Joo...kyllä susta on tullut ihan kauhea kurttu-liisa. No, ikä painaa. Kun ei ole meikkiä naamarissa, ei näytä enää miltään. Yäk.
Kurtulle..
12
977
Vastaukset
- nnn
vanha käpy
- itekkään
mikään suloposki oo,lyhyemmäks tullu iän myötä.kokoonpainunut kaikki siussa.
- sinulla
oikeus herjata lähimmäistäsi, onko paha olla? tule niin keskustellaan kaikki paha pois. Onko kenties kysymys mustasukkaisuudesta? ammattiauttaja
- ole niin ,että
panemalla paha pakene
- kuule vaan
ole niin ,että kirjoitti:
panemalla paha pakene
ittes jätekasa.
- yksin...voevoe
Ei pysy enää puhelinkaan käessä
kun on niin vanha. Voevoe... - minäkin ;)
teinityttönä ajattelin,
kun joku kehtasikin ihastua minua vanhempaan.
"kurttu-liisa, yäk" - tyttöjen tapa ilmaista inhoaan - jotenkin
kateelinen,kun vedän puoleeni miehiä kuin pesusieniä,hehehe.
- vanha ämmä minäkin
Oletko jollekin mustasukkainen vanhasta ämmästä???
Aivan turhaan, ei se sun "ihannesulhos" vanhaa ämmää huolis, mutta ei kyllä sinuakaan - en minä ainakaan huolisi, jos mies olisin!
Vanhenet muuten sinäkin joka vuosi.- Vanha ämmä minäkin
... ole uhkaa sinulle, olenhan varattu ELI olen sentään kelvannut jo jollekin, oletko sinä?!
- sitten
herjaamisen yleisillä palstoilla,sanotko hänelle jättää...odotettavissa euroopasta eurooppaan.
- LISA yhdellä iillä
että haukuit väärää henkilöä?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844