Lyhyt nainen kyselee kaltaisiltaan, mistä olette löytäneet sopivan autokoulun mp-korttia varten?
Kaluston taso vaihtelee paljon, opettajien ASENTEESTA puhumattakaan.
Suosiolla jätän ison A:n ja aloitan välimallin kortilla jotta saan ajaa kevyellä pyörällä. Onneksi on vähän koroketta buutseissa ja pattia hauiksessa että uskoisin pärjääväni.
Itse asun Pirkanmaalla, mutta kaikki ehdotukset tervetulleita.
Lisäksi jos löytyy kohtalotovereita kokemuksineen, kommenttia kuulen mielelläni.
t.short-bike-list -girl
Nainen alle 155cm!
6
1236
Vastaukset
- pyörästä
joku matala customi?
Naisena olemiseen tuo pituus ei haittaa yhtään. Ite hivon just ja just 156cm ja aattelin kyllä ihan pokkana ilmottautua autokouluun ja olettaa, ett kyllä tämmöselle tapilleki pyörä löytyy. Ite menossa Helsinkiin, autokoulua en vielä tiedä, selviää kevään aikana ;) Mutt mulle ainaki työkaverin virago oli just passelin korkunen, ylsi jopa jalat maahan sen pyörän selässä...riippuu varmaan pyörästäkin.Ton takia olen iteki kallistunut tuohon customiin jo ihan omanaki pyöränä...ja on ne nätimpiäkin ku kyykkypyörät :P
- Katja
Itse ajoin Turussa pyöräkortin, Ajaxxilla. Pyörä oli kevari, kun iso pyörä oli kooltaankin liian iso. Kevari oli korkea myös, mutta opettaja madalsi sitä jonkin verran ja hyvin toimi!
Ongelmaa pituudesta ei ole, jos tykkäät pikkucustomeista, esim. 250 customit lähes kaikki tosi matalia. Nyt ajelen GS500:lla, jota on madallettu pari senttiä. - pipuli
Itse ajoin Kalevan autokoulussa,siinä jonkun baarin yläkerrassa.Ajoin kortin muutamavuosi sitten olen itse 165cm. sielä oli silloin pyöränä er-5.
- pätkä
152cm, ei yllä er,ltä maahan. Custom ainoo vaihtoehto
- kyllä ajoin
pätkä kirjoitti:
152cm, ei yllä er,ltä maahan. Custom ainoo vaihtoehto
kortin er-5:lla.
madallettu cbr, siis ihan mittatilaustyönä laitettu kaiketi laitettava ajopeliksi. kyllä er-5 ajoi ilman erityistoimenpiteitä mutta oman turvallisuuteni tähden ja ajomukavuuden tulenen laitattamaan mukavamman jostain. jostain. customia kun en tuskin koskaan tunne omakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1012427Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511193Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775112Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa313726Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503149Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092874Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132448Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191975