Käytiin viime kesänä Balatonilla ja nyt olisi tarkoitus mennä Siofok:n alueelle. Se kun on hyvin moottoritien varrella ja hiukan isompi kaupunki, kuin järven ympärillä olevat kylät.
Ongelmaksi on tullut saada sopiva vuokra-asunto. Viimeksi varasimme asunnon Interhome.fi:n kautta, mutta tänä vuonna Interhome ei enää välitä asuntoja kuin pariin paikkaan Balatonin ympäristössä:Almadi ja Kenese.
Joten kysymys kuuluukin, että onko kenelläkään tietoa, että onko muita Interhomen kaltaisia välitysliikkeitä joiden kautta voisi saada vuokra-asunnon samaan tapaan ja no. Siofok:n alueelta?
Balatonin alueen vuokratalot
4
1711
Vastaukset
- ope
Hei!
Varasin ensi kesäksi kymmenen hengen porukalle talon Siofokista. Tein paljon nettihakuja systeemillä "holiday homes in hungary". Sain useita eri hakutuloksia, joita sitten kahlailin läpi. Löysin mielestäni hyviä vaihtoehtoja, ja päädyin suht moderniin, isoon ja kohtuuhintaiseen (per hlö) holidayhome neitzeriin.
Surffailu kannattaa!
Terv. ope
- Vulkan
Voit toki mennä noin vain paikalle ja bongata Zimmer Frei -kylttejä talojen edessä. Jos et ihan pahimpaan turistiaikaan mene, niin paikkoja kyllä löytyy.
- Grogi
Itse olin 4pv balatonfuredissa kesällä sesonkiajan ulkopuolella ja menin vaan paikalle ja bongailin mainoskylttejä. melkein heti löytyi rannalta lomamökki kahdella makuuhuoneella ja kylppärillä ja hintaakin oli vain 100€/4pv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612558Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211923Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131622- 1021387
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1241297- 831179
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen401074Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241043Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141043Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58947