ylärajojen

sf-mittalaiset

taas sf-mitasta. onko ollut yläkäyrillä teillä muilla ja millainen lapsi tullut? itsellä koko raskauden ajan yläkäyrillä reippaasti nyt viimesin rv 28 oli 29 cm ja joudun äitipolille ylim. ultraan. rakenneultran muk. ok kaikki vkolla 21 lapsvettä norm. ja kaveri vastas kokoa. sokeriraitusarvot erinomaiset vko 26 jne... en ole lihonyt kuin 5 kg. kuitenkin huolettaa koko ajan toi juttu....

7

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lpr:sta

Epäreilua, en ole päässyt mihinkään ylimääräiseen ultraan. Sf huitelee ihan omilla käyrillään normien yli. Myöskin rv 28 on sf ollut 29cm. Ja nyt viimeeksi rv 34 on sf ollut 34cm. Liekö sukuvika, itse olen ollut yli 4kg syntyessäni, samoin pikkuveljeni. Siskoni lapset ovat olleet n. 4,5kg. Apuva. Ja minä parka jäin niukasti kiinni sokereistakin...

• lapsi?

Kiitos vastauksesta. Kauheeta, kun ajattelen tässä vain, että millaista synnyttää iso lapsi. Kun ei varmaan sille mitään voi jos potrasti kasvelee. Ensisynnyttäjänä tässä vain mietin...Itse ja mies oltu alle 4 kiloisia.

• joukkoon
        lapsi? kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kauheeta, kun ajattelen tässä vain, että millaista synnyttää iso lapsi. Kun ei varmaan sille mitään voi jos potrasti kasvelee. Ensisynnyttäjänä tässä vain mietin...Itse ja mies oltu alle 4 kiloisia.

mullakin jatkuvasti liikuttu ylärajoilla (rv30) ja samasta olen huolissani...! pitäisköhän tätä kysellä tuolla synnytys-foorumissa, olisko enemmän vastailijoita?

• S@ra
        joukkoon kirjoitti:

mullakin jatkuvasti liikuttu ylärajoilla (rv30) ja samasta olen huolissani...! pitäisköhän tätä kysellä tuolla synnytys-foorumissa, olisko enemmän vastailijoita?

Esikoista kun odotin, mitta kulki koko raskauden ajan siellä yläviivan tuntumassa. Mulle ei edes tehty mitään ylimääräsiä tutkimuksia.
        Viikoilla 41 0 syntyi ihan normaalikokoinen poika 53 cm, 3850g .Nyt olen rv 27 4 ja yläkäyrällä mennään taas ;)

• näin...

mulla oli koko raskauden ajan mitat yli käyrien. Pelkäsin kans että mahtaako sieltä kuinka iso lapsi tulla. 37 6 viikolla syntyi siro 52cm ja 3360g tyttö. Se mittahan ei kulje käsikädessä vauvan koon kanssa.

• nohh

ei kuljekaan mutta kovasti tuntuu neuvola olevan siitä "huolissaan" mutta sitten toiset esim. lääkärit ei vaan kaikki on yksilöllistä ja toisilla kohtu vain kasvaa isoksi herkemmin jne. selitystä on saanut kuulla ei vain voi välttyä tunteelta kun neuvola pasmittaa...olen onnellinen että pääsen ultraan.

• iso vauva

Mulla oli ekassa raskaudessa sf-mitta koko ajan ylikäyrillä ja lapsi 4850kg,51cm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe