noniin, ennen minulla oli tosi hyvä ja käytännöllinen kone, itse kasasin, kaikki toimi hyvin kunnes yhtenä päivänä kosahti, emolevyllä yks piiri oli kärähtäny, en tiiä mikä piiri onkaan mutta musta se on.. tilasin uudet osat, prosessorin ja emolevyn, no osat tuli ja tänään laiton paikalle.. sitten yritin käynnistää ja mitään ei vaan tapahtunu ensiks, sitten vaihoin muutaman johon paikan ja sitte lähti pelittämään.. kone siis lähti käyntiin muttei mitään tullu näyttöön, kokeilin 2 eri näytönohjainta mutta ei mitään auttanu.. mikä vois olla vikana, osat:club3d radeon A-I-W 9800 pro, maxtor 40G ja 250G kova, 350w virtalähe, msi-kt3v emo, athlon 2000 : uudet osat on ASROCK dual m1695 ja athlon 64 3700 .. ei siis näyttöön tuu mitään mutta kones käynnistyy
kasasin tosiaan koneen
jeppe
3
451
Vastaukset
- joujou
en tunne ton emon juttuja mutta mulla auttoi kun vaihtoi muistikamman paikkaa...
- testattu?
eli kun olet melkein kaikki osat vaihtanut, niin oletko kokeillut toisella näytöllä?
ettei se näyttö olisi sitten se ongelma-tapaus?
koneen rakentamisessahan ei oikein mikään voi mennä pieleenkään kun nykyään emojen mukana tulee niin hyvät manuaalit. - näytönohjaimen
sillä jos et niin se on voinut "kosahtaa" emon kanssa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985