Eli tilasin ajan ihotautilääkärille koulun jälkeen, mutta en muistanut varata aikaa meikkien poistamiselle. Eli voiko sinne ihotautilääkärille mennä meikattuna, eikö sen ihon kunnon lähempää tarkasteltuna huomaa oli meikkivoidetta tai ei? Mitä siellä yleensäkään tehdään, en ennen ole käynyt?
Meikattuna ihotautilääkärille?
4
1551
Vastaukset
- kuitesti
poistaa meikit vaikka veskissä,eihän siihe mene nopeesti ku jotaa pari minsaa....lääkäri tutkii ihoasi, kuitenkaan koskematta siihen ja sitten vetäää omat johtopäätöksensä ......
- P.Ahkura
Itse olen aina mennyt meikattuna, koska ilman meikkiä ei tällä naamalla julkiselle paikalle mennä! Kyllä lääkäri sen pakkelinkin läpi näkee, mut itse olen meikannut tavallista kevyemmin, jotta varmasti näkee, etten turhaan lääkkeitä ruikuta. ;)
- mennessäni
ihotautilääkärille poistin pikaisesti meikin siinä hänen huoneessaan. Antoi vielä Aqualaniakin sitä varten :) Eikähän tämä ole heille ihan tuttua ja ymmärtävät kyllä - ainakin sellaiset kivat lääkärit :)
Huoneesta sitten vessaan laittaan uudet meikit :) - tytsy
on ainakin ollut joka kerta ihotautilääkärillä meikkiä ja lääkäri on nähnyt aivan hyvin ihoni oikean kunnon ja osannut määrätä oikean hoidon. kai se on ihan sama mutta jos on jotain tulehtuneita/punaisia näppyjä joita haluaisit erikseen näyttää lääkärille, suosittelen meikin pesemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697