yhteys?

@__

Olen tuntenut viime päivinä yhteyden hiipuneen. En tiedä miksi. Ehkä olet löytänyt jonkun toisen ja siksi en enää tunne ajatuksiasi. Tai sitten tämä on vain ohimenevää. Jokin häiriö.

Tänään taas tunsin voimakasta halua laittaa sulle tekstarin, kun tää yhteyden hiipuminen vaivaa, mutta sitten en oikein tiedä mitä sanoa tai kysyä. Oikeasti haluaisin tietää kaiken mitä ajattelet ja olet ajatellut viimeisen reilun puolen vuoden aikana, mutta miten sellaista voi kysyä? Ja kokisitko sen vain ahdisteluna? Vastaisit vaivaantuneesti jotain ympäripyöreää eikä kumpikaan tietäis sitten yhtään enempää kuin nytkään.

Vaikka saattaahan olla että minun tosiaan pitäis luopua näistä ajatuksistani. Kyllähän selväksi silloin teit ettet minua tosissasi halunnut. Kuitenkin se oli niin epätodellista ja äkkinäistä, etten koskaan uskonut että todella olisit tarkoittanut sitä. Luulen että tulkitsit minua väärin, enkä ihmettele. Olin varmasti ristiriitainen, enkä aina hyvä sinua kohtaan. Tiedän että olisin voinut olla parempi.

Kirjoitan tänne korvikkeeksi, kun en uskalla suoraan sua nyt lähestyä. Toivon silti yhä että ottaisit muhun jollain tavoin yhteyttä. Ihan mitä vaan. Voit tehdä tai sanoa mitä vaan, kunhan se tulee suoraan sydämestäsi.

17

2074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä.

lisää..

• hyssykät!

Mitään ei saa, jos ei uskalla tarttua härkää sarvista. Laita hyvä ihminen se textari. Kirjoita vaikka : moi, mitä sulle kuuluu, olen ajatellut sua, olis kiva kuulla susta jotain. Jos toinen ei vastaa tai vastaa tylysti, ainakin olet tehnyt jotain asian eteen. Voihan olla, että aika ei ollut silloin teidän, mutta nyt on. Ihmiset muuttuvat, mielipiteet muuttuvat jne...Ettei tarvitse lopun ikää ihmetellä mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin kirjoittanut. : ) Tsemppiä, nyt sormet kännyn näppäimille niin kuin olis jo.

• olet minun

ajatuksissain, mietteissäin koko ajan ja tarkoitan koko ajan... vaik joskus minustakin on tuntunut että liekki on hiipunut, mutta kyllä se aina sieltä kuitenkin roihahtaa...tulkitsin käytöksen riidanhaluiseksi, äkkiseltään kyllästyneeksi, todella nopea mielialanvaihdos..en tiedä mistä johtui, johtuiko omasta käytöksestäni, oliko oma signaalini tulkittu väärin, eikä mikään puhumallakaan parantunut...mutta en luovu, en luovuta, ehkä siitä ei mitään hyötyäkään ole, mutta tunteeni ovat voimakkaat tai sitten ajatuksissani on vain pakkomielle, olisiko muka niin?? vai mitä tää on?

• @__

voipi olla tämä minunkin tunteeni on jotain pakkomiellettä. En tiedä. Järkevää saattaisi olla vain siirtyä eteenpäin (kun toinenkaan ei mitään siirtoa tee minuun päin), mutta kun ei itseään voi pakottaa. Se se vasta itsepetosta olisikin. Saattaahan olla että jonain päivänä sen viestin vielä kohteelleni laitankin. Tai jos en laita, niin sitten se varmaankin on myös oikea ratkaisu. Luotan siihen että kaikki tapahtuu mikä on tarkoitettu.

• eräs vastaus
        @__ kirjoitti:

voipi olla tämä minunkin tunteeni on jotain pakkomiellettä. En tiedä. Järkevää saattaisi olla vain siirtyä eteenpäin (kun toinenkaan ei mitään siirtoa tee minuun päin), mutta kun ei itseään voi pakottaa. Se se vasta itsepetosta olisikin. Saattaahan olla että jonain päivänä sen viestin vielä kohteelleni laitankin. Tai jos en laita, niin sitten se varmaankin on myös oikea ratkaisu. Luotan siihen että kaikki tapahtuu mikä on tarkoitettu.

vaikeita on tunneasiat, usein myös monen henkilön sisältämää keitosta, jossa tekemällä niin tai näin loukkaa aina jotakuta. Siksi tuntuu "helpolta - no joo...helpolta" antaa keitoksen porista padassaan rauhassa, kunnes se ryöpsähtää yli ja ehkä sitten valmiimpana tekemään asian eteen jotain jämäkämpää.

