Haluaisin kuulla kannustusta ja neuvoja, sillä en tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen muutaman vuoden toivonut lasta, mutta mies ei vielä halua. Täytän ensi kesänä 29 v. ja mies on 35v. Olemme olleet yhdessä reilut kolme vuotta. Molemmilla on vakituiset työpaikat jne. ja elämä muutenkin kunnossa. Haluaisin kovasti meille vauvan, mutta mitä teen kun mies ei halua? Hän sanoo, että kyllä jonkun ajan päästä muttei vielä ja että mikä kiire minulla on. Mun mielestä mä en ole ihan nuori enää ja olisin todellakin valmis äidiksi. En haluaisi miestä painostaa, mutta miten jaksan odottaa, että hän on valmis isäksi?
haluisin vauvan, mutta mies ei
5
1061
Vastaukset
- LA 24.8.
Itse olen 32, mies 34 ja odotamme esikoistamme. Ollaan mieheni kanssa oltu 9 vuotta yhdessä, 3,5 vuotta sitten menimme kihloihin ja viim. kesän lopulla naimisiin. Ollaan siis todella "hitaita" ;-))
Olet vielä nuori, nauti miehestäsi ja hyvästä suhteestanne ja toisistanne. Kyllä miehesi varmasti kypsyy ajatukselle vauvasta, kunhan et painosta häntä. Se ei nimittäin auta, pahimmassa tapauksessa ajat miehesi pois. - putkisss
Mikä ehkäisy teillä on käytössä? Jos pillerit, niin jätä ne pois (siis tietty kerrot miehellekin) ja katso kuinka kauan jaksaa leikkiä kumien kanssa...
- jennie
sama juttu meillä, olen 19,mieheni 28, ja olisin täysin valmis äidiksi(vaikka olenkin nuori), mutta miehelläni on jo 3v tyttö, eikä hän halua lasta ennen kun rahatilanne on parempi.. en pysty enää nykyisin edes ajattelemeen muuta kuin vauvoja.. (olen töissä päiväkodissa, eikä se auta asiaan ollenkaan...) ;)
- takku82
ei vois munkaa asiat selvemmin olla..aivan sama tilanne ku sulla
- samoin
Minä haluaisin lisää lapsia (olen aina haaveillut neljästä lapsesta) ja miehestä kaksi riittää meille (vaikka kolme on ollut hänelle sopiva luku) ja ne kaksi meillä jo on. Tuntuu pahalta. Ikääkin kertyy koko ajan lisää. Olen jo yli 35 v. Tilanne syö myös parisuhdetta.:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1294845Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa163514Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583327Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302772Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882523Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351368Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky61354Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267