Hei!
Olen juuri muuttanut Hämeenlinnaan ja tilasin Hämeen Sanomat itselleni.
Muutaman kuukauden aikana, lähinnä persidenttikisailun vuoksi, olen huomannut että kyseinen lehti on porvarillinen ja kristillinen.
Itse olen kristillinen ihminen ja muuttanut Helsingistä tänne eli olen lähes koko ikäni lukenut Helsingin Sanomia.
Siksi ihmettelen sitä, että Hämeen Sanomien mielipidepalstalla julkaistaan lukuisia samansisältöisiä haukkumakirjoituksia ja jopa päivän kysymyksen yhteydessä tämän päivän lehdessä on saatu politiikka työnnettyä mukaan aiheeseen, joka ei edes liity politiikkaan.
Kysymyksen aiheena oli linja-autoaseman purku, jota joku oli kommentoinut niin että sai sdp:n vedettyä siihen mukaan.
Mielestäni puolueettoman lehden tulisi valita tasapuolisesti julkaistavaksi mielipidekirjoitukset ja rajoittaa puolueellisten julkaisua.
He voivat valita mitä julkaisevat ja minkä kommentin päivän kysymyksestä julkaisevat.
Onko Hämeen Sanomat siis puolueellinen lehti?
Kristillisempi lehti se on kuin monet muut, josta olen henkilökohtaisesti iloinen.
Hämeen Sanomat
10
1938
Vastaukset
- kokoomuksen
äänenkannattaja. Kaikesta ne kirjoittaa, mutta asiaa on hyvin vähän. Eikä tule meidän postiluukusta edes vahingossa. :D
- demukka
lukekaa kaupunkiuutisia, siellä teille on riittävästi kaipaamaanne vasemmistopaskaa ja loanheittoa. Se ei tule meille edes vahingossa enää. Se yks pitkätukka kirjottaa sellasta vasemmo
- koskiesko
on hurjasti laskenut.Toimittajista Juutilainen ja Lahti kuuluisivat mainosmyyntiin.Toinen leikkii kohutoimittajaa ja yrittää saada eripuraa aikaiseksi.Toinen hiihtää,hiihtää,hiihtää ja muistaa mainita asiasta.Varo Rauno ettei korvat palellu:).En tilaa enään.
- pake
Ja hämeen sanomissa on vielä niin riivatun kallis tilaushintakin sisältöönsä nähden...suhteessa jopa hesari on halvempi ja kattavampi lehti kokonaisuudessaan...!
- surkka
kans joskus miettinyt sen juutilaisen juttujen tasoa.Lahden juttuja en vaivaudu enää lukemaankaan.
- pitkäikäinen
Vuosikymmenien aikana lehti on kuitenkin siirtynyt IKL-tyyliseltä koti-uskonto-isänmaa linjaltaan suvaitsevammaksi. Ei yhtään sen puolueellisempi kuin Hesarikaan, joka taas on vasemmalle kallellaan oleva pääkaupunkiseudun paikallislehti. Hämeen Sanomien päätoimittaja erosi juuri, saa nähdä mihin suuntaan lehti on menossa.
- tabu
voi kehittyä lehtenä jos toimittajat eivät siirry tälle vuosituhannelle.Hesariin siirryin minäkin.Tämä Juutilainen se vasta hauska kaveri on.Mistä ne Hämeenlinnalaiset löytävät aina nämä isänmaan toivot?Mikäköhän koulutus sillä on?Maalari?
- feikki
eikös erkolla ole hämeensanomien osakeita ?
jutut on melkein kaikki muiten faxilta kopioitu,- työkaveri
varmaan jutun tasoista päätellä minkälainen Juutilainen on työyhteisössä....
- feikki
nyt se erkko möi osakkeet,mitenköhän ainagroupin
nyt käy,ei hyvältä näytä tuleekohan osinkokoja
vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132