Tietääkö joku/onko muut huomannut vastaavaa?
Meidän eka luokkalaisella pojalla haisevat hiukset oudolle. Jo seuraavana päivänä hiusten pesusta hiukset haisevat tosi pahalle. Tunkkaiselle/vauvan pulautusta muistuttavalle.
Yritin netistä etsiä tietoa/syytä/apua moiseen,mutta mitään en löytänyt,olisiko täällä siis vastaavaa koettu?
Haisevat hiukset???
5
2038
Vastaukset
- Hmm
Minulla haisi joskus ala-aste ikäisenä usein hiukset pahalle. Jossain vaiheessa tajusin, että se paha haju tulee siitä, kun imeskelen hiuksiani. Siihen loppui hiusten imeskely ja samalla myös se epämiellyttävä haju.
- 01022006
Pojallani on lyhkäiset hiukset n.2cm =)) Ei siis edes pysty imeskeleen hiuksia.
- tunkkainen?
Haiseeko samalle lomalla ja viikonloppuina, vai ainoastaan koulupäivinä? Tuli vaan mieleeni, että johtuisko haju koulusta. Jos koulu on tunkkainen tai peräti homekoulu, niin hajuhan tarttuu... Hiukset (kuten kaikki villa) imevät hajuja hyvin puoleensa...
Sitte tuli mieleeni pienempi ongelma. Onko pipo pesty? Ulkoleikeissä pää hikoaa ja pipo imee hien...- minäki
ajattelin tuota pipoa, että siitä se haju varmaan lähtee.
Mun pojalla nimittäin sama juttu, eli hikoilee hulluna ja aina pää märkänä kun tulee ulkoa,josta syystä pipo haisee tosi pahalle *tukkahielle*.
Ei muuta kuin pipo 2 kertaa viikossa pyykkiin niin jo loppuu haisulina olo:)
ps.käsineet samoin:)
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta kommentoin kun itsellä aikuisella haisee pipo pahalle. Huomasin etteivät kaikki pipot ala haista pahalle vaan yksi. katsoin tuoteselostusta ja mitäpä muuta kuin polyamidia, polyesteria ja viskoosia, ei yhtään puuvillaa tms. Joten syytän pipoa hajusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374