äitiysvaatteita? Olisko jollain linkkejä nettikaupoista jossa olis kohtuuhintaisia ja vielä ihan kivan näköisiä äitiysvaatteita myytävänä?
Mistä
6
765
Vastaukset
- ...
hennes&mauritz ja lindexillä kantsii käydä...kohtuuhintasia ja kivannäkösiä.
- pirpana
olevan kiven alla myös noissa putiikeissa. Joko on pienet koot menny tai sit ei ole koko osastoa! Siksi ajattelinkin jos netistä löytyis, ennen kun luovutan ja matkustan toiseen kaupunkiin ostoksille..
- kirpunäiti
pirpana kirjoitti:
olevan kiven alla myös noissa putiikeissa. Joko on pienet koot menny tai sit ei ole koko osastoa! Siksi ajattelinkin jos netistä löytyis, ennen kun luovutan ja matkustan toiseen kaupunkiin ostoksille..
missymom myy tosi kivoja! Ovat ehkä suht hintavia osa, mutta eipähän tarvii sit kaiken maailman "potkuhousuissa" kulkea.
- mama
heippa!
itselläni on tullut hirvee vaate ongelma kun on masu kasvanut... netissä ja lastentarvikeliikkeissähän niitä on mutta ne maksaa ihan hirveesti! H&M:ltä oon löytänyt tosi kivoja housuja ja paitoja jo kohtuu hinnoilla. Ei niitä niin hirveesti kannata ostaa. Omasta milestäni kaikista ihanimmat on kunnon verkkarit ja college paita kotioloissa! onnea vaatteiden metsästykseen! - zzz
Mä ainakin tykkäsin muutamista Premamanin tuotteista, www.premaman.fi (tai com, en muista). Ne ovat todella edullisia, ja siksi vähän epäilyttää. Tilasin pari päivää sitten yhden mekon, en ole vielä saanut, mutta tilaisin sieltä ainakin vielä yhden hameen, jos tuo mekko on hyvä.
Tosi huonosti tuntuu löytyvän. Monet liikkeet ovat ihan älyttömän kalliita, enkä mä esim. Bebesiltä muutenkaan löytänyt mitään miellyttävää. Jotenkin vierastan niitä kaikenlaisia resoreita, eikä matalavyötäröiset housut taas pysy mulla päällä ja ne on muutenkin inhottavia. Mekkoa siis lähinnä varmaan käyttelen hmm... Joku sanoi, että stokkalla pitäisi olla jotain äitiysvaatteita, mutta ovatpa hyvin piilotetut. Kiersin tuossa yksi päivä helsingin keskustan stockmannin läpi, enkä löytänyt. Ois varmaan pitänyt kysyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593