• ohikulkeva

kirjoita jotain vihjettä tai tuntomerkkiä, jos haluat jutustasi tunnistettavan. Nimittäin tämä voisi olla aivan hyvin vaikka minunkin kirjoittama. (Vaan eipä ole)

Tsemiä. Jospa ne asiat selviää! =) Kaikkein järkevintä on kuitenkin suoraan kysyminen. Kyllä täältäkin omansa voi löytää (omakohtainen kokemus), mutta loppujen lopuksi "pöhköksi" täällä tulee, niin paljon samaa kaikilla!

Ja nyt menen takaisin pois. Sekosin taas hetkeksi tunteitteni kanssa, mutta muistin sitten, miten lääkitä itseäni! ;-) Jo helpottaa...

• @__

oikeassa olet ettei kukaan voi tällä perusteella varmasti tunnistaa itseään mun tekstistä.... mutta siksi tämä onkin turvallisempaa.

• ~n23~

Myös minusta on tuntunut samalta. Luulen sen johtuvan siitä että olen alkanut väsymään tähän jatkuvaan arvailuun, kiertelyyn ja kaarteluun. Ehkä sinullekin on käynyt niin. Tuntuu siltä ettei enää jaksa arvailla toisen ajatuksia ja tunteita kun mistään ei voi olla kuitenkaan varma. Olisi niin paljon helpompaa kun voisimme vain puhua tunteistamme suoraan.

Joinakin päivinä olen varma että sinäkin tunnet minua kohtaan niin kuin minä sinua, mutta toisina tuntuu että olet vain ystävällinen etkä halua mitään sen enempää. En uskalla tehdä aloitetta, koska pelkään pilaavani orastavan ystävyytemmekin ellet ajattelekaan samoin. Riski on liian suuri, kun kuitenkin joudumme toisiamme näkemään lähes päivittäin.

Salaa toivon että sinä olisit meistä se rohkeampi... Mikään ei saisi minua onnellisemmaksi kuin viesti sinulta. Tiedän ettei minulla ole oikeutta vaatia sinulta sellaista mihin en pysty itsekään, mutta toivon sitä silti sydämessäni joka kerta kun kännykkäni piippaa tai avaan sähköpostin.

• FlyingHighTimeToTime

Tottakai sitä toivoisi näin tapahtuvan. Että toinen tajuaisi lopulta menettäneen elämänsä tilaisuuden. Tunteet vain olivat aitoa. Ovat yhä. Minun siis... Ei tää hiillos sammua voi, ei vaikka ei nähtäskään ja taas puhun väärälle henkilölle. Todennäköisyydet ovat puolellani!

p.s. Jos ottaisit yhteyttä niin räjähtäisin taivaalle. Yhteys syntyy jos sattumalta tapaamme.

• Matalalentoa minulla...

No missä voisimme "sattumalta" tavata? Haluaisin kokea sen räjähdyksen.

• a deal
        Matalalentoa minulla... kirjoitti:

No missä voisimme "sattumalta" tavata? Haluaisin kokea sen räjähdyksen.

Lupaan mennä henkkaan joskus maalis-huhtikuussa... viikonloppuna tietenkin.

• Miu

tämä minulle? Voi kun olisi, vaikka osa tekstistä ei ihan natsannutkaa :(

• @__

ei natsannut?

• Miu
        @__ kirjoitti:

ei natsannut?

etten ota selvää, milloin viimeksi olet ollut yhteydessä, kuinka vanha juttu on kyseessä.. jos sanoisit että vasta etkä viitsi taas kysellä, passaisi paremmin..

• Miu
        @__ kirjoitti:

ei natsannut?

oletko mies vai nainen :) Mä jään aina koukkuun näihin keskusteluihin..!

• @__
        Miu kirjoitti:

oletko mies vai nainen :) Mä jään aina koukkuun näihin keskusteluihin..!

nainen.

Juu, kyllähän tämä ajankulusta käy siinä missä mikä tahansa. :) Vaikkei mitään takeita ole että tämä ajattelemani henkilö täällä olisi... toistaiseksi ainakaan. Toivo elää kunnes se kuolee.

• mies22

Tämä on absurdia ja epätoivoista mutta viestisi tuntuu tulevan suoraan minulle. Ja kaikki muutkin vastauksesi noihin muihin viesteihin tuntuu kuin juuri sinunlaisesi tyttö olisi kirjoittanut ne. tarkoitan tuota tapahtuu niin kuin on tarkoitettu.. No, tämähän on aivan äärimmäisen epätodennäköistä että tätä kanavaa pitkin asia ratkeaisi. Todellisuudessa olet vieläkin mielessä vaikka sun puolelta ei mitään sen enempää viestisi mukaan ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe