Ladies and Genteleman DVD

Rocks Off

Ostetaan hinnalla millä hyvänsä RS:n Ladies and gentleman dvd!! Keneltä löytyy?

6

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumping jack

Mitä tarjoat?

• jumping jack

Tämä jos jostain löytyisi.

The Rolling Stones - Atlantic City 1989 dvr ???

• Rocks Off

Olisko 30 euroo sopiva hinta, jos sen laatu on hyvä? Mulla on pari-kolme kohtuullisen hyvälaatusia Stonesin dvd-livebootleggia 70-luvulta niin vaihtokauppaakin voisi viritellä? Pystytkö polttamman kopiota Ladies and Gentlemanista niin voidaan tehdä vaihtopakettikin?

• jumping jack
        Rocks Off kirjoitti:

Olisko 30 euroo sopiva hinta, jos sen laatu on hyvä? Mulla on pari-kolme kohtuullisen hyvälaatusia Stonesin dvd-livebootleggia 70-luvulta niin vaihtokauppaakin voisi viritellä? Pystytkö polttamman kopiota Ladies and Gentlemanista niin voidaan tehdä vaihtopakettikin?

Vaihto käy hyvin, riippuen mitä löytyy vaihtoon?
        Minulla koneella tällä hetkellä se ladies& gentleman sekä cocksucker blues dokumentti.
        Laatu ihan ok mielestäni.

Poltan ne dvd:lle heti kun saan tilauksessa olevan aseman koneeseen asennettua.

• Rocks Off
        jumping jack kirjoitti:

Vaihto käy hyvin, riippuen mitä löytyy vaihtoon?
        Minulla koneella tällä hetkellä se ladies& gentleman sekä cocksucker blues dokumentti.
        Laatu ihan ok mielestäni.

Poltan ne dvd:lle heti kun saan tilauksessa olevan aseman koneeseen asennettua.

Molemmat kuulostaa hyvältä. Mulla on vuoden -75 amerikan kiertueelta L.A. Blues niminen konsertti dvd ja sitten vuodelta -76 Pariisin konsertti. Molemmat värillisiä ja laatu kohtuullinen, muttei toki aivan huippua. Lisäksi suckin in the seventies dvd, jossa Brown sugarista eteenpäin tv-esiintymisiä, promoja yms. Osa suoraa liveä, osassa laulu livenä ja osa silkkaa playbackia. Mielenkiintoinen paketti joka tapauksessa ja laatu erinomainen. Lisäksi löytyy voodoo loungen euroopan kiertueelta vajaa tunti hyvälaatusta matskua. Laitappa sähköpostia [email protected]

• Pera

mistä sais Ladies and Gentlemen DVD:n???????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe