muuallakin kuin savossa ?
Asennevammaisia poliiseja
94
8549
Vastaukset
- 968
Muuallakin kuin suomessa?
- Anneli
ihmisethän ei luokittele poliisia ihmiseksi vaan aivan muuksi...sitä saa mitä tilaa mutta toivottavasti alettas mennä inon mailman suuntaan ja ihmiset käyttämään tuliaseita vittuilun sijaan...joskushan se kamelin selkä taittuu ja alkaa muutkin listimään kuin tanskalaiset...
- 968
Anneli kirjoitti:
ihmisethän ei luokittele poliisia ihmiseksi vaan aivan muuksi...sitä saa mitä tilaa mutta toivottavasti alettas mennä inon mailman suuntaan ja ihmiset käyttämään tuliaseita vittuilun sijaan...joskushan se kamelin selkä taittuu ja alkaa muutkin listimään kuin tanskalaiset...
Olen veronmaksaja.
- konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
Itse asiassahan valtaosa kansasta arvostaa meitä. Pienen pieni murto-osa vihaa, mutta se ei hetkauta minua pätkän vertaa. Ei tässä työssä voi kaikkia miellyttää.
- Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Itse asiassahan valtaosa kansasta arvostaa meitä. Pienen pieni murto-osa vihaa, mutta se ei hetkauta minua pätkän vertaa. Ei tässä työssä voi kaikkia miellyttää.
mutta nykyään vihaa yli kaiken eli olen itse ainakin valmis vaikka tappamaan jotta saan pidetty oikeuteni joita on poljettu mielivaltaisesti...
itseasiassa nyt tuntuu että sovin jopa samalle kentälle poliisien kanssa mutta viime keväänä poliisien käyttätymisen takia olin valmis likvitoimaan kaikki virkapukuiset sen verran vituttu poliisin toiminta minua kohtaa ...en tuntenut yhtää sääliä vaikka ajattelin että tuolatkin voisi jäädä perhe ilman huoltajaa mutta omalla poliisi käyttätymisellä ihmisen ajaa tiettyyn pisteeseen..
pahinta mikä asiassa on että poliisin toimintaa painetaa paljon villasella kun asikkaan resurssit eivät monesti riitä oikeutta hakemaan...
sen verran hampaankolossa ja siihen olen hyvän lääkkeen huomannut eli olen tehnyt ja tulen tekemään yksittäisistä poliiseista valituksia jos vaan palveluammatin toiminta ei vastaa sitä mitä pitää eli tällä toiminnalla saa poliisit tekemään turhaa työtä eli todella hyvä palautteen antomuoto ..eli sitä saa mitä tilaa ja joskun huikan enemmän...
mutta kun sanoit että ei hetkauta mutta hetkauttaako olenkaan jos asiakas on valmis seuraavalla ikkunan avauksella jos ärvästelet yhtään niin käyttämään mutkaa ? minusta tuntuu että kannattaisi ottaa tämäkin kanta omassa toiminnassaa huomioon jotta kaltaisilta ikäviltä (ei välttämättä tekijän puolesta ) tapahtumilta vältyttäisiin - Anneli
968 kirjoitti:
Olen veronmaksaja.
etteivät nuukaile kun niitä jaetaa..siitä tulikin mieleen että mitä sakkoja tulen saamaan niin eipä suoranaisesti ole minun pussista pois vaan monen muun pussi kolahtaa enemmän ...eli enemmän kuluja veronmaksajille mitä enemmän sakkoja sattuu tulemaan..
- konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
mutta nykyään vihaa yli kaiken eli olen itse ainakin valmis vaikka tappamaan jotta saan pidetty oikeuteni joita on poljettu mielivaltaisesti...
itseasiassa nyt tuntuu että sovin jopa samalle kentälle poliisien kanssa mutta viime keväänä poliisien käyttätymisen takia olin valmis likvitoimaan kaikki virkapukuiset sen verran vituttu poliisin toiminta minua kohtaa ...en tuntenut yhtää sääliä vaikka ajattelin että tuolatkin voisi jäädä perhe ilman huoltajaa mutta omalla poliisi käyttätymisellä ihmisen ajaa tiettyyn pisteeseen..
pahinta mikä asiassa on että poliisin toimintaa painetaa paljon villasella kun asikkaan resurssit eivät monesti riitä oikeutta hakemaan...
sen verran hampaankolossa ja siihen olen hyvän lääkkeen huomannut eli olen tehnyt ja tulen tekemään yksittäisistä poliiseista valituksia jos vaan palveluammatin toiminta ei vastaa sitä mitä pitää eli tällä toiminnalla saa poliisit tekemään turhaa työtä eli todella hyvä palautteen antomuoto ..eli sitä saa mitä tilaa ja joskun huikan enemmän...
mutta kun sanoit että ei hetkauta mutta hetkauttaako olenkaan jos asiakas on valmis seuraavalla ikkunan avauksella jos ärvästelet yhtään niin käyttämään mutkaa ? minusta tuntuu että kannattaisi ottaa tämäkin kanta omassa toiminnassaa huomioon jotta kaltaisilta ikäviltä (ei välttämättä tekijän puolesta ) tapahtumilta vältyttäisiinTappamisella muuten et ainakaan saisi pidettyä oikeuksiasi, vaikka tuossa niin esititkin.
Ei edelleenkään hetkauta pätkääkään. Jos mutka on vastassa niin sitten on. On niitä joskus ollutkin. Mitä vaan voi tulla vastaan.
Ei tässä parane alkaa miettimään kauhuskenaarioita, teen työni kuten tähänkin asti, hyvin ja oikeudenmukaisesti. Kaikkia vaan ei tässä ammatissa voi miellyttää, kun joutuu useinkin puuttumaan ihmisen perusoikeuksiin.
Tosiaan jos jossain vaiheessa tulee joku häiriintynyt aseen kanssa vastaan niin eihän sille mitään voi. Tilanteen mukaan toimitaan. - Christoff
Anneli kirjoitti:
mutta kun sanoit että ei hetkauta mutta hetkauttaako olenkaan jos asiakas on valmis seuraavalla ikkunan avauksella jos ärvästelet yhtään niin käyttämään mutkaa ? minusta tuntuu että kannattaisi ottaa tämäkin kanta omassa toiminnassaa huomioon jotta kaltaisilta ikäviltä (ei välttämättä tekijän puolesta ) tapahtumilta vältyttäisiinrauhoittua vähän.
Jos joku TIETTY virkavallan HENKILÖ on sinua kohdellut pahoin niin ei se tarkoita kaikkia.
Tee valitus.
Onhan näitä mätiä omppuja mukana mutta niin on kaikissa muissakin ammateissa.
Aiotko ampua esim. naapurin jos se kohtelee sinua huonosti?
Mitä tulee tuohon ampumiseen niin oletko edes pidellyt asetta kädessä? Minun isäni pieksi minut aika perusteellisesti kun jätin aseen varmistamatta ja se opetus ei unohdu.
Muistan aina sanat: "piippu ylös ja varmistus".
Täytyy myöntää että kirjoitan tämän vähän darrassa ja, enempää en jaksa nyt kirjoittaakaan.
Mutta olipa hauska ilta.
Tuosta aseesta vielä että ei ole mikään leikkikalu. Itselläni on 2 ilmakivääriä toinen nuoruuden kilpailusta. On muuten pari pokaaliakin kaapissa. 2 Ilmapistoolia joista toinen tölkkiase ja toinen kilpailuase. Sitten on Beretta 87 target .22 joka oli perkeleen kallis. Huono hankinta ensimmäiseksi ruutiaseeksi. En suosittele, haluaako joku ostaa?
On myös 9mm tykki.
Kaikki mainitsemistani aseista voi tappaa. Mutta juttu on siinä kuka on aseen takana. Onneksi luvat on niin taistelun takana että ei kaikille myönnetä.
Anneli, kirjoitustasi ei voi ottaa vakavasti.
Miksikö? no lue se itse.
Kuulostat ihan putkassa olleelta muijalta. Tietysti syyttömästi. - nössöjä
löytyy
- Anneli
Christoff kirjoitti:
rauhoittua vähän.
Jos joku TIETTY virkavallan HENKILÖ on sinua kohdellut pahoin niin ei se tarkoita kaikkia.
Tee valitus.
Onhan näitä mätiä omppuja mukana mutta niin on kaikissa muissakin ammateissa.
Aiotko ampua esim. naapurin jos se kohtelee sinua huonosti?
Mitä tulee tuohon ampumiseen niin oletko edes pidellyt asetta kädessä? Minun isäni pieksi minut aika perusteellisesti kun jätin aseen varmistamatta ja se opetus ei unohdu.
Muistan aina sanat: "piippu ylös ja varmistus".
Täytyy myöntää että kirjoitan tämän vähän darrassa ja, enempää en jaksa nyt kirjoittaakaan.
Mutta olipa hauska ilta.
Tuosta aseesta vielä että ei ole mikään leikkikalu. Itselläni on 2 ilmakivääriä toinen nuoruuden kilpailusta. On muuten pari pokaaliakin kaapissa. 2 Ilmapistoolia joista toinen tölkkiase ja toinen kilpailuase. Sitten on Beretta 87 target .22 joka oli perkeleen kallis. Huono hankinta ensimmäiseksi ruutiaseeksi. En suosittele, haluaako joku ostaa?
On myös 9mm tykki.
Kaikki mainitsemistani aseista voi tappaa. Mutta juttu on siinä kuka on aseen takana. Onneksi luvat on niin taistelun takana että ei kaikille myönnetä.
Anneli, kirjoitustasi ei voi ottaa vakavasti.
Miksikö? no lue se itse.
Kuulostat ihan putkassa olleelta muijalta. Tietysti syyttömästi.Jos joku TIETTY virkavallan HENKILÖ on sinua kohdellut pahoin niin ei se tarkoita kaikkia.
Tee valitus.
olen tehnyt valituksia mutta koska kyseessä ei ole yhdestä henkilöstä koska villalla painaminen on tätäpäivää poliisissa aika pitkälti..
vai miltä kuulostaa jos valitus on hävinnyt jonnekin ja sitä ei olisi edes etsitty jos minulla ei olisi ollut kopiota jossa laitoksen leima...
kannattaako jättää valituksia ..no suoranaisesti ei koska se ei juuri johda mihinkään ellei kyseessä ole kunnon henkirikos ..muuten painetaan villasella aika pahasti..
teenkö valituksia vielä ...teen muutta toisessa tarkituksessa eli sen takia että kun vaikutus on muuten huono niin ainaki saan teetätätettyä töitä koska sitä tekemätöntän työtä tuntuu olevan paljon...
no voisi vastata tuohon naapuriin..eli ainut naapuri jolla tuntuu olevan hankala olla olla niin on tullut mieleen kyllä likvitoidakkin mutta näyttää parhaalta hankaloittaa sen elämää joka käänteessä..parasta vaikutus näyttää olevan vitutus minkä saa aikaan helpolla ..no enpä ole ainut saman naapurin vitutuksen aihe mutta paras ohjata muitten kimppuun kun näyttää siltä että välistä tuntuu hiukan sattuvankin..mikä parasta tässä mulkussa on että vaikka uhkailee tuomareilla niin näyttää olevan että vanha koira oppii vain lyömällä...ain veikeetä kattoo kun kohta eläke iässä oleva säälittävä ukon paska anelee räkäposkella armoa että ei sotkettas koko perhettä mukaan...paskat minä ainakin hankaloitan myös siinä naapurissa asuvan tyttären eläämää ihan samalla kaavalla kuin issäkin...vittuilu on parasta kun sitä saa ansaitsematta ja syyllinen löytyy omasta suvusta..
mätiä omppuja ei taida ollakkaan koska sen verran tuntuu olevan sitä "ammatin tuomaa " yhteen vetävyyttä eli kyllä pidetään toisen puolia keinoja kaihtamatta..en tiedä missään muussa ammatissa näin olevan..en ainakaan minä puolusta työkaveri (en kyllä käy töissä enää ) joka mokeltaa mutta miksi näin poliisissa toimitaan..vai poliisin ammatti jotenkin erilainen että näin toimitaan...ei mutua koska minulla on paperilla ja sitten vielä ulkopuolisia todistajia todistamassa miten poliisi voi valehdella mutta siitä ei saa mitään eikä sitä juurikaan edes käsitellä...
tässä miettinytkin että millasen valituksen taas tekisi jotta sitä työtä saisi eniten teetätettyä...viimesessä valituksessa ei mennyt kuin 5kk ...mutta jos poliisin tekemään väkivaltaa tai sillä uhkailua pelkää niin eihän sitä voi tosiaan nopeammin käsitellä...
kumpaan luotan enemmän naapurin ajokoiraan vai poliisiin ? - Jeps
Anneli kirjoitti:
mutta kun sanoit että ei hetkauta mutta hetkauttaako olenkaan jos asiakas on valmis seuraavalla ikkunan avauksella jos ärvästelet yhtään niin käyttämään mutkaa ? minusta tuntuu että kannattaisi ottaa tämäkin kanta omassa toiminnassaa huomioon jotta kaltaisilta ikäviltä (ei välttämättä tekijän puolesta ) tapahtumilta vältyttäisiin...nääs moni ei tiedä, että poliisikin voi nostaa kanteen sinua vastaan esim. kunnianloukkauksesta tai väärästä ilmiannosta tai perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä jos menet haukkumaan aiheettomasti poliisia ja valehtelemaan tämän syyllistyneen johonkin sanktioituun tekoon vasten parempaa tietoasi. Tällaisia juttuja ei ole paljoakaan nostettu, kiitos pitkäjänteisen ja ymmärtäväisen poliisin. Nyt on kuitenkin aistittavissa että alkaa poliisinkin pinna loppua kansalaisten suhteen ja voi olla että tulevaisuudessa poliisit alkaa nostaa hanakammin juttuja näitä valehtelijoita vastaan. Toinen asia kokonaan on ne, jotka tekevät kantelun aiheellisesti jonkin viranomaisen (huomioikaa myös tuomarit, sairaanhoitajat, sosiaali- ym. viranomaiset) väärästä toiminnasta.
- Anneli
Jeps kirjoitti:
...nääs moni ei tiedä, että poliisikin voi nostaa kanteen sinua vastaan esim. kunnianloukkauksesta tai väärästä ilmiannosta tai perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä jos menet haukkumaan aiheettomasti poliisia ja valehtelemaan tämän syyllistyneen johonkin sanktioituun tekoon vasten parempaa tietoasi. Tällaisia juttuja ei ole paljoakaan nostettu, kiitos pitkäjänteisen ja ymmärtäväisen poliisin. Nyt on kuitenkin aistittavissa että alkaa poliisinkin pinna loppua kansalaisten suhteen ja voi olla että tulevaisuudessa poliisit alkaa nostaa hanakammin juttuja näitä valehtelijoita vastaan. Toinen asia kokonaan on ne, jotka tekevät kantelun aiheellisesti jonkin viranomaisen (huomioikaa myös tuomarit, sairaanhoitajat, sosiaali- ym. viranomaiset) väärästä toiminnasta.
yhtään aiheetonta valitusta en ole tehnyt eli aina on jotain asiaa..mutta mutta kun tuli puheeksi niin valitus pitää olla todella rankasta aiheesta eli muuten painetaan villasella koko asia..
eniten minua vituttaa kun poliisi rupeaa leikkimään tuomaria ja veljeilee vastapuolen kanssa jos kyseessä on joku valtion laitos joat kohtaan erehtyy tekemään tutkinta pyynnön..
toisaalta eihän suomessa ole mitään viranmaista joka valvoo poliisia vaan poliisi valvoo poliisian ja lopputulos on selvä..
mutta mitä saa poliisi joka valehtelee asian puolesta asiakkaalle ? ei mitään vaikka kyseessä olisi päälikkötason valehtelija ,entä kun poliisi käyttää asemaansa omiin henkilö kohtaisiin antipatioihin ? ei taaskaan mitään...
kyllä alan olla sitä mieltä että poliisin virat pitäisi olla 2-3 vuoden välein haettavissa uudestaan ja valinan tekisi asiakasa paneeli joka ei tosiaan koostu poliiseista vaan kansalaisista näin saataisiin suojatyöpaikka moraali hiukan muuttumaan koska kaikki valitukset vaikuttaisivat uudelleen hakuun..tämä olisi tätäpäivää eli näin saataisiin palveluammattiin takaisin se palvelu...
mutta tuota poliisin tekemään asiakkaasta valitusta voisi pitää aikalailla naurettavana koska jos ammattitaito pettää niin miksi asiakas olisi silloin haukuttava syntipukki..näinhän se on jos tienpäällä ... - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
yhtään aiheetonta valitusta en ole tehnyt eli aina on jotain asiaa..mutta mutta kun tuli puheeksi niin valitus pitää olla todella rankasta aiheesta eli muuten painetaan villasella koko asia..
eniten minua vituttaa kun poliisi rupeaa leikkimään tuomaria ja veljeilee vastapuolen kanssa jos kyseessä on joku valtion laitos joat kohtaan erehtyy tekemään tutkinta pyynnön..
toisaalta eihän suomessa ole mitään viranmaista joka valvoo poliisia vaan poliisi valvoo poliisian ja lopputulos on selvä..
mutta mitä saa poliisi joka valehtelee asian puolesta asiakkaalle ? ei mitään vaikka kyseessä olisi päälikkötason valehtelija ,entä kun poliisi käyttää asemaansa omiin henkilö kohtaisiin antipatioihin ? ei taaskaan mitään...
kyllä alan olla sitä mieltä että poliisin virat pitäisi olla 2-3 vuoden välein haettavissa uudestaan ja valinan tekisi asiakasa paneeli joka ei tosiaan koostu poliiseista vaan kansalaisista näin saataisiin suojatyöpaikka moraali hiukan muuttumaan koska kaikki valitukset vaikuttaisivat uudelleen hakuun..tämä olisi tätäpäivää eli näin saataisiin palveluammattiin takaisin se palvelu...
mutta tuota poliisin tekemään asiakkaasta valitusta voisi pitää aikalailla naurettavana koska jos ammattitaito pettää niin miksi asiakas olisi silloin haukuttava syntipukki..näinhän se on jos tienpäällä ..."mutta tuota poliisin tekemään asiakkaasta valitusta voisi pitää aikalailla naurettavana koska jos ammattitaito pettää niin miksi asiakas olisi silloin haukuttava syntipukki..näinhän se on jos tienpäällä ..."
Ei ole aina kyse siitä, että poliisin ammattitaito pettää. Joskus pettää myös asiakkaan harkinta. - diipa
Anneli kirjoitti:
Tee valitus.
olen tehnyt valituksia mutta koska kyseessä ei ole yhdestä henkilöstä koska villalla painaminen on tätäpäivää poliisissa aika pitkälti..
vai miltä kuulostaa jos valitus on hävinnyt jonnekin ja sitä ei olisi edes etsitty jos minulla ei olisi ollut kopiota jossa laitoksen leima...
kannattaako jättää valituksia ..no suoranaisesti ei koska se ei juuri johda mihinkään ellei kyseessä ole kunnon henkirikos ..muuten painetaan villasella aika pahasti..
teenkö valituksia vielä ...teen muutta toisessa tarkituksessa eli sen takia että kun vaikutus on muuten huono niin ainaki saan teetätätettyä töitä koska sitä tekemätöntän työtä tuntuu olevan paljon...
no voisi vastata tuohon naapuriin..eli ainut naapuri jolla tuntuu olevan hankala olla olla niin on tullut mieleen kyllä likvitoidakkin mutta näyttää parhaalta hankaloittaa sen elämää joka käänteessä..parasta vaikutus näyttää olevan vitutus minkä saa aikaan helpolla ..no enpä ole ainut saman naapurin vitutuksen aihe mutta paras ohjata muitten kimppuun kun näyttää siltä että välistä tuntuu hiukan sattuvankin..mikä parasta tässä mulkussa on että vaikka uhkailee tuomareilla niin näyttää olevan että vanha koira oppii vain lyömällä...ain veikeetä kattoo kun kohta eläke iässä oleva säälittävä ukon paska anelee räkäposkella armoa että ei sotkettas koko perhettä mukaan...paskat minä ainakin hankaloitan myös siinä naapurissa asuvan tyttären eläämää ihan samalla kaavalla kuin issäkin...vittuilu on parasta kun sitä saa ansaitsematta ja syyllinen löytyy omasta suvusta..
mätiä omppuja ei taida ollakkaan koska sen verran tuntuu olevan sitä "ammatin tuomaa " yhteen vetävyyttä eli kyllä pidetään toisen puolia keinoja kaihtamatta..en tiedä missään muussa ammatissa näin olevan..en ainakaan minä puolusta työkaveri (en kyllä käy töissä enää ) joka mokeltaa mutta miksi näin poliisissa toimitaan..vai poliisin ammatti jotenkin erilainen että näin toimitaan...ei mutua koska minulla on paperilla ja sitten vielä ulkopuolisia todistajia todistamassa miten poliisi voi valehdella mutta siitä ei saa mitään eikä sitä juurikaan edes käsitellä...
tässä miettinytkin että millasen valituksen taas tekisi jotta sitä työtä saisi eniten teetätettyä...viimesessä valituksessa ei mennyt kuin 5kk ...mutta jos poliisin tekemään väkivaltaa tai sillä uhkailua pelkää niin eihän sitä voi tosiaan nopeammin käsitellä...
kumpaan luotan enemmän naapurin ajokoiraan vai poliisiin ?Anneli, kannattaisiko miettiä, missä vika, jos valituksesi "painetaan villaisella"... Kyllä poliisissa tietääkseni otetaan kaikki valitukset vakavasti ja tutkitaan kunnolla. Tietysti on sitten näitä vakivalittajia, jotka tekevät ilmoituksia joka asiasta ja kaikista poliiseista ja kaiken lisäksi aiheetta. Ymmärrät varmaan itsekin, mitä näille jutuille tutkinnan jälkeen tapahtuu. Voithan valittaa vaikka eduskunnan oikeusasiamiehelle. Sieltä saat kyllä kuulla kummassa päässä on vika...
- Anneli
diipa kirjoitti:
Anneli, kannattaisiko miettiä, missä vika, jos valituksesi "painetaan villaisella"... Kyllä poliisissa tietääkseni otetaan kaikki valitukset vakavasti ja tutkitaan kunnolla. Tietysti on sitten näitä vakivalittajia, jotka tekevät ilmoituksia joka asiasta ja kaikista poliiseista ja kaiken lisäksi aiheetta. Ymmärrät varmaan itsekin, mitä näille jutuille tutkinnan jälkeen tapahtuu. Voithan valittaa vaikka eduskunnan oikeusasiamiehelle. Sieltä saat kyllä kuulla kummassa päässä on vika...
jatkossa koska sillä saa enemmän aikaan..
- Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
"mutta tuota poliisin tekemään asiakkaasta valitusta voisi pitää aikalailla naurettavana koska jos ammattitaito pettää niin miksi asiakas olisi silloin haukuttava syntipukki..näinhän se on jos tienpäällä ..."
Ei ole aina kyse siitä, että poliisin ammattitaito pettää. Joskus pettää myös asiakkaan harkinta.kun vastassa ah niin luotettava poliisi...
itseasiassa en ikinä enää juttele poliisin kanssa ilman todistajaa tai jos on kamera mukana niin sitten...viimeksi jouduin soittamaan soittamaan todistajan paikalle jotta voitiin jatkaa asiointia ja sama paskan jauhanta jatkui kuten myös valehtelu eli ei näytä paljonkaan poliisia kiinostavan mitä sanoo vaikka todistajia paikalle joutuu hommaamaan..luotanko vielä yhteekään poliisiin ? arvaa kaksi kertaa ...
tunnen myös poliisin vanhoja tuttuja ja enemmän tunnen näitä vanhoja tuttuja kuin poliisia johon uskaltaisin luottaa...jollakin tyylillä se luottamus ansaitaan eli toiset ansaitsee toiset ei ja arvaa taas kuka sen arvan voittaa... - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
jatkossa koska sillä saa enemmän aikaan..
Mitä sillä saa aikaan? Sen, että istut 15 vuotta häkissä kenties?
Viittaan siihen mistä aiemmin kirjoitit. - Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Mitä sillä saa aikaan? Sen, että istut 15 vuotta häkissä kenties?
Viittaan siihen mistä aiemmin kirjoitit.miksi poliisia kohtaan tehty on aina muka murha eli jos siitä saa saman tuomion niin miksi tyytyä yhteen tai kahteen jos samalla voi pistää enemmänkin...minusta tämä on juuri sitä yllyttämistä SUURIIN tekoihin...
15 vuotta lyhyt aika varsinkin jos siitä on todellista hyötyä ...ja jos itselle tulee hyvä mieli niin se varmaan on aika riittävä syy..
no eipähän tule monellekkaan yllätyksenä moinen ja toisekseen jokainen valitsee ammattinsa ja sen varjopuolet tulee mukana... - Anneli
Anneli kirjoitti:
Tee valitus.
kumpaan luotan enemmän naapurin ajokoiraan vai poliisiin ?oli jäänyt vastaamatta...vai arvasiko kaikki sen..
- Rekkanainen
konsta-aapeli kirjoitti:
Kyllä se niin vaan on,että jos itsellä asiat ovat kunnossa,niin eipä tarvitse poliiseista valittaa.
Ei kukaan voi kaikkia miellyttää eikä tarvitsekaan!!!
Tsemppiä vaan sinulle ja kollegoillesi :) - Anneli
Rekkanainen kirjoitti:
Kyllä se niin vaan on,että jos itsellä asiat ovat kunnossa,niin eipä tarvitse poliiseista valittaa.
Ei kukaan voi kaikkia miellyttää eikä tarvitsekaan!!!
Tsemppiä vaan sinulle ja kollegoillesi :)ainahan sinä olet poliisia puolustanut ...niin eihän poliisita tarvii valittaa vaikka eivät toimisi lain puitteissa...näin se lammasyhteiskunta suhtautuu...hyvää kevättä ja kohti poliisivaltiota...
- Rekkanainen
Anneli kirjoitti:
ainahan sinä olet poliisia puolustanut ...niin eihän poliisita tarvii valittaa vaikka eivät toimisi lain puitteissa...näin se lammasyhteiskunta suhtautuu...hyvää kevättä ja kohti poliisivaltiota...
...vai että rekkamisu :)
Aika hyvä nimitys, jos itseäsi Anneliksi kutsut.....
Ettet nyt vaan ole sittenkin Antero - *pohdiskelee*.
Toisaalta Persekin kutsui em.nimikkeellä.....
Juu, en näe syytä poliisia arvostella, toki joka ammatissa on omat asennevikaiset,mutta turha lähteä yleistämään. 95% poliiseista on ihan YES :) - Anneli
Rekkanainen kirjoitti:
...vai että rekkamisu :)
Aika hyvä nimitys, jos itseäsi Anneliksi kutsut.....
Ettet nyt vaan ole sittenkin Antero - *pohdiskelee*.
Toisaalta Persekin kutsui em.nimikkeellä.....
Juu, en näe syytä poliisia arvostella, toki joka ammatissa on omat asennevikaiset,mutta turha lähteä yleistämään. 95% poliiseista on ihan YES :)siinäpä sinulle arvoitusta kerrakseen...
en minäkään nää mutta on pakko koska se YES luku on noin 5%;:a.. - kuulua siihen
Anneli kirjoitti:
siinäpä sinulle arvoitusta kerrakseen...
en minäkään nää mutta on pakko koska se YES luku on noin 5%;:a..asiakkaitten joukkoon :) katkeroitunut lukuisista putkareissuista, kun on riehunut kännissä ja pahat isot poliisit ovat tulleet ja nakanneet lämpimään putkaan lepäämään! ;)
- rotta loinen
Anneli kirjoitti:
etteivät nuukaile kun niitä jaetaa..siitä tulikin mieleen että mitä sakkoja tulen saamaan niin eipä suoranaisesti ole minun pussista pois vaan monen muun pussi kolahtaa enemmän ...eli enemmän kuluja veronmaksajille mitä enemmän sakkoja sattuu tulemaan..
Sinähän Anneli olet ihan selvästi loinen ja rotta...
- Anneli
kuulua siihen kirjoitti:
asiakkaitten joukkoon :) katkeroitunut lukuisista putkareissuista, kun on riehunut kännissä ja pahat isot poliisit ovat tulleet ja nakanneet lämpimään putkaan lepäämään! ;)
toista sataa viidenkympin alueella...enkä tunnustanut kuin 60:tä ja sain 75:stä sakot...ei paljoa vaikka töistä olin tulossa ja työtön perjele olin siinä tapauksessa...sakkojakaan ei kuulemma ollut alla vaikka kysy laitokselta...ei niin nehän olikin 2 viikon sisällä hankittuja sakkoja joita ei näkynyt tieto kannassa eli kolmas sakko...meinas kyllä asennevammanen poliisi rueta pullikoimaan kun hai uutta korttia parin viikon päästä..pikku tyhmänä ja spanieli katsen niin kortti kouraan ja kumin polttoo...
* sinun mielestäsi - Anneli
rotta loinen kirjoitti:
Sinähän Anneli olet ihan selvästi loinen ja rotta...
omaisuuttakin siirtänyt pois omista nimistä että jos pääsis lusimaan sakot niin lisää kuluja lampaille ...
- Rekkanainen
Anneli kirjoitti:
siinäpä sinulle arvoitusta kerrakseen...
en minäkään nää mutta on pakko koska se YES luku on noin 5%;:a.....ole kyllä sun kultasi eikä sellaista tule..... valitsen ystäväni ja kultani ihan tervepäisten joukosta.
- PASKAVARVAS
Suomessa, toisin kuin sivysteenssä osassa mailmaa, poliisit ovat kouluttamattomia itseään korostavia, yli-innokkaita, kaikilla muilla elämän alueilla epäonnistuneita "rääpäleitä".
- Alpo Stasi
jota poliisi on kohdellut epäoikeudenmukaisesti ja mielivaltaisesti. Tasavaltamme on siirtynyt selvästi oikeusvaltiosta poliisivaltioksi.Terrorismin varjollako ?
- kokokdhfgfg
Tällä "Annelilla" on munat ja parta kasvaa, nimimerkki on vain hämäystä. Tollaisia osattomia luusereita on aina ollut ja tulee olemaan.
- jjj
rottakytät virkamerkki korvaa missä.....
- Qekko
Joka saakelin poliisi laitokselta löytyy semmoisia poliiseja joilla on ollut helvetin kivulias ja vi..umainen lapsuus,
taikka sitten ovat vain muuten jälkeen jääneitä!
Vaiko oottekko nähneet liikaa kunnollisia ja täys päisiä seheriffejä jossakin??????? - Pojjaat
Ottakaahan välillä lääkettä, niin jospa se ajatus siitä selkiytyisi. Anneli on kyllä jo menetetty sielu, pakkohoitokaan ei auta. Kokeillaan sen mutkan kanssa sitten, kumpi on nopeampi :)
- Anneli
onko suomalainen asennevammainen poliisi valmistautunut että autossa voi odottaa kunnon poliisin vihaaja jolla sattuu olemaan huono päivä ja muutenkin herkällä päällä ?
ainakin mitä pollasteluun kiinnitän huomiota niin eipä paljoa ole valmistatuneet töissä eikä siivilissä...
pahasti härkitty ihminen ei minun mielestä kuin 24 tuntia valppaana eikä erottele onko työssä vai ei koska olen monen asennevammaisen poliisin puuttuneen asioihin vapaa-aikanakin ...
ai niin se mökkinaapuri poliisi taitaa olla ainut tosiaan vapaalla oleva kun ajoi mökkitiellä ojaankin ja sammui samantien eli sen rattiin...taisi olla ainut aika kun oli niin sanotusti vapaalla (lue tietämättömissä )
- 968
Anneli pieni! Muistan kun minullakin oli teinarina sama vaihe päällä. Sain sakot turvavöiden käyttämättä jättämisestä niin seuraavat kaksi viikkoa kuljin mustissa vaatteissa huutaen kyttä on natsi-sika. Mutta aikanaan kun kivekset laskeutuvat ja veri alkaa virrata taas yläpäässäkin niin huomaat kyllä miksi asiat ovat niin kuin ne ovat, miksi meillä on poliisi ja lait, miksi liikennettä tulee valvoa. Älä huoli, suurin osa ihmisistä kasvaa aikuisiksi jossain elämänsä vaiheessa, jotkut myöhemmin kuin toiset. Hyvin pieni osa ei kasva ikinä, mutta he onneksi viettävät aikaansa lähinnä vankilan aitojen sisällä tai kuolevat nuorena mitä moninaisimmilla tavoilla. Haluatko sitä itsellesi? Vedä vähän henkeä ja ota järki käteen. Yhteiskunta on yhdessä oloa ja suuri enemmistö kyllä aina hoitaa kiihkoilijat.
- Anneli
vailla mitään totuus pohjaa...no veikkailen yhtä hyvin kuin sinäkin eli olet varmaan asennevammainen poliisi...
itse asiassa minulle aivan sama paska millälailla vietit ahidistavan nuoruutesi kiveksineen ja natsi juttuineen..
itse asiassa kun näin pitkällä aika välillä katselee (37 vuotta ) poliisin toimintaa niin eipä ole paljoa kehumista palveluissa...
kävin just tuossa tuulettelemassa eli käyn näin ilta tuimaan polkemassa tuolla tienpäällä 100-200 km lenkin ja mikä parasta täjän aikaan kaikki nysväri ovat kiltisti nukkumassa ja saa päästellä aika ripeesti..aika outoa toimintaa taas huomasin eli tyhjällä tiellä vaihtuva ohjearvo eli 80:nen rajoitus tyhjällä tiellä !!!!
mennessä meni naurettava ohjearvopaikka 140:ä ohitte ja tullessa 160:ä..siis ei se pieni ihminen voi käsittää naurettavia ohjearvoja ...
sattupa tuossa kulkiessani huomaamaan kun poijjat tais olla menossa puhdistamaan autoja ja ei ainakaan lumesta...itseasiassa minua nykyisin vain naurattaa kun nään moista toimintaa ja arvaa ilmoitanko siitä kellekkään ? no en tosiaan vaan annan kaikkien tehdä hommansa ja mitä niihin puuttumaan ... - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
vailla mitään totuus pohjaa...no veikkailen yhtä hyvin kuin sinäkin eli olet varmaan asennevammainen poliisi...
itse asiassa minulle aivan sama paska millälailla vietit ahidistavan nuoruutesi kiveksineen ja natsi juttuineen..
itse asiassa kun näin pitkällä aika välillä katselee (37 vuotta ) poliisin toimintaa niin eipä ole paljoa kehumista palveluissa...
kävin just tuossa tuulettelemassa eli käyn näin ilta tuimaan polkemassa tuolla tienpäällä 100-200 km lenkin ja mikä parasta täjän aikaan kaikki nysväri ovat kiltisti nukkumassa ja saa päästellä aika ripeesti..aika outoa toimintaa taas huomasin eli tyhjällä tiellä vaihtuva ohjearvo eli 80:nen rajoitus tyhjällä tiellä !!!!
mennessä meni naurettava ohjearvopaikka 140:ä ohitte ja tullessa 160:ä..siis ei se pieni ihminen voi käsittää naurettavia ohjearvoja ...
sattupa tuossa kulkiessani huomaamaan kun poijjat tais olla menossa puhdistamaan autoja ja ei ainakaan lumesta...itseasiassa minua nykyisin vain naurattaa kun nään moista toimintaa ja arvaa ilmoitanko siitä kellekkään ? no en tosiaan vaan annan kaikkien tehdä hommansa ja mitä niihin puuttumaan ...Hienoja satuja!
- Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Hienoja satuja!
että mistä sinä mulkku löydä tuosta edellisestä satuja ?
olisi kiva ottaa joskus kyytiin kaltasesi ihminen mutta toisaalta ei voi koska vapaa aikanakin varmaan pukkaa asennevamma päälle ja ei voi nauttia kunnon kyydeistä kun oma asennevamma estää sen..
ihminen näkee mailmaa välistä toiselta kantilta jos avaa silmän ei ole yksioikoinen kuten sinun katsonta kanta taitaa olla....
yö on parasta aikaa katsoa mailman menoa vauhdilla tai ilman...yö kahvilassakin on mukavampi asioida kun työläiset eivät ole jaloissa pyörimässä..maitoakin on mukavempi ostaa kun ei tarvii edes jonottaa.. - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
että mistä sinä mulkku löydä tuosta edellisestä satuja ?
olisi kiva ottaa joskus kyytiin kaltasesi ihminen mutta toisaalta ei voi koska vapaa aikanakin varmaan pukkaa asennevamma päälle ja ei voi nauttia kunnon kyydeistä kun oma asennevamma estää sen..
ihminen näkee mailmaa välistä toiselta kantilta jos avaa silmän ei ole yksioikoinen kuten sinun katsonta kanta taitaa olla....
yö on parasta aikaa katsoa mailman menoa vauhdilla tai ilman...yö kahvilassakin on mukavampi asioida kun työläiset eivät ole jaloissa pyörimässä..maitoakin on mukavempi ostaa kun ei tarvii edes jonottaa..No kyllähän tuon erottaa keksityksi.
Anneli, taidat olla aikalailla väärä ihminen puhumaan yksioikoisesta katsantokannasta. :) - Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
No kyllähän tuon erottaa keksityksi.
Anneli, taidat olla aikalailla väärä ihminen puhumaan yksioikoisesta katsantokannasta. :)yhtään keksittyä juttua et minun jäljltä täältä löydä et muualtakaan..
eilen oli yhden tutun kanssa puhetta juuri tuosta eli itse en ainakaan juttuihin lisää tai poista asioita joita kerron eli ei jää kiinni valheesta mutta eniten ottaa päähän se että asiat muuttuu monen suussa pahasti kuten tekemisissä olevin poliisien kanssa on käynyt..luotettavuutta...on pitänyt tulla kirjallista raportti ,tutkintoja ym mutta paskat moniasia laimin lyöty mutta kun itse olen tehnyt jotain niin ollaan todella kiinni asiassa ja tutkittu kaikki mahdollinen ..no siinä sitä asennevammaa kerrakseen..no ei voi muuta todeta kuin sitä saa mitä tilaa ja miksi olen menettänyt sen pienenä poikana luulemani asian että poliisi on reilu ja luotettava ...en varmaan siltä naapurin juopolta rikos etsvältä joka ajeli humalla pitkin ojija ja sammui auton rattiin..pienenä poikana luulin että poliisin kuuluu olla tuolallainen... - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
yhtään keksittyä juttua et minun jäljltä täältä löydä et muualtakaan..
eilen oli yhden tutun kanssa puhetta juuri tuosta eli itse en ainakaan juttuihin lisää tai poista asioita joita kerron eli ei jää kiinni valheesta mutta eniten ottaa päähän se että asiat muuttuu monen suussa pahasti kuten tekemisissä olevin poliisien kanssa on käynyt..luotettavuutta...on pitänyt tulla kirjallista raportti ,tutkintoja ym mutta paskat moniasia laimin lyöty mutta kun itse olen tehnyt jotain niin ollaan todella kiinni asiassa ja tutkittu kaikki mahdollinen ..no siinä sitä asennevammaa kerrakseen..no ei voi muuta todeta kuin sitä saa mitä tilaa ja miksi olen menettänyt sen pienenä poikana luulemani asian että poliisi on reilu ja luotettava ...en varmaan siltä naapurin juopolta rikos etsvältä joka ajeli humalla pitkin ojija ja sammui auton rattiin..pienenä poikana luulin että poliisin kuuluu olla tuolallainen...Pienenä poikana? Miksi siis käytät Anneli-nimimerkkiä?
- Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Pienenä poikana? Miksi siis käytät Anneli-nimimerkkiä?
vai mikä olisi pitänyt valita koska sillä ei merktystä vaan asialla..
olisiko pasi kuikka parempi?
vai anu saukko ?
vai asennevammaton autoilija...
vai ei poliisin kaveri
vai j haapana ? - diipa
Anneli kirjoitti:
vai mikä olisi pitänyt valita koska sillä ei merktystä vaan asialla..
olisiko pasi kuikka parempi?
vai anu saukko ?
vai asennevammaton autoilija...
vai ei poliisin kaveri
vai j haapana ?Ei sulla taida olla ihan kaikki kotosalla. Olisi tohon ikään ehkä pitänyt jo ymmärtää, miten yhteiskunnassa eletään. Jos et itse osaa kunnioittaa lakeja ja saat siitä asianmukaisen rangaistuksen, ei se ole poliisin vika vaan sinun. Mene itseesi ja lopeta valittaminen.
- Anneli
diipa kirjoitti:
Ei sulla taida olla ihan kaikki kotosalla. Olisi tohon ikään ehkä pitänyt jo ymmärtää, miten yhteiskunnassa eletään. Jos et itse osaa kunnioittaa lakeja ja saat siitä asianmukaisen rangaistuksen, ei se ole poliisin vika vaan sinun. Mene itseesi ja lopeta valittaminen.
kyse onkin poliisin asennevammasta miten toimitaan ..jos toimittaa lain vastaisesti niin eihän se on lain mukaista..eli sinun mielestä poliisi saa leikkiä tuomaria ja vittuilla asiakkaille..veljeillä tutkittavan kanssa..hävittää papereita ...olla ottamatta vastaa riksilmoitusta jos siltä tuntuu...tässä valossa minulla on oikeus myös rikkoa lakia ja tehdä ihan mitä huvitta...vitutuksella saadaan hyvä vastakkainen toiminta poliisia vastaa..itse ainakin tuen kaikkea poliisia vastaan tehtyä toimintaa..näin saadaa palautetta perille..
- sulta
Anneli kirjoitti:
kyse onkin poliisin asennevammasta miten toimitaan ..jos toimittaa lain vastaisesti niin eihän se on lain mukaista..eli sinun mielestä poliisi saa leikkiä tuomaria ja vittuilla asiakkaille..veljeillä tutkittavan kanssa..hävittää papereita ...olla ottamatta vastaa riksilmoitusta jos siltä tuntuu...tässä valossa minulla on oikeus myös rikkoa lakia ja tehdä ihan mitä huvitta...vitutuksella saadaan hyvä vastakkainen toiminta poliisia vastaa..itse ainakin tuen kaikkea poliisia vastaan tehtyä toimintaa..näin saadaa palautetta perille..
unohtua, että ne joihin kohdistat vihaasi ja aggressiotasi, eivät välttämättä ole lainkaan tietoisia niistä sinulle sattuneista epäoikeudenmukaisuuksista. Sinu kiukuttelusi ei todennäköisesti hetkauta niitä tipan vertaa.
Hakkaat siis vain omaa päätäsi seinää ja kuvittelet, että siitäpäs nyt saavat..
Se on yleensä niin, että kun päänsä iskee seinää, niin se sattuu vain omaan päähän, ei muiden.
Tuo on semmoista lapsenomaista kiukuttelua.
Lapsetkin usein kuvittelevat kiukuspäissään tekevänsä "ilkeille" vanhemmilleen "vahinkoa" jättämättä vaikka syömättä. Siinäkin se on kuitenkin se oma maha joka jää tyhjäksi, eikä äidin maha ja itse siinä kärsii enemmän...
Mutta ihan niin kuin olet itsekin oivaltanut (tosin väärin) - sitä saa mitä tilaa! - Anneli
sulta kirjoitti:
unohtua, että ne joihin kohdistat vihaasi ja aggressiotasi, eivät välttämättä ole lainkaan tietoisia niistä sinulle sattuneista epäoikeudenmukaisuuksista. Sinu kiukuttelusi ei todennäköisesti hetkauta niitä tipan vertaa.
Hakkaat siis vain omaa päätäsi seinää ja kuvittelet, että siitäpäs nyt saavat..
Se on yleensä niin, että kun päänsä iskee seinää, niin se sattuu vain omaan päähän, ei muiden.
Tuo on semmoista lapsenomaista kiukuttelua.
Lapsetkin usein kuvittelevat kiukuspäissään tekevänsä "ilkeille" vanhemmilleen "vahinkoa" jättämättä vaikka syömättä. Siinäkin se on kuitenkin se oma maha joka jää tyhjäksi, eikä äidin maha ja itse siinä kärsii enemmän...
Mutta ihan niin kuin olet itsekin oivaltanut (tosin väärin) - sitä saa mitä tilaa!mitä pitäisikö poliisit erottella toisistaan ?
parempi tapa antaa kaikille palautetta eli sitä saa mitä tilaa...
itse asiassa en tyydy pelkkään suun soittoon ja kiukutteluun (luulen että tarkoitat pelkkää vittuilua ) vaan teen kongreettista haittaa joka varmaan ei ole hetkauttamatta yhtään poliisia ...itse pidän lampaan käytöksenä juuri sellaista että ei uskalla sanoa mitään vastaan vaikka poliisi tekisi mitenkä väärin... - tuota
konsta-aapeli kirjoitti:
Pienenä poikana? Miksi siis käytät Anneli-nimimerkkiä?
edes kysyä? Anneli on niitä trasendenttejä eikun mitäs homppelipumppeleita ne nyt oli. Poika nimeltä Päivi, joka halusi armeijaan ja poliisiksi, mutta siitä tulikin meikkitaiteilija ja osa-aika idiootti Anneli.
- Anneli
tuota kirjoitti:
edes kysyä? Anneli on niitä trasendenttejä eikun mitäs homppelipumppeleita ne nyt oli. Poika nimeltä Päivi, joka halusi armeijaan ja poliisiksi, mutta siitä tulikin meikkitaiteilija ja osa-aika idiootti Anneli.
mutta tuohon armeijja hommaan...siinä toinen asennevammainen ammattikunta...arvaa kaksi kertaa kävinkö intin .....yhden pisteen vihje kauanko olin rivissä ...toisen pisteen vihje kauanko olin kokonaisuudessaan...kolmen pisteen vihje kuinka paljon vittuilin kapiaisille...neljän pisteen vihje saatiinko minua koskaan takaisin sinne leikki kouluun...
- konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
mutta tuohon armeijja hommaan...siinä toinen asennevammainen ammattikunta...arvaa kaksi kertaa kävinkö intin .....yhden pisteen vihje kauanko olin rivissä ...toisen pisteen vihje kauanko olin kokonaisuudessaan...kolmen pisteen vihje kuinka paljon vittuilin kapiaisille...neljän pisteen vihje saatiinko minua koskaan takaisin sinne leikki kouluun...
Niin, armeijahan vaatii tietynlaista kuria ja sitkeyttä. Myös sosiaaliset taidot ovat siellä tärkeitä. Nämä jotka siellä eivät pärjää tuntuvat kutsuvan paikkaa leikkikouluksi.
- Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Niin, armeijahan vaatii tietynlaista kuria ja sitkeyttä. Myös sosiaaliset taidot ovat siellä tärkeitä. Nämä jotka siellä eivät pärjää tuntuvat kutsuvan paikkaa leikkikouluksi.
alistuminen toisen käskyyn on sosiaalista taitoa ?
salli minun nauraa kute nauroin ja nauran jopa kaupassa kapiaisille kun ovat niin jäykkä paskassa oleva oloisia..
onko sitkeys ja kuri sitä että ei osaa itse päättää mitä tekee vai pitääkö aina saada käskyt joltai..itse asiassa poliisin työkin juuri tälläistä ei osata tehdä mitään ellei kukaan käske...
sitä jäin vaan ihmettelemään että miksi en saanut asetta kun halusin kokeilla sitä elävään kohteeseen eli kapiaisiin...
miksiköhän sain kävellä pääportista ulos ilman lupia ?
ei toki että en siellä pärjäisi kuten pärjäsin töissäkin erään oikean reserviupseerin firmassa reilun 10 vuotta..tiedossa oli että en käy armeijjaa enkä tykkää koko touhusta ollenkaan ja se että näitä perseestä olevia armeijja juttuja ei sotketa työhommiin koska työt ja leikki hommat on erikseen...miksi ihmeessä olin monella työmaalla 10:nä jos minulla ei hommat onnistuisi mutta mitä armmeijjan käyneitä kavereita tuli töihin niin en ole koskaan laiskempia työntekijöitä nähnyt kun monella tuntuu olevan se oma-aloitteisuus kateissa kokonaan...no siltä näyttää että lampailla pitää olla johtaja mutta ei perseen nuolija..
sitkeyttä muuten vaaditaan hiukan enemmän ainakin armeijjassa jos meinaa tehdä oman pään mukaan eikä kuten käsketään..tätähän ei sellaiset lampaat edes tiedä jotka asiaa ei ole kokeilleet..vai oletko jäänyt aamulla makaamaa kun muut lampaat pomppii kiireissään aamupalalle ? - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
alistuminen toisen käskyyn on sosiaalista taitoa ?
salli minun nauraa kute nauroin ja nauran jopa kaupassa kapiaisille kun ovat niin jäykkä paskassa oleva oloisia..
onko sitkeys ja kuri sitä että ei osaa itse päättää mitä tekee vai pitääkö aina saada käskyt joltai..itse asiassa poliisin työkin juuri tälläistä ei osata tehdä mitään ellei kukaan käske...
sitä jäin vaan ihmettelemään että miksi en saanut asetta kun halusin kokeilla sitä elävään kohteeseen eli kapiaisiin...
miksiköhän sain kävellä pääportista ulos ilman lupia ?
ei toki että en siellä pärjäisi kuten pärjäsin töissäkin erään oikean reserviupseerin firmassa reilun 10 vuotta..tiedossa oli että en käy armeijjaa enkä tykkää koko touhusta ollenkaan ja se että näitä perseestä olevia armeijja juttuja ei sotketa työhommiin koska työt ja leikki hommat on erikseen...miksi ihmeessä olin monella työmaalla 10:nä jos minulla ei hommat onnistuisi mutta mitä armmeijjan käyneitä kavereita tuli töihin niin en ole koskaan laiskempia työntekijöitä nähnyt kun monella tuntuu olevan se oma-aloitteisuus kateissa kokonaan...no siltä näyttää että lampailla pitää olla johtaja mutta ei perseen nuolija..
sitkeyttä muuten vaaditaan hiukan enemmän ainakin armeijjassa jos meinaa tehdä oman pään mukaan eikä kuten käsketään..tätähän ei sellaiset lampaat edes tiedä jotka asiaa ei ole kokeilleet..vai oletko jäänyt aamulla makaamaa kun muut lampaat pomppii kiireissään aamupalalle ?Et näköjään tiedä mitä tarkoittaa sosiaaliset taidot. Hieman oppia:
Sosiaalisilla taidoilla tarkoitetaan mm. kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kykyä toimia mitä erilaisimmissa ihmistenvälisissä vuorovaikutustilanteissa, haastavissakin. Käskyvaltasuhteessa alaisena toimiminen vaatii myös sosiaalista taitoa. Kaikki eivät vain tähän sopeudu, syystä tai toisesta.
Sitkeys ja kuri armeijassa on itsestäänselvästi välttämätöntä. Armeija ei katsos toimisi jos siellä saisi jokainen tehdä mitä huvittaa.
Kyse ei ole lammasmaisuudesta, vaan siitä että tiedostaa itselleen kuuluvat oikeudet ja velvollisuudet (esim. asevelvollisuus, lainsäädäntö). Lammasmaista vastuun pakoilua on sen sijaan väittää, että itseä ei koske mitkään säännöt jotka koskevat muita.
Ja kai ymmärrät, että tällaisen kommentin
"sitä jäin vaan ihmettelemään että miksi en saanut asetta kun halusin kokeilla sitä elävään kohteeseen eli kapiaisiin..."
jälkeen kukaan tuskin pitää sinua kovin vakavasti otettavana keskustelijana? - Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Et näköjään tiedä mitä tarkoittaa sosiaaliset taidot. Hieman oppia:
Sosiaalisilla taidoilla tarkoitetaan mm. kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kykyä toimia mitä erilaisimmissa ihmistenvälisissä vuorovaikutustilanteissa, haastavissakin. Käskyvaltasuhteessa alaisena toimiminen vaatii myös sosiaalista taitoa. Kaikki eivät vain tähän sopeudu, syystä tai toisesta.
Sitkeys ja kuri armeijassa on itsestäänselvästi välttämätöntä. Armeija ei katsos toimisi jos siellä saisi jokainen tehdä mitä huvittaa.
Kyse ei ole lammasmaisuudesta, vaan siitä että tiedostaa itselleen kuuluvat oikeudet ja velvollisuudet (esim. asevelvollisuus, lainsäädäntö). Lammasmaista vastuun pakoilua on sen sijaan väittää, että itseä ei koske mitkään säännöt jotka koskevat muita.
Ja kai ymmärrät, että tällaisen kommentin
"sitä jäin vaan ihmettelemään että miksi en saanut asetta kun halusin kokeilla sitä elävään kohteeseen eli kapiaisiin..."
jälkeen kukaan tuskin pitää sinua kovin vakavasti otettavana keskustelijana?vastauksesi juuri lampaan löpinää vastuusta ja muusta paskasta..
esim asevalvollisuutta ei ole ja miten muuten minut olisi vapautettu ? senkö takia että kun uhkasivat viedä väkisin niin minun kysymykseni siihen että samalla varautukaa että lähtee monta kapiaista samalla rytäkällä...että silleen siinä tilanteessa näki miten lampaat reakoivat...kiitos ja hyvästi..
itseasiassa eivät perseest revityt säännöt kiinosta paskaakaan ...
vieläkin kaivertaa tuo kun en saanut asetta jotta olisi päässyt kokeilemaan sen toimivuutta oikeissa tilanteissa...kaveri kyllä on päässyt kokeilemaan mutta paha homma että meni rätkimään sivullisia jotka eivät kuuluneet edes koko asiaan...nyt taas välistä jo vapaalla jalalla ...aika vähällä sitä muuten pääsee niissä hommissa..senkin kaverin muuten armeijja koulutti sissiksi ja ihan vapaaehtoisena meni...oli kuulemma hyötyä murtokeikoilla ja ilmanen koulutus... - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
vastauksesi juuri lampaan löpinää vastuusta ja muusta paskasta..
esim asevalvollisuutta ei ole ja miten muuten minut olisi vapautettu ? senkö takia että kun uhkasivat viedä väkisin niin minun kysymykseni siihen että samalla varautukaa että lähtee monta kapiaista samalla rytäkällä...että silleen siinä tilanteessa näki miten lampaat reakoivat...kiitos ja hyvästi..
itseasiassa eivät perseest revityt säännöt kiinosta paskaakaan ...
vieläkin kaivertaa tuo kun en saanut asetta jotta olisi päässyt kokeilemaan sen toimivuutta oikeissa tilanteissa...kaveri kyllä on päässyt kokeilemaan mutta paha homma että meni rätkimään sivullisia jotka eivät kuuluneet edes koko asiaan...nyt taas välistä jo vapaalla jalalla ...aika vähällä sitä muuten pääsee niissä hommissa..senkin kaverin muuten armeijja koulutti sissiksi ja ihan vapaaehtoisena meni...oli kuulemma hyötyä murtokeikoilla ja ilmanen koulutus...Ai asevelvollisuutta ei ole? Hehheh....... Olisi kannattanut käydä peruskoulu loppuun, niin olisi näistä ihan perusasioista hieman enemmän tietoa. :)
Ja lopeta muuten jo tuo lapsellinen uhoaminen, ei se tee vaikutusta keneenkään. - Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Ai asevelvollisuutta ei ole? Hehheh....... Olisi kannattanut käydä peruskoulu loppuun, niin olisi näistä ihan perusasioista hieman enemmän tietoa. :)
Ja lopeta muuten jo tuo lapsellinen uhoaminen, ei se tee vaikutusta keneenkään.mutta sehän on elämää ei mitään uhoamista...
mutta jos puhuit lampaista niin se on sitten asia erikseen...
vai kenties siitä poliisista joka uhkasi käyttää voimakeinoja minua kohtaan...no onneksi on asia paperilla jos näin sattuu käymään...
kerroppa lisää asevelvollisuudesta ?
