The Sims 2 poltettuna!?

TOIMIIKO!?

Hei, olen pahoillani jos keskusteluita aiheesta on jo, mutta kysyn kuitenkin.

Kaverini pyysi minua polttamaan hänelle Sims 2. Jos poltan, pitääkö jokainen (ne 4 levyä) polttaa erillisille CD-levyille, ja TOIMIIKO The Sims 2 normaalisti poltettuna?

Apua, kiitos. :)

28

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

ei sitä pysty polttamaaaaaa-aaaan :)

• Berryman

:DDD:D:D:D:D::D:D:D Jaa ei vai? :))

• sims2hullu...

... ei toimi poltettuna! se on tehty silleen, että jos sen polttaa, niin se ei käynnisty ollenkaan... sorry... mutta luulisin, että netistä SAATTAA löytyä cracki tolle, jolloin peliä voi käsittääkseni pelata ilman levyä... sillon peli pitää eka asentaa alkuperäsellä levyllä koneelle ja sitten jotenkin laittaa se crack ja sitten sen pitäis toimia käsittääkseni ilman levyä... en kyllä oo ihan varma tästä, mutta se on varmaa, että ei taatusti oimi, jos poltat sen...

• Emm_

Muistaakseeni kuulin jostakin, että tuo ei onnistu. Ja jos sitten onnistuukin, niin peli pätkii kokoajan, eikä pysty tallentamaan..?!
      (Korjatkaa jos sanoin väärin) :)

• play-boy90

Ostaa vaan kaupasta se peli, jos se noin hyvä on? Jos ei ole rahaa, niin säästä. Tee kotitöitä, käy tekemässä naapurinmummon pihalta lumityöt ym. Saat varmasti noista askareista ainakin vähän palkkaa. Myös sukulaiset, kummit... Ja vie tyhjiä pulloja, niistä saa hyvin rahaa. kannattais oppia tekemään jotain eikä vain odottaa että kaikki tuodaan nenäs eteen kuin kultatarjottimella.

• play-boy90 kirjoitti:

Ostaa vaan kaupasta se peli, jos se noin hyvä on? Jos ei ole rahaa, niin säästä. Tee kotitöitä, käy tekemässä naapurinmummon pihalta lumityöt ym. Saat varmasti noista askareista ainakin vähän palkkaa. Myös sukulaiset, kummit... Ja vie tyhjiä pulloja, niistä saa hyvin rahaa. kannattais oppia tekemään jotain eikä vain odottaa että kaikki tuodaan nenäs eteen kuin kultatarjottimella.

Lataa netin kautta crack ja johan toimii ;D Enempää en voi valitettavasti auttaa, koska...

• play-boy90
        Simoleon84 kirjoitti:

Lataa netin kautta crack ja johan toimii ;D Enempää en voi valitettavasti auttaa, koska...

Se on rikollista. Jos kaikki tekisivät noin, rakas Sims -pelisi ei saisi tuottoa ja pelien tekeminen loppuisi, eli konkkaan menis.

• play-boy90 kirjoitti:

Se on rikollista. Jos kaikki tekisivät noin, rakas Sims -pelisi ei saisi tuottoa ja pelien tekeminen loppuisi, eli konkkaan menis.

Just for the record, maailmassa tapahtuu muutenkin niiiiiin paljon laittomia asioita, että Sims pelin lataaminen ei maailmaa kaada. Pelejä tullaan aina tekemään, ladattiin tai ostettiin niitä. Samoinhan on musiikin myynnin kanssa.

• melliex
        Simoleon84 kirjoitti:

Just for the record, maailmassa tapahtuu muutenkin niiiiiin paljon laittomia asioita, että Sims pelin lataaminen ei maailmaa kaada. Pelejä tullaan aina tekemään, ladattiin tai ostettiin niitä. Samoinhan on musiikin myynnin kanssa.

Onneksi kaikki eivät ajattele noin. Sinä varmaan ajattletkin, "yksi juttu sinne tai tänne, ei sitä kukaan huomaa" Mutta harmillisesti kaltaisiasi ajattelijoita on noin 6606904493:ta 3303452247:n. Toivotaan, että maailman väkiluvun kasvaessa muitakin ajattelevia ihmisiä syntyisi enemmän...

Totta on, että pelejä yms tehdään, vaikka niitä ladataankin netistä ilmaseksi. Mutta ilmeisestikään kaikki eivät niin tee, kun pelien tekemistä ei ole lopetettu. Kuka nyt tekisi pelejä, jos niitä ei kukaan ostaisi, loppuisi tuotto lyhyeen. :)

• höpsö
        melliex kirjoitti:

Onneksi kaikki eivät ajattele noin. Sinä varmaan ajattletkin, "yksi juttu sinne tai tänne, ei sitä kukaan huomaa" Mutta harmillisesti kaltaisiasi ajattelijoita on noin 6606904493:ta 3303452247:n. Toivotaan, että maailman väkiluvun kasvaessa muitakin ajattelevia ihmisiä syntyisi enemmän...

Totta on, että pelejä yms tehdään, vaikka niitä ladataankin netistä ilmaseksi. Mutta ilmeisestikään kaikki eivät niin tee, kun pelien tekemistä ei ole lopetettu. Kuka nyt tekisi pelejä, jos niitä ei kukaan ostaisi, loppuisi tuotto lyhyeen. :)

tuossa viestissä ei ollu mitään järkeä.. varsinki nuo numerot hieman hämmensi. eli oletko pelien imuttamista/polttamista vastaan vai et?

• melliex
        höpsö kirjoitti:

tuossa viestissä ei ollu mitään järkeä.. varsinki nuo numerot hieman hämmensi. eli oletko pelien imuttamista/polttamista vastaan vai et?

Puhuinkin yleisesti ja oma mielipiteeni tuli siinä sivussa. Jos olisin sitä mieltä, että pelien lataaminen netistä olisi ok, niin tuskinpa olisin tuotakaan viestiäni kirjoittanut.
        Mutta jos kerta viestini luit, niin eiköhän siitä melkeinpä voisi päätellä mitä mieltä asiasta olen. :) Sitä paitsi, minähän kirjoitin, että kaikki eivät ajattele noin, joten minä ilmeisesti en ajatellut niin, kuin edellinen kirjoittaja oli ajatellut. ;)

Niin maailmassa on 6 miljardia ihmistä ja koska ajattelin, ettei kovin moni tiedä, kuinka suuri luku tuo miljardi on, niin kirjoitin sitten tarkan väkiluvun, josta puolet ajattelee vain itseään, eli 3miljardia. :)

Jopas tuli ajateltua paljon, toivottavasti liika ajattelu verbini käyttö ei häiritse ketään. ;)

• kirjoitettu
        Simoleon84 kirjoitti:

Tuosta tekstistä huomaa hyvin millä tasolla on sun kunnoitukses Sims pelejä ja niiden tekijöitä kohtaan. Tuo on suoraan kun jonkun typerän teinin suusta: no ei se nyt haittaa jos mä nyt yhen kerran tästä nopeesti tollasen lataan kun ei se niihin tekijöihin vaikuta mitenkään eikä ne tiiä. Jos sä joskus tulet saamaan lapsia niin opetatko sinä nekin heti pienestä pitäen käyttämään waretuslaitteita jolloin myös sinä hyödyt siitä??? ihmetyttää vaan mihin tämä maailma on menossa. ja jos itekkiin oot ladannu sims pelis netistä niin mun arvostus sua sims pelaajana ja ihmisenä yleensäkkin, on 0.

• ja kovasti mietinki
        melliex kirjoitti:

Puhuinkin yleisesti ja oma mielipiteeni tuli siinä sivussa. Jos olisin sitä mieltä, että pelien lataaminen netistä olisi ok, niin tuskinpa olisin tuotakaan viestiäni kirjoittanut.
        Mutta jos kerta viestini luit, niin eiköhän siitä melkeinpä voisi päätellä mitä mieltä asiasta olen. :) Sitä paitsi, minähän kirjoitin, että kaikki eivät ajattele noin, joten minä ilmeisesti en ajatellut niin, kuin edellinen kirjoittaja oli ajatellut. ;)

Niin maailmassa on 6 miljardia ihmistä ja koska ajattelin, ettei kovin moni tiedä, kuinka suuri luku tuo miljardi on, niin kirjoitin sitten tarkan väkiluvun, josta puolet ajattelee vain itseään, eli 3miljardia. :)

Jopas tuli ajateltua paljon, toivottavasti liika ajattelu verbini käyttö ei häiritse ketään. ;)

"..isäni on kokeillut, kun yritettiin saada kaverille oma levy omasta sims2:tani.."

eli polttaminen siis on ok? no miksi se sitten sallitaan, jos imuttamista ei? (ja tuhat hymiötä perään)

ei haittaa ainakaan mua tuo sun ajattelus.

• melliex
        ja kovasti mietinki kirjoitti:

"..isäni on kokeillut, kun yritettiin saada kaverille oma levy omasta sims2:tani.."

eli polttaminen siis on ok? no miksi se sitten sallitaan, jos imuttamista ei? (ja tuhat hymiötä perään)

ei haittaa ainakaan mua tuo sun ajattelus.

Sis, polttaminen ja imuttaminen eriasia, eikö? ;)
        Sitä paitsi, sitä levyä ei oltu polttamassa mulle, vaan mun kaverille ja silloinhan on jomman kumman meistä täitynyt ostaa tuo cd, eli minun. On minusta eri asia. :D

• .....................
        melliex kirjoitti:

Sis, polttaminen ja imuttaminen eriasia, eikö? ;)
        Sitä paitsi, sitä levyä ei oltu polttamassa mulle, vaan mun kaverille ja silloinhan on jomman kumman meistä täitynyt ostaa tuo cd, eli minun. On minusta eri asia. :D

no on kai se imutettu pelikin ostettu? joku, joskus, jostain.. ja kuinka monelle sinä sitten saat pelisi polttaa, kun kerran "jompi kumpi" on sen ostanut? sulla on siihenki varmaan joku mielipide. sinä jakelet peliä valmiiksi levylle poltettuna, toiset jakaa netissä (miljoona hymiötä)

• .........

joo, itse jakelen höyheniä joka tiistai siwan takana. aivan oikein näit.

ymmärrän, että sinä ja sinun "mahdollinen" kaverisi olette eri henkilö, ihmettelinpä vain. helppo arvostella pelin imuttajia. senkun ostat ja poltat "mahdolliselle" kaverillesi. niin kaikki muutki tekee.

• melliex
        ..................... kirjoitti:

no on kai se imutettu pelikin ostettu? joku, joskus, jostain.. ja kuinka monelle sinä sitten saat pelisi polttaa, kun kerran "jompi kumpi" on sen ostanut? sulla on siihenki varmaan joku mielipide. sinä jakelet peliä valmiiksi levylle poltettuna, toiset jakaa netissä (miljoona hymiötä)

Minä en jakele omaisuuttani, kuin mitäkin höyheniä, vaikka sinä näemmä suositkin sellaista, mutta mielipiteitäni kyllä voin jakaa. ;)
        Ainoastaan tuolle ystävälläni lupasin kokeilla, voiko peliä polttaa, kun hän niin pyysi. Mutta itse olen hankkinut kaikki pelini ostamalla, ainoastaan lainannut joltain joskus jtn lisälevyjä simsseihin. Mutta en ikinä ole polttanut itselleni tai ladannut netistä mitään peliä.

Ymmärrätkö, että minä ja minun mahdollinen kaverini on aivan eri asia. Ei siis ole aivan sama kummasta ja kumman periaatteista on kyse.

