Voisiko raaka porkkana aiheuttaa ripulia ja ilmaa mahaan? Olen ärtyneen suolen omistaja ja mietin onko syyllinen tuo rehu viimeaikojen ongelmiin...Onko joku muu huomannut samaa yhteyttä?
porkkanaa...
4
4425
Vastaukset
- ongelmia
Raa-at vihannekset ylipäätään voivat aiheuttaa ongelmia eli kannattaa keittää kaikki mitkä voi. Porkkanassa on erittäin paljon c-vitamiinia ja karosiinia(?) tai mitä lie joka voi aiheuttaa ongelmia. Kokeile keittää porkkanat. Kaikille eivät sovi keitetytkään. Banaani on toinen jota kannattaa välttää.
- tatti
Banaani sopii ja kypsä porkkana.Muutenkin keitetyt kasvikset.
- hoitsu
jos on vatsatauti tai ripuli,suositellaan syötäväksi pelkkää keitettyä porkkanaa. ei siis mitään muuta syötävää. sen pitäisi helpottaa tai pysyä edes paremmin sisällä.
- Anonyymi
Joo aika kiinteää tuli itsellä kun en vetänyt juuri mitään rehua tai hedelmää mutta heti kun ajattelin ostaa porkkanoita ja banaaneja niin alkoi ripuli lentämään. Ei vissiin sitten olekaan niin terveellistä minun lihasuolistolleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171