Erittäin korkeassa asemassa oleva henkilö on alkanut käyttäytyä kovin kummallisesti minua kohtaan.
Muuten asialla ei sinänsä olisi paljoakaan merkitystä, mutta ko. henkilö voi tätäkautta vaikuttaa minun tulevaisuuteeni luovuttamalla tietooni informaatiota, joka on luokiteltu erittäin salaiseksi.
Henkilö on lisäksi minua huomattavasti vanhempi.
Kuvittelin, sinisilmäinen kun olen, että hän haluaa auttaa kaikkia uusia tyyppejä "alalla".
Nimittäin hetki sitten meillä oli tapaaminen, jonka kuvittelin tapahtuvan täysin virallisissa merkeissä. Hän olikin laittanut kynttiläillallisen, ja tarjosi minulle mitä hienoimpia ruokalajeja sekä juomia (ilmeisesti tarkoituksenaan juottaa minut känniin.)Ruokailun lomassa hän kertoi hyvin avoimesti salaisuuksia, joita ei todellakaan ole tarkoitettu minun korvilleni. Tämän jälkeen keskustelu alkoi hänen toimestaan siirtyä yhä enemmän minuun, ja tilanne johti lopulta siihen, että hän alkoi kopeloida minua ja melko ilmeisesti yritti taivutella minua sänkyynsä.
Kieltäydyin kohteliaasti(kaiken lisäksi seurustelen!) mutta hän sanoi ettei voi jättää asiaa tähän sillä minä olen hänen rakkaansa, jota hän jumaloi. ARGH!
Nyt muutamaa hetkeä myöhemmin hän ei ole muuttanut kantaansa minun estelyistäni huolimatta, minkä lisäksi olen havainnut hienoisia kiristyksen merkkejä; hän kuvittelee voivansa kiristää minua häneltä kuulemallani informaatiolla, jonka hän ilman pyytämistäni on saattanut tietooni.
Olen aivan tuuliajolla tämän asian kanssa (luultavasti se oli hänen tarkoituksensakin), enkä ole kertonut asiasta kenellekään.
Lisäksi tulevaisuuteni on auki, sillä mikäli otan vastaan paikan, josta olen unelmoinut, joudun olemaan tämän henkilön kanssa tekemisissä päivittäin.
Mitä tämänkaltaisissa tilanteissa tulisi tehdä??
Ei Mulle Ikinä Tapahdu Näin
3
882
Vastaukset
- työtarjouksen,
pidät huolen siitä että et jää kahden sen miehen kanssa työpäivän aikana, ja jos pyytää työn merkeissä illalliselle, niin kysyt voitko ottaa miehesi mukaan. Sillai! :)
- Eskobar98
Taitaa olla ennemminkin niin päin, että hän on se jolle on ongelma, että hän luovutti tietoja. Jos tiedät asioita joita sinun ei kuuluisi tietää niin kertojallahan se vastuu ja ongelma on;). Katselet tilannetta rauhassa, mutta jos hän menee liian pitkälle teet hälle pelin hengen selväks.
- mutta..
....kuin ilmi anna tuo tyyppi,
kun on luovuttanut sinulle tietoja,
jotka on luokiteltu erittäin salaiseksi.
Saadaan taas yksi uusi juttu mitä seurata,
siis julkisuudessa ;))
Kyllä sinä homman saat,
jos olet sopiva, ja tuolle tyypille et ole,
muuten kuin sängyn kautta....kuten aina!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708