Varatut naiset/miehet täällä

haukkuvat

vapaita naisia, jos ei nyt ihan huoriksi mutta siihen viitaten. Kaikkia miehiä ollaan muka liehittelemässä. Mitä sitten! Varatut naiset itse täällä flirttailevat ja yrittävät iskeä miehiä, meilailevat heille ym. Sitten makeilevat kuinka heillä on ihana mies kotona. Miksi he notkuvat siten täällän etissä kuolaamassa palstoilla miesten perään?
Kadehtivat ja osoittelevat vapaita naisia jotka voivat ilman tunnontuskia tehdä treffejä IHAN kenen kanssa haluavat. Kyllä komeita miehiä Suomessa riittää ja kaikki mahdollisuudet ovat avoinna. Pysykööt vain ukkonsa kanssa. Kummastutaa miksi täytyy täällä olla ihmisiä morkkaamassa. Huolehtisivat vain siitä miehestään eivätkä lirputtelisi täällä. Mahtaakohan mies edes tietää? Tuskinpa. Heittäisin pihalle naisen jos jäisi kiinni nettiflirtistä.

29

1447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kodistako heittäisit pihalle, millä konstilla muka..?

• en varattuna

sana kyllä välillä ärsyttää näin vapaana naisena,varsinkinn kun sitä jatkuvasti toitotetaan

Mutta niin varmaan tekisin itsekkin.Vapaana naisena itse voin flirttailla miesten kanssa ja se on ihan minun oma asia.

Varattuja en kyllä ottas mutta voihan sitä flirttailla täällä,kun ei mene oikeasti suhteeseen.

• vaikka oisin
        en varattuna kirjoitti:

sana kyllä välillä ärsyttää näin vapaana naisena,varsinkinn kun sitä jatkuvasti toitotetaan

Mutta niin varmaan tekisin itsekkin.Vapaana naisena itse voin flirttailla miesten kanssa ja se on ihan minun oma asia.

Varattuja en kyllä ottas mutta voihan sitä flirttailla täällä,kun ei mene oikeasti suhteeseen.

vapaa, en ainakaan netissä. :D

• miesvieläkurja

En ole palstan kirjoituksia lukiessani havainnut mitään flirttiä heitetyn, en liehittelyä nähnyt. Mielestäni olen herkkä havaitsemaan. Ehkä kehitys on kulkenut ohitseni, ehkä flirtti on muuttanut muotoaan. Ehkä joku flirttailee vielä minunkin kanssani, toivottavasti ei varattu nainen kuitenkaan!

• en varattuna

flirttailin ja mukavaahan se oli ehkä olenkin vapaa kun vaan flirttailin!Mutta se kyllä riittää tälläkin hetkellä.

• Olet kiva

ja sanavalmis mies Tykkään kun mies osaa ilmaista itseään monipuolisesti jaterävästi, mutta kuitenkin aidosti omana itsenään ...

• animattiN

Ainakin tietää että olen näillä sivuilla ja jopa luemme yhdessä näitä tekstejä.

• ukkoni

tietää myös että olen näillä sivuilla, luen hänelle silloin tällöin juttuja täältä ja nauramme yhdessä niille.

• Mielestäs

Flirttailua.
      Huumorilla vastaaminen?
      Hymiöiden käyttö esm.:))tai DDD?
      Vastaaminen usein samalle nimim.?
      Vastaaminen usein yleensä?
      Riiteleminen?
      Vai joku muu?

• flirttinä

ainaskin sellaista mielistelylässytystä. Pitäiskö tääkin vastaus analysoida ja pilkkoa nanopalasiksi??

• sellasta se

miehen kanssa täällä ja oikeasti punastellu kun se on tuntunu niin ujolle!

• Minä pidän
        flirttinä kirjoitti:

ainaskin sellaista mielistelylässytystä. Pitäiskö tääkin vastaus analysoida ja pilkkoa nanopalasiksi??

Tyylistäsi kirjoittaa tälle palstalle.:)

• Hei Lyyli
        flirttinä kirjoitti:

Minä pidän tyylistäsi kirjoittaa tälle palstalle.:))

• Kiva
        Hei Lyyli kirjoitti:

Minä pidän tyylistäsi kirjoittaa tälle palstalle.:))

saada jotain positiivistakin kommenttia täällä:)))
        *nikkaa silmää*

• Olet sinä
        Kiva kirjoitti:

saada jotain positiivistakin kommenttia täällä:)))
        *nikkaa silmää*

Eri kiva pakkaus.:))
        *nikkaa silmää takaisin*

• toivontytär

-on mielestäni kahden ihmisen keskinäisen sanailun ja mahdollisten katseiden leikkimielistä vaihtamista. tiesithän flirtti ei ole sänkyyn kutsu,vaan sen vaihtoehto. pääasia on että molemmille jää hyvät fiilikset -sitä se on.

• minun mieheni
        toivontytär kirjoitti:

-on mielestäni kahden ihmisen keskinäisen sanailun ja mahdollisten katseiden leikkimielistä vaihtamista. tiesithän flirtti ei ole sänkyyn kutsu,vaan sen vaihtoehto. pääasia on että molemmille jää hyvät fiilikset -sitä se on.

Olen kait kateellinen teille sinkuille,kun käytän sanaa minun mieheni.
        MUTTA miksi sinkkunaiset saa lirkutella ukkomiehille ja me varatut emme saisi poikamiehille.
        rakastan pikku lirttiä ja suon sen ilon¤ minun miehellenikin¤.

• valitat
        minun mieheni kirjoitti:

Olen kait kateellinen teille sinkuille,kun käytän sanaa minun mieheni.
        MUTTA miksi sinkkunaiset saa lirkutella ukkomiehille ja me varatut emme saisi poikamiehille.
        rakastan pikku lirttiä ja suon sen ilon¤ minun miehellenikin¤.

tee niinkuin hyvä tulee, terv kollie.

• mielestäsi on
        flirttinä kirjoitti:

mielistelylässytystä? Onko se sellaista kun kehuu jotain, että olet huumorintajuinen, tai kiva kun olet taas maisemissa? Mielestäni se on vain totuus, eikä mielistelyä. ;)

• kaksinaismoralismia?

olet mies, jolla on nainen kotona. Heittäisit hänet ulos, jos jäisi kiinni nettiflirtistä.

Kuitenkin sinkkunaiset saavat flirttailla sinunkin kanssasi ja jopa treffit sopia! Itse kirjoitit että he saavat tehdä sen IHAN kenen kanssa haluavat: siis teidän ukkomiestenkin kanssa, niin halutessaan.

Entäs miehet? Kuuluuko se jopa ukkomiesten velvollisuuksiin flirttailla sinkkunaisten kanssa?

• Ruustiinna

Minä olen haukkunut vain ukkoani enkä häntä aina.

• rosalii

tai varaamattomat, ne, he , ,,nuo,, tuo ,,hän,,

onkos tilastotietoa miten he käyttäytyvät palstoilla?
      pyrkivätkö vaurauteen ja/tai varautumiseen?
      mitä keinoja käyttävät ja missä tilanteissa
      mitenkäs "diagrammit" heilahtelevat...vai
      onko muuttujia liikaa?
      mitenkäs virhemarginaalit on huomioitu?

• Leena.

tuossa päivällä miehen kommenttiin olevani samaa mieltä hänen kanssaan. Flirttailinko siis? Pitäisikö meidän varattujen naisten keskustella vain keskenämme, ettei syytetä vokottelusta? Mistä siinä tapauksessa haukuttais?

Oikeasti: ei ole minun silmiini sattunut tuollainen käytös mistä meikäläisiä syytät. En tosin lue kuin kiinnostavat ketjut, mutta kummempaa flirttailua en ole huomannut. Vaikutat vähän ylireagoivalta, jos sallit suoran ilmaisun.

• aivan kamalaa!!

Missään nimessä et saa olla samaa mieltä kenenkään miehen kanssa!!! Eikun menet heti korjaamaan sen asian!!!! Sehän voipi olla ollu viel minun mieheni jolle nyt siinä flirttailit! Prkls! ;DDD

Itseasiassa: en ole minäkään huomannut mitään flirttailua täällä. :)

• luulet varmasti

tietäväsi kuka täällä kenenkin kanssa meilailee?
      Taidat ylireagoida nyt.

• näinkin päin

heti flirttailemaan kun huomaa että nainen on vapaa!

Varatut turhaan pelkää että rahan perässä vapaat naiset juoksee sillä vapaalla naisella on rahaa ja siksi juuri koska on vapaa!

• täällä ukkomiehien
        näinkin päin kirjoitti:

heti flirttailemaan kun huomaa että nainen on vapaa!

Varatut turhaan pelkää että rahan perässä vapaat naiset juoksee sillä vapaalla naisella on rahaa ja siksi juuri koska on vapaa!

flirttailevan vapaiden, enkä varattujenkaan naisten kanssa. Saati nähnyt että meilailevat toisilleen. Chatissa en käy, sitä en tiedä mitä siellä puhutaan.

• varatut
        täällä ukkomiehien kirjoitti:

flirttailevan vapaiden, enkä varattujenkaan naisten kanssa. Saati nähnyt että meilailevat toisilleen. Chatissa en käy, sitä en tiedä mitä siellä puhutaan.

naiset vapaiden miesten kanssa? Chatti varmaan pullistelee epäonnistuneessa liitossa eläviä epätoivoisesti miestä jahtaavia ressukoita. Kun ei uskalleta lähteä ennenkuin on uusi lompsa satimessa.
        En chattaile koskaan, kirjaudun vain joskus huvikseni ja katselen meininkiä vähän aikaa. Ei paljon kiinnosta lueskella tyhjänpäiväisyyksiä pitkiä aikoja.

• kun ei ole
        varatut kirjoitti:

naiset vapaiden miesten kanssa? Chatti varmaan pullistelee epäonnistuneessa liitossa eläviä epätoivoisesti miestä jahtaavia ressukoita. Kun ei uskalleta lähteä ennenkuin on uusi lompsa satimessa.
        En chattaile koskaan, kirjaudun vain joskus huvikseni ja katselen meininkiä vähän aikaa. Ei paljon kiinnosta lueskella tyhjänpäiväisyyksiä pitkiä aikoja.

kokemusta sellaisesta.
        Olet siis ollut kiinnostuneempi niistä toisten ihmisten asioista kuin minä, kun käyt siellä lukemassakin heidän "tyhjänpäiväisyyksiään" (niinhän se oli?).
        Minulle riittää vallan hyvin omat asiani, en viitsisi toisten tekemisiin tuolla antaumuksella sotkeentua kuin sinä teet. Eikö sinulla ole ½ parempaa tekemistä? Vasta ilmestyi tuo uusi kansalaisopistojenkin vihkonen, jos sieltä löytyisi sinullekin parempi harrastus, eli mielekkäämpää tekemistä kuin toisten tekemisten ihmetteleminen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe