Typerää ensinnäkin kun missikisoihin on pituusraja. Kauneimmat naiset ovat mielestäni pituudeltaan 150-170cm pitkiä. (Itse en ole pätkä vaan ihan normaali 182cm pitkä mies).
Toiseksi on typerää että tietyn ruumiinmallin omaavat naiset pääsevät kisoihin. Mielestäni tämä on jonkin tyyppistä rasismia sillä monet naiset ovat kauniita vaikka olisivatkin lyhempiä,pyöreämmän mallisia jne. Omasta mielestäni ainakin kaunis nainen voi olla minkäpituinen tai painoinen tahansa joskin nyt en pidä lihavistakaan. Rasismia!
Miehen mielipide
8
1492
Vastaukset
- annabella
Itsekin olen sitä mieltä että se on syrjimistä. Mutta monet oikeasti kauniit ovat niin fiksuja etteivät lähde tuollaisiin karjamarkkinoihin vaikka pääsisivätkin.
- Minä ite
Precis! Aidosti kauniita löytyy, mutta fiksut ajattelvat yksilöt eivät hakeudu missikisoihin, vaikka heitä olisi kehotettu sinne menemäänkin ja mittojen puolesta olisivat laatutavaraa. Heitä ei vain periaatteesta moiset karjamarkkinat,(mikä loistava kuvaava sana!), kiinnosta.
Eli eivät ne Suomen kauneimmat todellakaan ole siellä missikisoissa edustettuina, ihan tieteellisestikään. Onhan ne ihan nättejä, mut paljo saadaan aikaan pakkelillakin. Ois ihan mielenkiintosta nähä tytöt saunapuhtaina! Lähinnä sinne hakeutuvat itsestään epävarmat ehkä myös jokseenkin "bimbot" naisyksilöt, joiden täytyy pönkittää itsetuntoaan saamallaan huomiolla. Eri asia sitten, onko se järin tervettä...mut joo, tapansa kullakin.
- Lola
Kuules herra hyvä....Missin pitää olla pitkä eihän siinä mitään muuten ole katottava jos nainen on lapsen mitoissa eli 150-160 cm.
- Ulla
Kauneus on katsojan silmissä!!Mielestäni paljon kauniinpia löyty "tavallisista" maan tallaajista,joilla ei tarvista tuoda itseään tyrkylle koko kansan arvosteltaviksi!!!Muistakaa myös SISÄINEN KAUNEUS!!!!
- janita85
Ai etteikö meissä 150-160 cm naisissa ole mitään katsottavaa? En tiedä oletko mies vai nainen, mutta useat miehet juuri pitävät pienistä naisista :) mut nää on mielipide asiota, turha riidellä.
- mies-
Itse en pidä mistään hevosen kokoisista naisista.
- Female172cm
mies- kirjoitti:
Itse en pidä mistään hevosen kokoisista naisista.
Kun ei osata kehua jotakin mollaamatta toista! Mielipiteensä VOI esittää asiallisestikin. Jos nimittäin on fiksu ja sen osaa. En itsekään pidä "siinä mielessä" lyhyistä miehistä, mutta ei se heistä rumia tai muuten kuvottavia tee, sehän on MAKUasia. Eikä makuasioista voi kiistellä.
Sinänsä asia itsessään ok, että miksi pituusrajoja missikisoihin. Kaikkihan me kauniita ollaan. Omalla tavallamme.
Koitetaas nyt käyttäytyä ja olla aikuisia ihmisiä, jos älykapasiteetti riittää. Ki-toos. - Janne-
Ulla kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä!!Mielestäni paljon kauniinpia löyty "tavallisista" maan tallaajista,joilla ei tarvista tuoda itseään tyrkylle koko kansan arvosteltaviksi!!!Muistakaa myös SISÄINEN KAUNEUS!!!!
kyllä minä ainakin pidän enemmän lyhyistä naisista, söpöjä ja mahtuu hyvin kainaloon. Ei mua 177 cm miesttä kiinnosta ottaa samanpitusta hevosta kainaloon. mut jotkut tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415