Minusta nykyisin tuo isän päivä ja äitien päivä on niin kaupallinen.
Ja se minua on kyllä monesti harmittanut,kun iäsn päivä lähestyy niin kouluissa ja päivä hoito paikoissa vouhutetaan tekeen isälle kortti tai peräti lahja.
Minusta kun nyt on paljon yh-äitejä (isääkin myös)
Niin se vouhutus voisi jäärä kokonaan pois tai ainakin ei pidettäis siittä niin kovaa meteliä.
Tietysti tässä on oma lehmä ojassa.
Minun lapsellani kun ei ole isää.
Niin mietinpä kuinka paha olo hänellä on ollut joka vuosi aiheesta.
No se tekee minulle sen kortin mutta kumminkin,mietin monesti millaselta tuntuu kun toiset kertoo että kivaa kun tehtiin isän kanssa sitä sun tätä.
Vaarikin on meiltä kuollut joten korttia ei sillekään voi antaa.
Kyllä lapseni taivaaseen ajatteli lähetää kortin mutta eipä se oikein posti sinne viee. : (
Aina tulee vaan niin suunnattoman paha olo kun muistan kun lapseni laittoi kuoreen "taivaaseen vaarille".Asiasta on jo yli 7 v silti se laitaa vetistämään silmät.
iäsn päivä niinkuin äitienkin päivä
tätä mieltä minäolen asiasta
1
702
Vastaukset
- ......
itselläni on isä kuollut ja voin sanoa, että isänpäivät eivät ole olleet mukavia. isä kuoli kun olin vain puolen vuoden ikäinen, eli en ole ainuttakaan isänpäivää saanut viettää kunnolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135