Amerikkalaiselle jalkapallolle tarvitaan oma keskustelufoorumi!!! MTV3 ja MTV3 näyttää jälleen Super Bowlin ja monilla olisi varmaan omia visioita pelistä ja omat suosikkinsa. Ei muuta kun huutoa ylläpitoon, että saadaan foorumi!!!!
set,.. HUT!
Amerikkalaiselle jalkapallolle oma foorumi
16
702
Vastaukset
- JEP JEFU
Totta. Jenkkifutis on alkanut nostaa päätään Suomessa. Kuinkas mones kerta toi on kun MTV3 lähettää Super Bowlin??
Nimee alle niin eiköhän oma foorumi amerikkalaisella futiksellekin irtoa... - LARPAAJA :D
Onhan se totta, että amerikkalainen jalkapallo on suositumpaa Suomessa kuin esim larppaus, joten eiköhän tuo foorumi jossain vaiheessa ilmesty kun kerran larppauksellekin on omansa... :D
- Hamsori
:D :D :D Aika kaukaa haettu vartaus, mutta toimii se näinkin...
- Hamsori
Noniin. Painostakaa ylläpitoa otamaan asia hoitaakseen!!! TÄRKEETÄ!
- YEP
Kyllä!!
Jenkkifutis on aivan mieletön laji!! Yksi maailman taktisimmista eikä siitä tietenkään puutu fyysysyyttä! Nopeeta menoo, hienoja pelikuvioita ja kaksintaisteluita. Joukkuehenki oikein uhkuu jokaisessa pelissä!!
Ehdottomasti keskustelupalstaa tuolle lajille ellei jo ole!!- Hamsori
Hienoa ettää suomestakin löytyy jenkkifutiksesta kiinnostuneita. Amerikkalainen jalkapallo kehittyy jatkuvasti ja saa lisää kiinnostuneita joka vuosi...eikä mikään ihme!!
Aivan kuten sanoit, pelissä riittää vauhtia, taktiikkaa, fyysisyyttä, kaksinkamppailuita ja tunnelmaa. USKOMATTOMAN hieno laji kun oppii hieman perusteita!
- B. Favre
Yksi hienoimpia ellei hienoin laji jota olen nähnyt!! Saisi tulla enemmänkin telkkarista kuin kerran vuodessa...
- Hamsori
Ei muuta kuin palautetta ylläpidolle!!
- Bigpoi
Ehdottomasti palstaa jenkkifutikselle!! Onko suomalaisia jenkkifutareita pelaamassa NFL:ssä?? Oon kuullu et joku pitäs olla...
- Hamsori
Pari suomalaista on ollu NFL joukkueiden harjoituksissa, mutta kentälle asti ei mun tietääkseni vielä ole päässyt... Ensi kaudesta en ole varma.
- SuperBowl
Ei Super Bowl ole suotta maailman suurin yksittäinen urheilutapahtuma!!! Eiköhän jenkkifutis ole ansainnut omaa keskustelupalstaa...
- Hamsori
Eiköhän. Kyllä suomessakin Super Bowlia seuraa suuri joukko ihmisiä. Jos joku ei jaksanut herätä yöllä katsomaan, niin aamulla on lähetetty vieläpä uusinta!! Joka kerta kun Super Bowl on tullut töllöstä, niin muistan kun koulussa ja töissä on keskusteltu siitä seuraavat päivät... Kyllä jenkkifustis nostaa päätään kokoajan.
Millainenkohan tilanne suomalaisessa jenkkifutiksessa 5 vuoden päästä?? - Jellu
Hamsori kirjoitti:
Eiköhän. Kyllä suomessakin Super Bowlia seuraa suuri joukko ihmisiä. Jos joku ei jaksanut herätä yöllä katsomaan, niin aamulla on lähetetty vieläpä uusinta!! Joka kerta kun Super Bowl on tullut töllöstä, niin muistan kun koulussa ja töissä on keskusteltu siitä seuraavat päivät... Kyllä jenkkifustis nostaa päätään kokoajan.
Millainenkohan tilanne suomalaisessa jenkkifutiksessa 5 vuoden päästä??Suomessa tavallinen jalkapallo on ollut aikalailla pimennossa kun taas jenkkifutis on viime vuosina noussut rajusti. Joissakin Vaahteraliigan pelissä oli enemmän katsojia kuin esimerkiksi joissakin FC Lahden pelissä. 5 vuoden päästä jenkkifutis saattaa nousta katsojamäärissä normaalifutiksen ohi, mutta harrastelijamäärät saattavat edelleen suosia "socceria".
- Jörö
Jellu kirjoitti:
Suomessa tavallinen jalkapallo on ollut aikalailla pimennossa kun taas jenkkifutis on viime vuosina noussut rajusti. Joissakin Vaahteraliigan pelissä oli enemmän katsojia kuin esimerkiksi joissakin FC Lahden pelissä. 5 vuoden päästä jenkkifutis saattaa nousta katsojamäärissä normaalifutiksen ohi, mutta harrastelijamäärät saattavat edelleen suosia "socceria".
Mikäs siinä jos viihtyvyys amerikkalaisen jalkapallon peleissä on parempi kuin normaalifutiksen.
Mun mielestä jenkkifutis on paljon mielenkiintoisempi ja vauhdikkaampikin. Siinä on paljon enemmän tapahtumaa ja uskomaton määrä taktiikoita. Suomessa jos katsomo saataisiin täyteen niin elämys olisi täydellinen. :D :D - Lari P.
Jörö kirjoitti:
Mikäs siinä jos viihtyvyys amerikkalaisen jalkapallon peleissä on parempi kuin normaalifutiksen.
Mun mielestä jenkkifutis on paljon mielenkiintoisempi ja vauhdikkaampikin. Siinä on paljon enemmän tapahtumaa ja uskomaton määrä taktiikoita. Suomessa jos katsomo saataisiin täyteen niin elämys olisi täydellinen. :D :DKaikkien lajien kuningas!! Täytyy vaan tietää perusteet ja säännöt niin jenkkifutis alkaa heti vaikuttaa kaikista mielenkiintoisimmalta lajilta. Olen itse jäänyt lajiin koukkuun ja mitä enemmän seuraan, sitä enemmän tekee mieli seurata ja oppia lisää.
- Hamsori
Vihdoinkin jenkkifutikselle tuli oma foorumi!!! Kiitokset ylläpidolle siitä!!! Nyt pääsee havisemaan maailman ehkäpä hienointä ja mielenkiintoisinta lajia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928