Mille protuleirille meette? ja milloin?

sandrel-91

vastatkaa tuohon, itse en tiedä vielä.

9

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku protu

Itse olen toivon mukaan menossa appariksi ensi kesänä -saa nyt nähdä, pääsenkö, kun appariksi on aika tunkua...-
      Joka tapauksessa mille tahansa protulle menetkin, sinulla on mitä todennäköisimmin upea viikko. Ei haittaa, vaikket tunne ketään leiriltä etukäteen -minäkään en tuntenut ja nyt olen reilussa puolessa vuodessa tutustunut 60 protuun (ja leirilläni oli tiimi mukaan lukien alle 20 henkilöä)leirin, paikallisprotun ja apparikoukulutsten kautta, ja monesta on tullut erittäin läheinenkin.
      Kannattaa valita jokin alkeellinen paikka jossain korvessa, sellaiset leirit ovat usein parhaita. Mutta minkä tahansa valitsetkin...

Kannattaa muuten pitää kiirettä, että pääset juuri sille leirille, joka kiinnostaa. Vaikka leirejä onkin tänä vuonna aiempaa enemmän, moni suosituimmista leireistä on jo täynnä.

• sandrel-91

hyvä, kun joku vastasi viestiini...
        en ole vielä päättänyt minne leiripaikoista menen ja
        en ole vielä edes varma leirille pääsystä koska leiri ei ole mikään edullinen.Toivon kuitenkin
        pääseväni jollekin leireistä.

• likka -90

Mä meen Suolahteen, Kangaslammelle. En tunne ketään edes sieltä päin Suomee, kaverit pitää hulluna, kävinhän mä viime vuonna riparin, joten ehkä mä vähään oonkin. Mä vaan en saanu mitään irti riparista, siinä meni kaheksan päivää turhaan.. Voisko joku kertoo jotain protusta, mitä vaan, täs samalla ja olis kiva jos joku samaan paikkaan tuleva kertois jotain vaikka minkälaista porukkaa sinne on tulos.. =)

• sandrel-91

Mä en ole päättänyt vielä ollenkaan leiriäni,
        tai en ole varma edes menostani sinne..

Protusta kannattaa katsoa ja lukea juttuja sieltä nettisivuilta; www.protu.fi
        Koska en ole käynyt leiriä, niin minulla ei ole kokemuksia ollenkaan mutta toivoisin että joku voisi kertoa omia kokemuksiaan..

• pienoinen
        sandrel-91 kirjoitti:

Mä en ole päättänyt vielä ollenkaan leiriäni,
        tai en ole varma edes menostani sinne..

Protusta kannattaa katsoa ja lukea juttuja sieltä nettisivuilta; www.protu.fi
        Koska en ole käynyt leiriä, niin minulla ei ole kokemuksia ollenkaan mutta toivoisin että joku voisi kertoa omia kokemuksiaan..

Mä kävin oma leirini viime kesänä ja kokemus oli upea. Protu on luultavasti parasta mitä minulle on sattunut tämän astisen elämäni aikana. Liikaa ei saa paljastaa, koska muuten pilaisin tulevan kokemuksenne. Mutta voin sanoa, että tulette saamaan paljon uusia ystäviä, ajatuksia ja "taitoja" elämään. Protulla kukaan ei jää ulkopuoliseksi, vaan kaikki ovat täysillä mukana! Leikkimistä, laulamista, mahautumista, keskustelua, näyttelemistä... Kaikkea ihanaa!Ehkä näemme leireillä, tämä tyttö kun myös haaveilee appariksi pääsystä... Mutta te onnekkaat, jotka olette vasta menossa: Have fun!

• czer
        pienoinen kirjoitti:

Mä kävin oma leirini viime kesänä ja kokemus oli upea. Protu on luultavasti parasta mitä minulle on sattunut tämän astisen elämäni aikana. Liikaa ei saa paljastaa, koska muuten pilaisin tulevan kokemuksenne. Mutta voin sanoa, että tulette saamaan paljon uusia ystäviä, ajatuksia ja "taitoja" elämään. Protulla kukaan ei jää ulkopuoliseksi, vaan kaikki ovat täysillä mukana! Leikkimistä, laulamista, mahautumista, keskustelua, näyttelemistä... Kaikkea ihanaa!Ehkä näemme leireillä, tämä tyttö kun myös haaveilee appariksi pääsystä... Mutta te onnekkaat, jotka olette vasta menossa: Have fun!

mä olin kanssa viime kesänä ja oli elämäni paras viikko. yritän kanssa appariksi, saa nyt nähdä pääsenkö...
        mutta todellakin, mahdoton olisi kertoa lyhyesti protusta, itse leiriviikostani ja kaikesta mitä sen jälkene olen protusta saanut. joten kysykää mitä haluatte tietää!

• on paras paikka

tyttö .87

• me-

miks se oli paras paikka?
        ja oliko kiva leirikokemus?
        ja miksi pitäisi mennä juuri sinne?
        tai miksi suosittelisit paikkaa?

• yushia

Itse menen Voiman talolle. Kesäkuun alussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12366
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      45
      3056
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2779
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2148
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe