Sain 6 kuukauden kuurin,ja nyt on takana puolitoista kuukautta.On auttanu aika hyvin mutta finnejä tulee vielä,mutta ei läheskään niin paljo.Mulla ongelmana selän akne.Eli kysyisin vaan että tuleeko tää sen kummosemmaks vai syönkö kuurin loppuun?tuntuu vaan oudolta tuo 6kk/pitkältä kuurilta.Eikö se ny lyhyemmäs ajas toimi?
Oricyclin
6
11752
Vastaukset
- kylläkin
oli 3:n kuukauden Oricyclin kuuri, mutta kyllä se tulos oli parempi silloin kun söin ne loppuun.
- kokenut
Hei! Akneen aikoinani vuositolkulla ab-kuureja, roaa ja DNnää syöneenä voin kai sanoa omaavani kokemusta.. Siis, lääkärin määräämät ab-kuurit on AINA syötävä loppuun (ainoa poikkeus on se, jos ilmenee allergiaa/yliherkkyyttä, silloin otetaan yhteyttä reseptin kirjoittaneeseen ja pyydetään toisenlaista sorttia..)
Akneihoon tulehduksia aiheuttavat bakteerit ovat mestareita ab-resistenssin kehittämisessä, joten jos kuurin jättää kesken niin seuraavalla kerralla (valitettavan usein tarvitaan useampi kuuri) ei enää purekaan standardiantibiootit.
Onhan sinulla lähete labraan, maksa-arvojen seuraaminen on tärkeää noin pitkän ab-kuurin aikana! - Kokenut
Mulla loppuu 5kk:n antibioottikuuri viikonloppuna.
Ainut hyöty tulee varmaan olemaan se, että tältä ajalta ei juurikaan ole uusia arpia tullut naamaan.
Vein reseptin uusittavaks mutta en todellakaan ala samantien syömään apocycliniä, onpahan varuilla sitten.
Nyt iho ihan hyvässä kunnossa, mutta melko nopeasti taitaa olla iho samassa kunnossa kun ennen kuuria. Nyt siis 2 tablettia päivässä, mutta kun pari kertaa otin 1 tabletin päivässä jonkun aikaa niin jo alko huomaamaan. En ole sitten aivan varma johtuko vähentämisestä vai jostain muusta.
Mutta todellakin toivon että akneni siirtyy nopeasti itsekseen historiaan.- Apocyclinistä
ja auringosta tai solariumista? Noissa lääkkeissähän aina varoitellaan herkistymisestä UV-säteilylle, mutta onko joku saanut oikeesti oireita, tai palanut tms?
- yhtään
Mulla ei Oricyclin / Apo toiminut ollenkaan. Sama akne vieläki.
- kiy
mulla oli 3 kuukauden kuuri oricyclinia, toiveikkaana popsin nappeja ja iho tasoittuikin HIEMAN, siten etta ei tullut uusia finneja ja vanhat alkoivat parantua mutta sitten kuuri loppui ja kuukausi kuukaudelta finnit tulivat takaisin eivatka tunnu poistuvan koskaan, aina tulee uusia prkl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558