Ja jos saan huomauttaa, en edes ole polttanut kenellekkään mitään peliä, sillä sims:n levyjä ei voi polttaa. ;)
        Ja toiseksi siitä on kauan, olisiko muutama vuosi? Ei, taitaa olla kauemmin.. Ja siinä ajassa ehtii kasvaa ja mielipiteet muuttua. ;)

• ..................
        melliex kirjoitti:

Minä en jakele omaisuuttani, kuin mitäkin höyheniä, vaikka sinä näemmä suositkin sellaista, mutta mielipiteitäni kyllä voin jakaa. ;)
        Ainoastaan tuolle ystävälläni lupasin kokeilla, voiko peliä polttaa, kun hän niin pyysi. Mutta itse olen hankkinut kaikki pelini ostamalla, ainoastaan lainannut joltain joskus jtn lisälevyjä simsseihin. Mutta en ikinä ole polttanut itselleni tai ladannut netistä mitään peliä.

Ymmärrätkö, että minä ja minun mahdollinen kaverini on aivan eri asia. Ei siis ole aivan sama kummasta ja kumman periaatteista on kyse.

Ja jos saan huomauttaa, en edes ole polttanut kenellekkään mitään peliä, sillä sims:n levyjä ei voi polttaa. ;)
        Ja toiseksi siitä on kauan, olisiko muutama vuosi? Ei, taitaa olla kauemmin.. Ja siinä ajassa ehtii kasvaa ja mielipiteet muuttua. ;)

ymmärrän, että sinä ja sinun "mahdollinen" kaverisi olette eri henkilö, ihmettelinpä vain. helppo arvostella pelin imuttajia. senkun ostat ja poltat "mahdolliselle" kaverillesi, niin kaikki muutki tekee.

• melliex
        .................. kirjoitti:

ymmärrän, että sinä ja sinun "mahdollinen" kaverisi olette eri henkilö, ihmettelinpä vain. helppo arvostella pelin imuttajia. senkun ostat ja poltat "mahdolliselle" kaverillesi, niin kaikki muutki tekee.

Kuten jo sanoin, siitä on monta vuotta. Silloin tein niin, nyt en tekisi. Yksinkertaista ja helppoa, ei näy vain olevan sinun ymmärryksellesi.

En voi mitään sille, että silloin tein niin ja ajattelin niin, toisin sanoen en kyllä ajatellut silloin 10-11 vuotiaana juurikaan oliko homma laillista vai ei, mutta nyt osaan jo ajatella. ;)

Ja enhän loppujen lopuksi edes ole polttanut mitään, kun se ei silloin aikoinaan edes onnistunut.

Minusta ei todellakaan ole helppo arvostella muita, niin etteivät he suuttuisi minulle ja mielipiteilleni. Suuttuminenhan on heikkuoden merkki, jota ei ole hyväksi paljastaa ns vihollisille, vaikka en kanoja höyhenineen missään tapauksessa raaskisikaan sellaisiksi väittää. ;)

Mukavaa, missä päin sinä näitä höyheniäsi kaupittelet?

• .......................
        melliex kirjoitti:

Kuten jo sanoin, siitä on monta vuotta. Silloin tein niin, nyt en tekisi. Yksinkertaista ja helppoa, ei näy vain olevan sinun ymmärryksellesi.

En voi mitään sille, että silloin tein niin ja ajattelin niin, toisin sanoen en kyllä ajatellut silloin 10-11 vuotiaana juurikaan oliko homma laillista vai ei, mutta nyt osaan jo ajatella. ;)

Ja enhän loppujen lopuksi edes ole polttanut mitään, kun se ei silloin aikoinaan edes onnistunut.

Minusta ei todellakaan ole helppo arvostella muita, niin etteivät he suuttuisi minulle ja mielipiteilleni. Suuttuminenhan on heikkuoden merkki, jota ei ole hyväksi paljastaa ns vihollisille, vaikka en kanoja höyhenineen missään tapauksessa raaskisikaan sellaisiksi väittää. ;)

Mukavaa, missä päin sinä näitä höyheniäsi kaupittelet?

vai ei käy ymmärrykselleni, vaikka on kuinka yksinkertaista ja helppoa. no ei kai sitten. tuossa olet kyllä oikeassa, ettet osaa arvostella muita niin, ettei joku loukkaantuis.

se on kiva, että osaat jo ajatella. vaikka ei näistä kaikista lauseistasi oikein ota selvää:

"Suuttuminenhan on heikkuoden merkki, jota ei ole hyväksi paljastaa ns vihollisille, vaikka en kanoja höyhenineen missään tapauksessa raaskisikaan sellaisiksi väittää. ;)"

tuossakin on niin asiallinen ja selkeä lausahdus. ja tuo kyllä on vaatinut paljon aivotyötä. jatka vain samaan tyyliin.

ja en minä oikeasti jakele höyheniä. älä nyt siitä ainakaan innostu.

• melliex
        ....................... kirjoitti:

vai ei käy ymmärrykselleni, vaikka on kuinka yksinkertaista ja helppoa. no ei kai sitten. tuossa olet kyllä oikeassa, ettet osaa arvostella muita niin, ettei joku loukkaantuis.

se on kiva, että osaat jo ajatella. vaikka ei näistä kaikista lauseistasi oikein ota selvää:

"Suuttuminenhan on heikkuoden merkki, jota ei ole hyväksi paljastaa ns vihollisille, vaikka en kanoja höyhenineen missään tapauksessa raaskisikaan sellaisiksi väittää. ;)"

tuossakin on niin asiallinen ja selkeä lausahdus. ja tuo kyllä on vaatinut paljon aivotyötä. jatka vain samaan tyyliin.

ja en minä oikeasti jakele höyheniä. älä nyt siitä ainakaan innostu.

En voi mitään sille, että tykkään käyttää vertauksia. ;)

No yritän selittää:

Eli jos väittelet jonkun kanssa ja suutut, niin olet hävinnyt. Suuttuminen on viimeinen keino jota voi käyttää tai väkivalta, ja näitä käyttämällä näyttää, että ei tiedä enään mitä voisi sanoa, tai ettei osaa selittää miksi näin on tms. Jos minä nyt esim olisin alkanut raivoamaan sinulle ja haukkumaan yms, niin olisin tunnustanut, että minulta on keinot loppuneet ja ettei minulla enään olisi mitään järkevää sanottavaa.

Ja mitähän tuolla kanalla voisi tarkoittaa? Oletko kuullut vertausta "Kuin kanan aivot" tai "Vitun kanoja neki on" Nyt tarkoitin tuota ensimmäistä. Ja tuo toinenhan "Vitun kanoja neki on" tarkoitetaan tyhjästä hölisevää tyttöryhmää. ;)

Sori, sarkasmini ei tainnut kolohtaa sinuun, en tiedä johtuiku tiedon puutteestasi vai mistä. :D

• koetan ainakin.
        melliex kirjoitti:

En voi mitään sille, että tykkään käyttää vertauksia. ;)

No yritän selittää:

Eli jos väittelet jonkun kanssa ja suutut, niin olet hävinnyt. Suuttuminen on viimeinen keino jota voi käyttää tai väkivalta, ja näitä käyttämällä näyttää, että ei tiedä enään mitä voisi sanoa, tai ettei osaa selittää miksi näin on tms. Jos minä nyt esim olisin alkanut raivoamaan sinulle ja haukkumaan yms, niin olisin tunnustanut, että minulta on keinot loppuneet ja ettei minulla enään olisi mitään järkevää sanottavaa.

Ja mitähän tuolla kanalla voisi tarkoittaa? Oletko kuullut vertausta "Kuin kanan aivot" tai "Vitun kanoja neki on" Nyt tarkoitin tuota ensimmäistä. Ja tuo toinenhan "Vitun kanoja neki on" tarkoitetaan tyhjästä hölisevää tyttöryhmää. ;)

Sori, sarkasmini ei tainnut kolohtaa sinuun, en tiedä johtuiku tiedon puutteestasi vai mistä. :D

no tuo sinun ns. sarkasmisi ei kieltämättä "kolohtanu", johtuneekohan kuitenkaan mistään tiedon puuttesta.. (jos tuota nyt edes sarkasmiksi voi laskea..) nuo vertauskuvatki on aika pöhköjä.

ja mukava, että selitit tuon kana-jutun. koko ajan enemmän ja enemmän alan tajuta mitä sunki päässäs liikkuu.

tästä erittäin kehittävästä ja varmasti kaikkien mielestä kiintoisasta keskustelusta on nyt selvinnyt, että sinä tykkäät siipikarjasta ja olet tullut uskoon, etkä enää suvaitse pelin hankkimista muualta kuin kaupasta. (ja sekin varmaan johtuu siitä, kun et osannut sitä polttaa.)

• melliex
        koetan ainakin. kirjoitti:

no tuo sinun ns. sarkasmisi ei kieltämättä "kolohtanu", johtuneekohan kuitenkaan mistään tiedon puuttesta.. (jos tuota nyt edes sarkasmiksi voi laskea..) nuo vertauskuvatki on aika pöhköjä.

ja mukava, että selitit tuon kana-jutun. koko ajan enemmän ja enemmän alan tajuta mitä sunki päässäs liikkuu.

tästä erittäin kehittävästä ja varmasti kaikkien mielestä kiintoisasta keskustelusta on nyt selvinnyt, että sinä tykkäät siipikarjasta ja olet tullut uskoon, etkä enää suvaitse pelin hankkimista muualta kuin kaupasta. (ja sekin varmaan johtuu siitä, kun et osannut sitä polttaa.)

Kun nyt muistelen, niin tosiaan minä en osannut silloin kymmenvuotiaana polttaa sitä levyä. :D Eikä simssin levyjä edes voi polttaa!

Ok, mutta itsehän aloitit. Tavallaan, kun aloit puhumaan höyheniesi myynnistä tai jtn sinne päin... ;)

No minulla oli hauskaa, toivotaan, että niin sinullakin, kun tuota yhteistä säveltä ei tuntunut löytyvän. Siis tiedäthän mitä tarkoitan, kemiat ei pelaa jne ;)

Tosiaan, ajattelin ettet ymmärtäisi jos käyttäisin liikaa sivistyssanoja, joten päätin tyytyä tuohon kanaan... ;)

• .............
        koetan ainakin. kirjoitti:

vastausketjusta tuli liian pitkä, joten lisään tähän:

1. pelin voi polttaa.
        2. sinä aloit puhumaan höyhenistä.
        3. ei pelaa kemiat.
        4. älä ajattele.

amen :)

• sanni100

mun isä on polttanu mulle sims 2.eli voi polttaa.mut siitä tulee sit englannin kielinen,mut nyt mul on jo suomenkielinen ja ihan kaupasta ostettu!

• pystyjäh

kyllä pystyy. Ihan hyvin, ja toimiikin täydellisesti. Tai kyllä riippuu siitä millä polttaa. No tätä ei kukaan varmaa luekkaan että niin.

• ei tuu ei

suomeksi se tulee.

• melliex

Kunnioitan rukoistasi. :)

Mutta sillon (johtuen varmaan isästäni) ei minun sims-levyä pystynyt polttamaan, ja minkäs minä sille mahdan? Luulin, että niitä levyjä ei sitten voisi edes polttaa, mutta sehän on vain hyvä, jos pystyykin.

Tuota neljännettä kohtaa en pysty toteuttamaan... ;)

Tosiaan, vastausketjusta tuli liian pitkä, joten poistin yhden viesteistäni, että pystyisin vastaamaan, mutta ei sekään auttanut, joten oli pakko vastata tähän alkuperäiseen viestiin. :)

Siunaus yhteisille hetkillemme

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      11
      12436
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11203
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      33
      3740
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3159
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2894
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2488
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      53
      2185
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1985
    Aihe