ole olleet mukavia. isä kuoli kun olin vain puolen vuoden ikäinen, eli en ole ainuttakaan isänpäivää saanut viettää kunnolla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      863
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      54
      629
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      517
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      492
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      468
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      66
      419
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      415
    10. Jotenkin tunnen vahingoniloa

Tunnenpa vaan. Ei saisi, mutta väkisinkin tunnen.
      Ikävä
      32
      405
    Aihe