Kumpi parempi Eheim aquaball 2010 vai Fluvalin plus 4? Tarkoitus olis laittaa 100 - 90 litran sylinteri akvaarioon. Ja onko näillä esim. käyntiäänessä eroja?? Ulkonäöllisesti Fluval olis kivempi kun on musta!
eheim vs. fluval
2
197
Vastaukset
- Plekostomus
Fluval on parempi kuin tuo Eheimin outo hökötys Aquaball. Aquaballs äänteli mulla ihmeellisesti ja muutenkin kurjia kokemuksia, mm. tukkiintuu nopeasti ja hankala koota ja purkaa.
Muuten kyllä Eheim on ykkönen noissa suodattimissa.
Onko sulla ohjekirjoja?
Eikö sieltä se suodatusteho löytisi, kun ei muista ulkoa noita numeroita. - Helmï
Itse kyllä tykkään EHEIM aquaballista enemmän. Toisessa akvaariossani on Fluval 1plus (pienemmässä 37,5 litraa poikas/karanteeniallas) ja toisessa EHEIM aquaball 2210 (isommassa 91 litraa). Ei ole tukkiintunut minulla ainakaan ja siinä on hyvä ilmastinkin. :> Hiljainenkin, vaikka on toisaalta tuo Fluvalkin. En kyllä suodattimen ääneen kauheasti kiinnitä huomiota esim. nukkuessani, kun samssa huoneessa akvaarioiden lisäksi vielä kahden terraariollisen voimin gerbiileitä. ;D Mutta EHEIMistä tykkään. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583