Tervetuloa Kanuunamamma vartioimaan meidän yhteiskunnan loisten maailmanmenoa.
Toivon, että otat kunnianarvoisan tittelisi antaumuksella vastaan ja parhaan mahdollisen kykysi mukaan koetat saada rotia palstan meininkiin.
Ei siinä mitään, minulle passaa mainiosti entinenkin meno, mutta joskus kyllästyttää tietyn asian jatkuva jauhaminen tietyn aloittajan toimesta.
Tervetuloa vielä kerran ja jos viitsit, niin pidä pieni avauspuhe.
Käteni ovat jo levällään onnitteuluhalaukseen ja puheen jälkeen valmiina ablodeeraukseen.
Uusi sheriffimme
11
1047
Vastaukset
- luulla
Minä jo luulin että sinä ryhdyit sheriffiksi.
- kanuunamamma
Kokeillaan nyt lainvartijan hommaa..
Laitan jonkinmoisen avauspuheen pikkaisen myöhemmin. - huvittunut lukija
Heti alkaa manipulointi :-) Epäiletkö uuden sheriffin kykyjä? Miksi muutenkaan yrittäisit antaa valmiita toimintaohjeita!
- ..Jossu
Jaa, että manipulointia? *NAURAA* Et varmasti tarkoittanut sitä...ethän? ;D
Tuo manipulointi-sana on remix-kirosana yksinhuoltajille, ettei sitä viitsisi edes leikillään pistää eetteriin, mutta onneksi se tulikin hymiön kera :D
Kyllä yh-isukilla on oikeus hiukan neuvoakin uutta nuorta naisseriffiä, onhan iskä mies ja kaikenlaista elämässään häärännyt.....tai herra yh-isän tittelin ainakin itselleen saanut hankittua! :D :D - yh-isä
Totta kait epäilen kaikkien ihmisten erilaisia vaikuttimia.
Erityisesti aloin nyt epäillä arvoisan "huvittunut lukija" -nimimerkin takana salaperäisesti lymyilevän -mahdollisesti vihollisen kätyrin- vaikuttimia ja onnistumismahdollisuuksia.
Koetan nyt tässä epätoivoisesti Sinua manipuloida käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, sekä ystävällisesti neuvon olemaan suuremmin epäilemättä minun epäilytaitojani.
Se, että epäilet minun yrittävän epäillä uuden sheriffimme kykyjä, johtunee minun ja Sinun samanlaisesta, hyvinkin epäilyttävästä elämäntyylistä; kun epäilee toisen epäilijän epäilykykyjä, ei oma epäilyksenalaisuus joudu niin epäilyttävään valoon.
Toivon että tämä selvensi Sinun hyvinkin huolestunutta suhtautumistasi minun tervetulotoivotukseen, joskin epäilen toisinkin mahdollisesti ehkä käyneen. - sanailua
yh-isä kirjoitti:
Totta kait epäilen kaikkien ihmisten erilaisia vaikuttimia.
Erityisesti aloin nyt epäillä arvoisan "huvittunut lukija" -nimimerkin takana salaperäisesti lymyilevän -mahdollisesti vihollisen kätyrin- vaikuttimia ja onnistumismahdollisuuksia.
Koetan nyt tässä epätoivoisesti Sinua manipuloida käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, sekä ystävällisesti neuvon olemaan suuremmin epäilemättä minun epäilytaitojani.
Se, että epäilet minun yrittävän epäillä uuden sheriffimme kykyjä, johtunee minun ja Sinun samanlaisesta, hyvinkin epäilyttävästä elämäntyylistä; kun epäilee toisen epäilijän epäilykykyjä, ei oma epäilyksenalaisuus joudu niin epäilyttävään valoon.
Toivon että tämä selvensi Sinun hyvinkin huolestunutta suhtautumistasi minun tervetulotoivotukseen, joskin epäilen toisinkin mahdollisesti ehkä käyneen.Säästä meidät kaikki, please, yritelmiltäsi käyttää sanan ja lauseiden pyörityksiä. Luvalla sanoen se on hieman (yritän olla positiivinen) ontuvaa.
Innoissasi unohdit alkuperäisen asian kokonaan! - yh-isä
sanailua kirjoitti:
Säästä meidät kaikki, please, yritelmiltäsi käyttää sanan ja lauseiden pyörityksiä. Luvalla sanoen se on hieman (yritän olla positiivinen) ontuvaa.
Innoissasi unohdit alkuperäisen asian kokonaan!kannustuksestasi.
Kun huomasit tekstini, niin innoissasi unohdit että voitkin klikata vaikkapa siitä vierestä, jolloin naputelmani ei aukenekaan edes kuvaruudullesi, saati sitten pääkoppaasi!
Eli säästä tästälähin silmiäsi ja pistä kone vaikka kiinni, kun huomaat nikkini otsikon perässä.
Tässä suhteessa olemme onneksi tismalleen samalla viivalla. Sinä et voi päättää mitä minä kirjoitan, enkä minä mitä Sinä koetat kyhätä iloksemme.
Se tästä tekeekin mielenkiintoisen ja houkuttelee keskusteluun, eikös vain.
Jos nytkin olisit innokkuutesi hillinnyt ja olisit ollut hiljaa, niin en minäkään olisi syttynyt Sinulle kirjoittamaan. Se olisi tuottanut meille molemmille hillitöntä tuskaa yön pitkinä tunteina.
Yrityksesi olla positiivinen tuottikin hyvän tuloksen.
Luvalla sanoen: Teissä on ainesta. (Hieman).
Ja kunhan olet tähän vastannut, vaikken mitään kysynytkään varsinaisesti, niin koetan sitten kekkasta jotain muuta hauskaa silmiesi iloksi. - sivusta seuraavana
yh-isä kirjoitti:
kannustuksestasi.
Kun huomasit tekstini, niin innoissasi unohdit että voitkin klikata vaikkapa siitä vierestä, jolloin naputelmani ei aukenekaan edes kuvaruudullesi, saati sitten pääkoppaasi!
Eli säästä tästälähin silmiäsi ja pistä kone vaikka kiinni, kun huomaat nikkini otsikon perässä.
Tässä suhteessa olemme onneksi tismalleen samalla viivalla. Sinä et voi päättää mitä minä kirjoitan, enkä minä mitä Sinä koetat kyhätä iloksemme.
Se tästä tekeekin mielenkiintoisen ja houkuttelee keskusteluun, eikös vain.
Jos nytkin olisit innokkuutesi hillinnyt ja olisit ollut hiljaa, niin en minäkään olisi syttynyt Sinulle kirjoittamaan. Se olisi tuottanut meille molemmille hillitöntä tuskaa yön pitkinä tunteina.
Yrityksesi olla positiivinen tuottikin hyvän tuloksen.
Luvalla sanoen: Teissä on ainesta. (Hieman).
Ja kunhan olet tähän vastannut, vaikken mitään kysynytkään varsinaisesti, niin koetan sitten kekkasta jotain muuta hauskaa silmiesi iloksi.No mikä se sut on katkeroittanut? Olet suorastaan raivona, kun kaikki ei menekään sinun toivomallasi tavalla. Relaa!!!!!
- yh-isä
sivusta seuraavana kirjoitti:
No mikä se sut on katkeroittanut? Olet suorastaan raivona, kun kaikki ei menekään sinun toivomallasi tavalla. Relaa!!!!!
Harmiksesi voin todeta, etten ole katkeroitunut mistään, enkä mielestäni ole suinkaan raivona.
Kerropa, kun noin sivullisena seuraat elämää, missä kohtaa olen raivona.
Minusta tämä on suorastaan lystikästä.
Mikä ei ole mennyt minun toivomallani tavalla?
Mitä olen toivonut?
On aika hassua, että jos kirjoitan sheriffille tervetulotoivotuksen ja muutamia mielipiteitäni, niin joku jo on minua asettamassa mitä saisin kirjoittaa ja mitä en.
Eikö me ollakaan samalla viivalla?
Miksi minulla ei olisi oikeutta neuvoa esimerkiksi toista, mutta toisella on oikeus neuvoa minua?
Toki saat minun mielestäsi pitää minua katkeroituneena tai raivokkaana, ei se minua miksikään muuta.
En ole oman elämäni sivusta seuraaja, elän ihan henkilökohtaisesti elämääni, joten tiedän oman olotilani ihan hyvin.
Tarvitseeko kaikki teksti olla vain ja ainoastaan jotakin tiukkaa asiaa, vai voiko elämässä olla jotain pientä pilkettä arjen harmauden kaskellä?
Jos kirjoittaisin elatusmaksujen pienuudesta, vittumaisesta eksästä, työttömyydestä, tai uusio-onnen pahoinpitelystä, niin se olisi ilmeisesti sopivaa, eikä suinkaan katkeraa tekstiä.
En siksi kirjoita mistään noista mainitsemistani aiheista, kun ei ole syytä niistä kirjoittaa.
Eksän kanssa on hyvät välit, rahani riittävät
omaan elintasooni mainiosti, töitä on niin paljon mitä viitsin tehdä, eikä uusio-onnikaan pahoinpitele minua eikä muitakaan.
Niin, että mistäpä minä raivoaisin?
Ei edes -25 astetta ulkoista kylmyyttä haittaa lämpimässä tuvassa.
Suo anteeksi, että kirjoitin näinkin pitkän selonteon ja vien aikaasi, mutta tosiasiassahan olet sivuuttanut tekstini jo nikin perusteella.
Ja ihan mukavaa on, että itsekin olet löytänyt tasapainosi ja tyylisi, millä ilahdutat kanssaihmisiäsi.
Se on sitten kevättä kohti, ei auta mikään. :-))) - Jossu
yh-isä kirjoitti:
Harmiksesi voin todeta, etten ole katkeroitunut mistään, enkä mielestäni ole suinkaan raivona.
Kerropa, kun noin sivullisena seuraat elämää, missä kohtaa olen raivona.
Minusta tämä on suorastaan lystikästä.
Mikä ei ole mennyt minun toivomallani tavalla?
Mitä olen toivonut?
On aika hassua, että jos kirjoitan sheriffille tervetulotoivotuksen ja muutamia mielipiteitäni, niin joku jo on minua asettamassa mitä saisin kirjoittaa ja mitä en.
Eikö me ollakaan samalla viivalla?
Miksi minulla ei olisi oikeutta neuvoa esimerkiksi toista, mutta toisella on oikeus neuvoa minua?
Toki saat minun mielestäsi pitää minua katkeroituneena tai raivokkaana, ei se minua miksikään muuta.
En ole oman elämäni sivusta seuraaja, elän ihan henkilökohtaisesti elämääni, joten tiedän oman olotilani ihan hyvin.
Tarvitseeko kaikki teksti olla vain ja ainoastaan jotakin tiukkaa asiaa, vai voiko elämässä olla jotain pientä pilkettä arjen harmauden kaskellä?
Jos kirjoittaisin elatusmaksujen pienuudesta, vittumaisesta eksästä, työttömyydestä, tai uusio-onnen pahoinpitelystä, niin se olisi ilmeisesti sopivaa, eikä suinkaan katkeraa tekstiä.
En siksi kirjoita mistään noista mainitsemistani aiheista, kun ei ole syytä niistä kirjoittaa.
Eksän kanssa on hyvät välit, rahani riittävät
omaan elintasooni mainiosti, töitä on niin paljon mitä viitsin tehdä, eikä uusio-onnikaan pahoinpitele minua eikä muitakaan.
Niin, että mistäpä minä raivoaisin?
Ei edes -25 astetta ulkoista kylmyyttä haittaa lämpimässä tuvassa.
Suo anteeksi, että kirjoitin näinkin pitkän selonteon ja vien aikaasi, mutta tosiasiassahan olet sivuuttanut tekstini jo nikin perusteella.
Ja ihan mukavaa on, että itsekin olet löytänyt tasapainosi ja tyylisi, millä ilahdutat kanssaihmisiäsi.
Se on sitten kevättä kohti, ei auta mikään. :-)))Täältä lähti pikapostissa Wanha Luxor-TV-laatikollinen poskipusuja ja haleja teidän firmallenne!
*Pistää postimerkit vähennyksiin* :D - yh-isä
Jossu kirjoitti:
Täältä lähti pikapostissa Wanha Luxor-TV-laatikollinen poskipusuja ja haleja teidän firmallenne!
*Pistää postimerkit vähennyksiin* :DPoskipusut viikkaan arkistoon pahan päivän varalle ja tuon teeveelaatikon otan heti uusiokäyttöön.
Laittelen sinne ylimääräisiä katkeroitumisaiheita, kun ei kaikkia ehdi käyttämään itse.
Voin niitä sitten laitella tänne ilmaiseksi kaikkien käytettäväksi.
Jos saan utelias olla, niin oliko laatikko mahdollisesti 14 -tuumaiselle, vaiko peräti 26-tuumaiselle Luxorille?
Nimittäin minulla on jo käytössä kuusi kappaletta 14 -tuumaisen Gold Starin laatikkoa ja neljä Samsungin videonauhurilaatikkoa edellämainitussa käytössä, ja ne on kyllä käteviä mutta aivan liian pieniä.
Monesti olen Anttilan ikkunasta kuolannut juuri tuota Luxorin kartonkikapinetta.
Taidan tehdä tänäpäivänä Laatikkoleikki-oopperan.
F-duuri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514