- Anneli
ja yhteenvetona voi vain todeta että 98%:sti vastaukset ovat olleet asennevammaisten vastauksia..no tämä vaan vahvistaa että olen ollut oikeassa tuon 98% suhteen :)
- Christoff
Ihan mielenkiinnosta ja ilman mitään piruilua tai asennevammaisuutta kysyn sinulta,
Mitä poliisi on tehnyt sinulle että olet noin vihastunut (raivostunut) niille.
En tietysti pyydä mitään yksityiskohtia mutta kun se ei selviä sinun lähettämistä viesteistä.
Mihin haet vastauksia. Et ole oikeastaan kysynyt mitään.
Olen minäkin parikymppisenä sählännyt ja saanut pampusta pelkästään siksi että sanoin poliisille "haista vittu". Tottakai se harmitti ja vannoin kostoa mutta se oli silloin. En tehnyt valitusta koska tapahtui poliisiautossa.
En ole enää vuosiin ollut poliisin kanssa tekemisissä paitsi työn puolesta.
Kuten sanoin aikaisemmin niistä mädistä ompuista niin niitä löytyy. Ja toisinaan nämä mädät omput toimii omavaltaisesti, sadistisesti. Tiedän monia järkkyjuttuja joista ollaan keskusteltu lakimieskaverini kanssa.
Sinä annat olettaa että olet usein tekemisissä poliisin kanssa. Miksi?
Anteeksi jos utelen ja sinun ei tietenkään tarvitse vastata. - tosi paha
olo:(
Sulle on ilmeisesti jäänyt päälle tuo murrosikäangsti. Sääliksi käy sun perhettä ja läheisiä, jos sulle sellainen on.
Tuossa oli Punainen Lanka ohjelmassa viikolla elinkautisvanki, joka kertoili omista tuntemuksistaan menneiltä vuosilta.
Sulla vaikuttaa olevan aika lailla samanlainen asennevamma elämään ja yhteiskuntaan. Kaikissa muissa on aina vikaa, itsessä ei koskaan.
Tämä Timo Timonen niminen kundi oli käynyt lusimisaikanaan muutaman vuoden terapiassa ja alkanut huomata, että kyllä se suurin vika ja asennevamma taitaa sitten löytyä omasta itsestä.
Toki sen sanoo jo ihan maalaisjärkikin, että jos kenenkään kanssa ei pärjää, niin voiko vika olla aina muissa? Pitäiskö joskus tarkastalle kriittisesti omaakin toimintaa.
Tosin kaikki ei siihen itsekritiikkiin pysty ainakaan ilman ulkopuolista apua.
Käy terapeutilla ennen kuin sattuu pahempaa itselle tai muille tielläliikkujille. - Anneli
tosi paha kirjoitti:
olo:(
Sulle on ilmeisesti jäänyt päälle tuo murrosikäangsti. Sääliksi käy sun perhettä ja läheisiä, jos sulle sellainen on.
Tuossa oli Punainen Lanka ohjelmassa viikolla elinkautisvanki, joka kertoili omista tuntemuksistaan menneiltä vuosilta.
Sulla vaikuttaa olevan aika lailla samanlainen asennevamma elämään ja yhteiskuntaan. Kaikissa muissa on aina vikaa, itsessä ei koskaan.
Tämä Timo Timonen niminen kundi oli käynyt lusimisaikanaan muutaman vuoden terapiassa ja alkanut huomata, että kyllä se suurin vika ja asennevamma taitaa sitten löytyä omasta itsestä.
Toki sen sanoo jo ihan maalaisjärkikin, että jos kenenkään kanssa ei pärjää, niin voiko vika olla aina muissa? Pitäiskö joskus tarkastalle kriittisesti omaakin toimintaa.
Tosin kaikki ei siihen itsekritiikkiin pysty ainakaan ilman ulkopuolista apua.
Käy terapeutilla ennen kuin sattuu pahempaa itselle tai muille tielläliikkujille.toimin muutamassa luottamustehtävässä ja osaan en ole edes viittinyt lähteä vaikka pyydetty..
miksiköhän minua pyydetään luottamustehtäviin ? olisiko kyse siitä että en kuulu lampaitten joukkoon ja uskallan sanoa mitä huvittaa ja en ole tilivelvollinen kellekkään..
itseasissa tuttavapiirini kuuluu monta linnakundia osa linnassa osa ei...joukkoon mahtuu pari tappajaakin...mutta tuttava piiriin kuuluvia poliiseja pidän aika taka-alalla koska en uskalla luottaa koska olen kokenut pahimmat veljeilyt ja villalla painamiset juuri tässä ammattijoukossa ...että silleen.. - Anneli
Christoff kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta ja ilman mitään piruilua tai asennevammaisuutta kysyn sinulta,
Mitä poliisi on tehnyt sinulle että olet noin vihastunut (raivostunut) niille.
En tietysti pyydä mitään yksityiskohtia mutta kun se ei selviä sinun lähettämistä viesteistä.
Mihin haet vastauksia. Et ole oikeastaan kysynyt mitään.
Olen minäkin parikymppisenä sählännyt ja saanut pampusta pelkästään siksi että sanoin poliisille "haista vittu". Tottakai se harmitti ja vannoin kostoa mutta se oli silloin. En tehnyt valitusta koska tapahtui poliisiautossa.
En ole enää vuosiin ollut poliisin kanssa tekemisissä paitsi työn puolesta.
Kuten sanoin aikaisemmin niistä mädistä ompuista niin niitä löytyy. Ja toisinaan nämä mädät omput toimii omavaltaisesti, sadistisesti. Tiedän monia järkkyjuttuja joista ollaan keskusteltu lakimieskaverini kanssa.
Sinä annat olettaa että olet usein tekemisissä poliisin kanssa. Miksi?
Anteeksi jos utelen ja sinun ei tietenkään tarvitse vastata.ei ehkä aika järjesyksessä..
-sumpussa pitäminen vain sen takia että en olisi erään poliisin vuoron aikana kaupungilla , saa päästää vasta kun vuoro loppuu kuulin sanovan..no pääsin pois pienen vittuilun jälkeen ..
-sakot meluvasta ajosta ruutukaavaalueella joka tapahtui ruuhka aikaan kun erehdyin ohittamaan sopivassa paikassa kahtakaistaa ajavan..no kyllä se renkaan pito oli minimaalinen siinä vaiheessa kun sain paikan jossa pääsin ohittamaan..
-viinojen haltuun otto ja kaataminen viemäriin..sakot vielä myyntitarkoituksena vaikka itse alaikäinen...
-yllyttämistä ajaan yli ohjearvon eli siivili autolla roikkuminen puskurissa jotta nostaisin nopeutta..
-laitoksella joka kerta palvelemattomuutta..
-omaisuus rikoksesta ei meinattu ottaa ilmoitusta sisään millään (vanhemmilleni )
-vääriä lausuntoja lähetetty vanhemille joissa vääristeltyjä tietoja ja sosiaali viranomaisten usuttamista kimppuun...
-valituksen hävittämistä..
-asioitten käsittelemättömyyttä...
-aina perseestä olevaa asennetta olkoon asia mikä vain..
hei tuli mieleen yksi posiitivinen mutta sehän ei ole suoraan poliisista kiinni koska aika pakollinen toimen pide eli pysäköintiluvan myöntäminen ..jonka otti vastaan muu kuin itse poliisi vaikka laitokselta sen joutu hakemaan...
eli siinä oli ainut :/
mutta pienetkin laiminlyönnit ja oikeuksien polkemiset iksittäiselle ihmiselle aika pahoja juttuja joko taloudellisesti tai henkisesti...
näistä asoista kyllästyneenä en koskaa auto poliisia vaan päin vastoin yritän ja hankaloidan joka paikassa mahdollisuuksien mukaan eli näin saa annettua vuosikymmeniä annettua vittuilua ja huonoa palvelua takaisin..
itseasissa en viitsi muita asioita kuin omilla nurkilla ajavan rattijuopon polttaa..viime kesänä palo nätisti äipän paskiainen joka tuli jurrissa tyttärensä kanssa lähiuimarannalle ja joi perkele vielä ajaessa kaljaa huiviin... - Anneli
eli kyllä on poliisin palvonta ja perseen nuolenta aika pitkäällä vaikka hommat alkaa lipsua monella poliisilla aika pahasti..
- Anneli
Anneli kirjoitti:
eli kyllä on poliisin palvonta ja perseen nuolenta aika pitkäällä vaikka hommat alkaa lipsua monella poliisilla aika pahasti..
määrän perusteella aika mielen kiintoinen aihe ?
- tunteminen
Anneli kirjoitti:
toimin muutamassa luottamustehtävässä ja osaan en ole edes viittinyt lähteä vaikka pyydetty..
miksiköhän minua pyydetään luottamustehtäviin ? olisiko kyse siitä että en kuulu lampaitten joukkoon ja uskallan sanoa mitä huvittaa ja en ole tilivelvollinen kellekkään..
itseasissa tuttavapiirini kuuluu monta linnakundia osa linnassa osa ei...joukkoon mahtuu pari tappajaakin...mutta tuttava piiriin kuuluvia poliiseja pidän aika taka-alalla koska en uskalla luottaa koska olen kokenut pahimmat veljeilyt ja villalla painamiset juuri tässä ammattijoukossa ...että silleen..ei ollut se asian kluu, vaan se, että esim juuri tämä elinkautisvanki Timonen oli vasta terapian kautta onnistunut huomaamaan sen, että vikaa kannattaa lähteä hakemaan myös itsestä, jos koko ajan ahdistaa ja tuntuu, että aina joutuu vittumaisiin ja hankaliin tilanteisiin ja tulee kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti.
Timonen ei siis joutunut vaikeuksiin ja kahnauksiin poliisin kanssa, vaan esim. taksikuskin ja naisystävänsä kanssa.
Vanha kansanviisaus sopii tähänkin kohtaan aika hyvin, eli siten metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Konfliktin saa aikaan vaikka apteekkihenkilöstön kanssa jos vain haluaa, ei siihen viranomaisia tarvita.
Ensimmäisellä kerralla kaadat apteekissa vaikka yhden lääkelaatikon lattialle ja vedät itse siitä herneen nokkaan kun sinun käytöstäsi paheksutaan.
Sinussa tietysti ei ole vikaa, vaan apteekkihenkilökunnassa, joka paheksui käytöstäsi. Sinähän vain kaadoit hyllyn lattialle, eihän siihen kenekään pidä puuttua. Sinähän olet mies, joka saa ja uskaltaa tehdä mitä haluaa.
Seuraavan kerran menet epteekkiin jo valmiiksi asenteellisena ja alat vittuilla apteekin henkilökunnalle heti ovella.
Ihmettelet sitten vielä suureen ääneen, miksi siellä ei saa kunnon palvelua.
Siinä on noidankehä valmis ja saat kantaa kaunaa apteekkihenkilöstöä kohtaan lopun ikääsi.
Mutta mistä vihanpito alkoi?
Siitä, että sinä kaadoit lääkelaatikon lattialle ja pahoitit mielesi sitä, kun joku henkilökunnasta paheksui tekoasi.
Vikahan on tietysti tässäkin tapauksessa apteekin henkilökunnassa, ja he ovat asennevammaisia.
Sinä olet vaan mies, joka uskaltaa sanoa asiat ääneen (eikä näe metsää puilta ;) - Anneli
tunteminen kirjoitti:
ei ollut se asian kluu, vaan se, että esim juuri tämä elinkautisvanki Timonen oli vasta terapian kautta onnistunut huomaamaan sen, että vikaa kannattaa lähteä hakemaan myös itsestä, jos koko ajan ahdistaa ja tuntuu, että aina joutuu vittumaisiin ja hankaliin tilanteisiin ja tulee kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti.
Timonen ei siis joutunut vaikeuksiin ja kahnauksiin poliisin kanssa, vaan esim. taksikuskin ja naisystävänsä kanssa.
Vanha kansanviisaus sopii tähänkin kohtaan aika hyvin, eli siten metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Konfliktin saa aikaan vaikka apteekkihenkilöstön kanssa jos vain haluaa, ei siihen viranomaisia tarvita.
Ensimmäisellä kerralla kaadat apteekissa vaikka yhden lääkelaatikon lattialle ja vedät itse siitä herneen nokkaan kun sinun käytöstäsi paheksutaan.
Sinussa tietysti ei ole vikaa, vaan apteekkihenkilökunnassa, joka paheksui käytöstäsi. Sinähän vain kaadoit hyllyn lattialle, eihän siihen kenekään pidä puuttua. Sinähän olet mies, joka saa ja uskaltaa tehdä mitä haluaa.
Seuraavan kerran menet epteekkiin jo valmiiksi asenteellisena ja alat vittuilla apteekin henkilökunnalle heti ovella.
Ihmettelet sitten vielä suureen ääneen, miksi siellä ei saa kunnon palvelua.
Siinä on noidankehä valmis ja saat kantaa kaunaa apteekkihenkilöstöä kohtaan lopun ikääsi.
Mutta mistä vihanpito alkoi?
Siitä, että sinä kaadoit lääkelaatikon lattialle ja pahoitit mielesi sitä, kun joku henkilökunnasta paheksui tekoasi.
Vikahan on tietysti tässäkin tapauksessa apteekin henkilökunnassa, ja he ovat asennevammaisia.
Sinä olet vaan mies, joka uskaltaa sanoa asiat ääneen (eikä näe metsää puilta ;)koska niiden kanssa minulla ei ole ollut ongelmia..ja jos on niin raha pistää ainakin palvelu puollella nöyränä olemaan..siis itsekin teen kauppaa ja ei ole koskaan oollut ongelmia kapuanteossa..
mutta nyt asian ytimeen kun tämä poliisi työ on sitä valtion suojatyötä niin tähän hommaan ei voi päteä sillä rahan osto voimalla vaan vaikuttaminen on tehtävä joko veljeilemällä (lue palkitseminen ) tai sitten kovemman kautta eli vittuilu ,hankaloittaminen ,valittaminen ym muut toimen piteet joilla ei saa suurtakaan hyötyä itselleen mutta rahaa saa palamaan kummassati siitä yhteisestä suojtyöpaikan kassasta...
mitä tuohon timoseen niin itse kuljen tällä periaatteella että minä en häiritse enkä puutu toisten hommiin mutta jos minun asioihin puututaan asiattomasti niin minusta saa ikusien vihamiehen kuten poliisina työskentelevä on minusta saanut...itse en koskaan enää tule tekemään mitään yhteistyötä poliisin kanssa eli päin vastoin teen kaiken hanakalammaksi kuten vaikka pelkän sakon ottaminen ja siihen mennyt toiminta ..eikö pelkän pikkusakon voi hoitaa helpolla eli käy hakemassa sen lapun sieltä poliisi autosta mutta vastaavasti voi tehdä toisin eli juoksettaa sitä mulkkua poliisia siinä auton välillä ja kuunnella vaikka itse musiikki siinä välissä..sitten taas tavataan sitä paperia uudestaan ja uudestaan jotta sen varmasti ymmärtää..mutta tässä tultiin siihen että sitä saa mitä tilaa eli minä en erottele poliisia toisista vaan kaikki on samaa eli ainakun hankaloittaa poliisin toimintaa niin se kohdistuu aina oikeaan osoitteeseen...:) - HACK.
Anneli kirjoitti:
koska niiden kanssa minulla ei ole ollut ongelmia..ja jos on niin raha pistää ainakin palvelu puollella nöyränä olemaan..siis itsekin teen kauppaa ja ei ole koskaan oollut ongelmia kapuanteossa..
mutta nyt asian ytimeen kun tämä poliisi työ on sitä valtion suojatyötä niin tähän hommaan ei voi päteä sillä rahan osto voimalla vaan vaikuttaminen on tehtävä joko veljeilemällä (lue palkitseminen ) tai sitten kovemman kautta eli vittuilu ,hankaloittaminen ,valittaminen ym muut toimen piteet joilla ei saa suurtakaan hyötyä itselleen mutta rahaa saa palamaan kummassati siitä yhteisestä suojtyöpaikan kassasta...
mitä tuohon timoseen niin itse kuljen tällä periaatteella että minä en häiritse enkä puutu toisten hommiin mutta jos minun asioihin puututaan asiattomasti niin minusta saa ikusien vihamiehen kuten poliisina työskentelevä on minusta saanut...itse en koskaan enää tule tekemään mitään yhteistyötä poliisin kanssa eli päin vastoin teen kaiken hanakalammaksi kuten vaikka pelkän sakon ottaminen ja siihen mennyt toiminta ..eikö pelkän pikkusakon voi hoitaa helpolla eli käy hakemassa sen lapun sieltä poliisi autosta mutta vastaavasti voi tehdä toisin eli juoksettaa sitä mulkkua poliisia siinä auton välillä ja kuunnella vaikka itse musiikki siinä välissä..sitten taas tavataan sitä paperia uudestaan ja uudestaan jotta sen varmasti ymmärtää..mutta tässä tultiin siihen että sitä saa mitä tilaa eli minä en erottele poliisia toisista vaan kaikki on samaa eli ainakun hankaloittaa poliisin toimintaa niin se kohdistuu aina oikeaan osoitteeseen...:)Jos haluat vahingoittaa yksittäistä ihmistä se on helppoa. Oikeastaan lapsellisen helppoa.
Yksittäisen ihmisen vahingoittamisesta muodostuu ketjureaktio. Systeemin kauneus on että sen ei tarvitse alkaa ihmisestä jota vihaat.
Ymmärrätkö? Eikä ole laitonta.
En kehoita sinua rikokseen. - vaan omaan
Anneli kirjoitti:
koska niiden kanssa minulla ei ole ollut ongelmia..ja jos on niin raha pistää ainakin palvelu puollella nöyränä olemaan..siis itsekin teen kauppaa ja ei ole koskaan oollut ongelmia kapuanteossa..
mitä tuohon timoseen niin itse kuljen tällä periaatteella että minä en häiritse enkä puutu toisten hommiin mutta jos minun asioihin puututaan asiattomasti niin minusta saa ikusien vihamiehen kuten poliisina työskentelevä on minusta saanut...itse en koskaan enää tule tekemään mitään yhteistyötä poliisin kanssa eli päin vastoin teen kaiken hanakalammaksi kuten vaikka pelkän sakon ottaminen ja siihen mennyt toiminta ..eikö pelkän pikkusakon voi hoitaa helpolla eli käy hakemassa sen lapun sieltä poliisi autosta mutta vastaavasti voi tehdä toisin eli juoksettaa sitä mulkkua poliisia siinä auton välillä ja kuunnella vaikka itse musiikki siinä välissä..sitten taas tavataan sitä paperia uudestaan ja uudestaan jotta sen varmasti ymmärtää..mutta tässä tultiin siihen että sitä saa mitä tilaa eli minä en erottele poliisia toisista vaan kaikki on samaa eli ainakun hankaloittaa poliisin toimintaa niin se kohdistuu aina oikeaan osoitteeseen...:)taskuusi tuolla logiikalla.
Sinä olet omassa henkilökohtaisessa angstissasi yksin, mutta niitä poliiseja riittää. Niitä tulee ja menee vuosien mittaan, vaikka kuinka jatkat "taistelua". Aina tulee uusia.
Ja se sinun ongelma on juuri siinä, että ne tekee sitä hommaansa kuukausipalkalla ja se on niille justiinsa sama meeneekö siinä sakon kirjoituksessa 10 minuuttia vai tunti. Niille se palkka on sama siltä ajalta.
Eikä tarvitse ryhtyä mihinkään muuhun hommaan, kun on sakon kirjoitus kesken. Kaveri voi siinä soitella valtion kännykällä vaikka jalkavaimolleen;)
Kun iskee omaan päätä seinään, niin se sattuu vain omaan päähän, ei muiden.
Toki jos sinulle tulee siitä hyvä mieli, että sinä oletat tekeväsi poliisien työn hankalaksi, se varmaan riittää sulle. Tosiasiassa ne ei kyllä varmana niin koe, valitettavasti.
Mainitsit tuossa josakin vaiheessa, että sinä et tee poliisin kanssa yhteistyötä ja et esim ilmoita näkemistäsi rikoksista poliisille.
Eihän tuo nyt ole millään tavalla poliisilta pois tai vaikeuta heidän työtään. Pikemminkin päin vastoin:)
Kun sinä et ilmoita näkemistäsi rikoksista poliisille, niin silloinhan niiden ei tarvitse tehdä sitä vähääkään työtä.
Ainoa joka siinä kärsii, on se, jonka omaisuuteen se rikos kohdistuu. Sitä varmaan harmittaa, kun tekijä ei jäänyt kiinni ja hän saanut korvauksia, mutta poliisin kannalta se on yksi ja sama ilmoitatko havainnoistasi vai et.
Ei se selvittämätön rikos ole poliisin pussista pois.
Pahimmassa tapauksessa voi käydä niin, että kun näitä selvittämättömiä rikoksia tulee tarpeeksi, niin valtio saattaa antaa rahaa muutaman ylimääräisen viran perustamiseen alueelle ja se taas ei ole sinun kannalta ollenkaan hyvä asia;)
On taas lisää sinua kiusaavia viranomaisia.
Ihan hyvässä hengessä, mutta sinä et taida hirveesti ajatella syvemmin noiden tekojesi merkitystä ja vaikuttavuutta;)
Ei niistä poliisi kyllä kärsi yhtään - sinun omaan päähän se seinään juokseminen sattuu.
Mutta kuten edellä jo kirjoitin, niin tärkeintä tässä on kai se, että sinä luulet tekeväsi poliisille kiusaa ja luulet heidän "kärsivän" kiusanteostasi.
Sillä on ehkä sinulle terapeuttinen vaikutus, mutta älä ihmeessä mene kenellekkään kertomaan face to face noista "kiusanteoistasi", sillä ajatteleva ihminen kyllä hoksaa aika nopeasti tekojesi vaikuttavuuden.
Ne alkaa pitää sinua vähän niin kuin hölömönä;) - konsta-aapeli
Anneli kirjoitti:
mitä tuohon timoseen niin itse kuljen tällä periaatteella että minä en häiritse enkä puutu toisten hommiin mutta jos minun asioihin puututaan asiattomasti niin minusta saa ikusien vihamiehen kuten poliisina työskentelevä on minusta saanut...itse en koskaan enää tule tekemään mitään yhteistyötä poliisin kanssa eli päin vastoin teen kaiken hanakalammaksi kuten vaikka pelkän sakon ottaminen ja siihen mennyt toiminta ..eikö pelkän pikkusakon voi hoitaa helpolla eli käy hakemassa sen lapun sieltä poliisi autosta mutta vastaavasti voi tehdä toisin eli juoksettaa sitä mulkkua poliisia siinä auton välillä ja kuunnella vaikka itse musiikki siinä välissä..sitten taas tavataan sitä paperia uudestaan ja uudestaan jotta sen varmasti ymmärtää..mutta tässä tultiin siihen että sitä saa mitä tilaa eli minä en erottele poliisia toisista vaan kaikki on samaa eli ainakun hankaloittaa poliisin toimintaa niin se kohdistuu aina oikeaan osoitteeseen...:)Etkö ymmärrä, että ei poliisia haittaa, jos asiakas tekeytyy lapsellisuuttaan hankalaksi? Me saadaan palkkaa siitä, että annetaan sakkoja yms. tiedoksi. Minulla ainakin on tosi pitkä pinna ja lähinnä huvittaa, miten lapsellisia aikuiset joskus viitsivät olla.
Kyllä on monikin soittanut poskeaan poliisiautossa ja kysellyt, että miksi te tuosta sakon annoitte, eihän tuo ole mitään blaa blaa jne. Itse olen laittanut toisinaan pari päiväsakkoa lisää ja kirjoittanut sakkoon: Ilmeisen piittaamaton lain kielloista ja käskyistä. Sitten vain sakko asiakkaalle tiedoksi. Allekirjoitustahan asiakkaan ei ole pakko antaa vaan sakko menee silti syyttäjän vahvistettavaksi.
Ja tietysti, jos tahallaan vaikeuttaa virkatoimen suorittamista niin voi antaa sakon haitanteosta virkamiestä vastaan.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, vai miten se meni? - Anneli
konsta-aapeli kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että ei poliisia haittaa, jos asiakas tekeytyy lapsellisuuttaan hankalaksi? Me saadaan palkkaa siitä, että annetaan sakkoja yms. tiedoksi. Minulla ainakin on tosi pitkä pinna ja lähinnä huvittaa, miten lapsellisia aikuiset joskus viitsivät olla.
Kyllä on monikin soittanut poskeaan poliisiautossa ja kysellyt, että miksi te tuosta sakon annoitte, eihän tuo ole mitään blaa blaa jne. Itse olen laittanut toisinaan pari päiväsakkoa lisää ja kirjoittanut sakkoon: Ilmeisen piittaamaton lain kielloista ja käskyistä. Sitten vain sakko asiakkaalle tiedoksi. Allekirjoitustahan asiakkaan ei ole pakko antaa vaan sakko menee silti syyttäjän vahvistettavaksi.
Ja tietysti, jos tahallaan vaikeuttaa virkatoimen suorittamista niin voi antaa sakon haitanteosta virkamiestä vastaan.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, vai miten se meni?entä kun esim asiakas siirtyy haittamaan esim sinun siviilielämää ?
keinoja on monia ja silloin ei erotella onko kusipäinen poliisi vapaalla vai ei...(itseasiassa en erottele nytkään enää )
mutta tuohon että soittaa poskea poliisiautossa..eihän sellaista edes tule kun ei tule sinne poliisiautoon edes istumaan...vai meinaatko että asennevammainen poliisi yrittää repiä liikuntarajoitteisen sinne autoon hakemaan lappua...no onpa yksi asennevammainen poliisi näin kehunut tekevänsä...no onneksi asia on kirjallisena leimojen kanssa jotta jos sattuu näin käymään niin onpa hän toteuttanut uhkauksensa joten itsepuolustusta ei voi suoraan pois sulkea siinä tapauksessa.. - avohoidossa
Anneli kirjoitti:
entä kun esim asiakas siirtyy haittamaan esim sinun siviilielämää ?
keinoja on monia ja silloin ei erotella onko kusipäinen poliisi vapaalla vai ei...(itseasiassa en erottele nytkään enää )
mutta tuohon että soittaa poskea poliisiautossa..eihän sellaista edes tule kun ei tule sinne poliisiautoon edes istumaan...vai meinaatko että asennevammainen poliisi yrittää repiä liikuntarajoitteisen sinne autoon hakemaan lappua...no onpa yksi asennevammainen poliisi näin kehunut tekevänsä...no onneksi asia on kirjallisena leimojen kanssa jotta jos sattuu näin käymään niin onpa hän toteuttanut uhkauksensa joten itsepuolustusta ei voi suoraan pois sulkea siinä tapauksessa..vai muuten katkera omasta todistetusta vammastasi..... ;) Kerrot olevasi myyntialalla, myytkö itseäsi sossukorvauksen jatkoksi vai millä tulet toimeen? Taidat olla se suurin verovaroilla porskuttaja
- Anneli
avohoidossa kirjoitti:
vai muuten katkera omasta todistetusta vammastasi..... ;) Kerrot olevasi myyntialalla, myytkö itseäsi sossukorvauksen jatkoksi vai millä tulet toimeen? Taidat olla se suurin verovaroilla porskuttaja
jep..onhan se joskus katkeraksi vetänyt kun työtakia ittensä särkee..nyt jälkeen päin aateltuna ei mitään järkee tehdä työtä..
ei en ole kertonut olevan myyntialalla vaan olen myynyt ja myyn edelleen...
tää on monelle kuten yhdelle naapurille hirmu tärkeä asia että millä minä elän jos satun "hiukan " hankkimaan autoja tai muuta naapuria kiinostavia artikkeleita kuten vene , 4 tonan ruohonleikkuri tai jannulle kolmanen mönkkärin...sehän onkin parasta viihdettä katsella sitä vittuuntunutta ilmettä..ja mikä parasta kuulla kun pitää asiokseen kysellä verotuloja tai niitä tuloja mistä ne tulee...vai tuleeko niitä olenkaan..
verovarat ? eikös ne ole tarkoittu juuri meidän "oikeiden "suomalaisten käyttöön ? - meikä
Anneli kirjoitti:
jep..onhan se joskus katkeraksi vetänyt kun työtakia ittensä särkee..nyt jälkeen päin aateltuna ei mitään järkee tehdä työtä..
ei en ole kertonut olevan myyntialalla vaan olen myynyt ja myyn edelleen...
tää on monelle kuten yhdelle naapurille hirmu tärkeä asia että millä minä elän jos satun "hiukan " hankkimaan autoja tai muuta naapuria kiinostavia artikkeleita kuten vene , 4 tonan ruohonleikkuri tai jannulle kolmanen mönkkärin...sehän onkin parasta viihdettä katsella sitä vittuuntunutta ilmettä..ja mikä parasta kuulla kun pitää asiokseen kysellä verotuloja tai niitä tuloja mistä ne tulee...vai tuleeko niitä olenkaan..
verovarat ? eikös ne ole tarkoittu juuri meidän "oikeiden "suomalaisten käyttöön ?Ja tuon viestin jälkeen en epäile yhtään, että poliisi sinua aiheetta jahtaisi...
Herää kysymys tosta sun "myynnistä". Pitänee laittaa vinkkiä eteenpäin.
- ihmisiä
Kyllä tteidän pitäisi tietää poliisin hausta nekin valitaan tavallisista ihmisistä. Asennevammaa voi kyllä esiintyä, mutta ne tapaukset kyetään kitkemään jo hakuprosessin aikana tai koulutusvaiheessa viimeistään.
Poliisi on kaikkia meitä suomalaisia ja muita varten pitämässä yhteiskunta järjestyksen tolallaan ei rikkomassa sitä!
Mitä olisi suomalaonen yhteiskunta ilman polisia virkamiehiä ja omaa kansamme valvomaa puolustuvoimia???
KYSYMPÄHÄN VAAN????- Anneli
ja tosiaan pahasti jos koulun läpitte pääsee asennevammaiset ja on todistettavasti päässeet...
- vielä edelliseen
Anneli kirjoitti:
ja tosiaan pahasti jos koulun läpitte pääsee asennevammaiset ja on todistettavasti päässeet...
Tuttavani sairaus on maanis-depressiivisyys.
- piiperoinen28
Anneli kirjoitti:
poliisin asiakkaiden asenteissa enemmän kuin parantamisen varaa?? Anneli hyvä, uskon että peiliin katsominen on kaikille meille sallittua - ja usein myös suositeltavaa.
- Anneli
piiperoinen28 kirjoitti:
poliisin asiakkaiden asenteissa enemmän kuin parantamisen varaa?? Anneli hyvä, uskon että peiliin katsominen on kaikille meille sallittua - ja usein myös suositeltavaa.
sinne laitokselle ja autoihin pikku meikkipeilit jotta saisivat pällistellä ...
- sinun tarttisi
Anneli kirjoitti:
sinne laitokselle ja autoihin pikku meikkipeilit jotta saisivat pällistellä ...
samaten pestä naamas ennenkuin katot likaseen peiliis kotona ;) älä tuhlaa kaikkia rahoja peilien ostamiseen kun omaskaan ei ole kondiksessa :)
- Anneli
Olet kuin kopio tuttavastani, jonka lääkäri on todennut mieleltään sairaaksi. Hänkin, kaikki mitä sanoi, oli mielestään oikein ja muut eivät tienneet mitään ja lisäksi oli aggressiivinen kuten sinäkin (keskusteluissa). Hänen kanssaan ei voinut virittää mitään kunnon keskustelua, koska hän sanoi kohta, että sinä et tiedä mitään, vaan asia on niin kuin minä sen sanon, vaikka tosiasiassa hän puhui asian vierestä täysin.
Kuten sanottua Anneli, olet kopio tuntemastani, mieletään sairaasta ihmisestä. Lycka till kuitenkin.- viestin
..jatkoksi oli tarkoitettu "jatkoa edelliseen".
- Anneli (real )
itse en sano kellekkään milloinkaan että et tiedä mitään mutta asiat jotka on oikein mutta jokaisella on tietenkin siihen omakanta ...
itse en ota kantaa sellasiin asioihin joista en tiedä mitään mutta mitä tulee itse aiheeseen niin asennevammaisista poliiseista tiedän aika paljonkin ...kerran sattuin silleen että laitokselta soittaa joku todella asennevammainen poliisi ja alkaa kysellä jostain moottoritien tapahtumasta josta sillä ei ole kuin toisen tiellä olijan kertomus ja alkaa rueta sanomaan että minä en ole oikealla asenteella liikenteessä...vittu piti lähteä katsomaan millanen pelle siellä puhelimessa oli eli eikun laitokselle ja kysymään kuka täällä on se mikä lie ollut nimeltään ja kysymään siitä asenteesta hiukan ennemmän ...itseasissa aloinkin kysellä että tehdäänpäs ilmoitus asiattomasta ilmiannosta jotta näkisin sen vastapuolen edustaja sitten tai saisin edes sen nimen selville...asennevammasen poliisin mielestä siinä vaiheessa tämä asia kannattaa jättää kuulemma nyt tähän ja tästä ei minulle koidu sitten mitään enempää..vittu nyt meinas napsahtaa eli kysymys heti perään että mitä mistä nyt ei koidu mitään..eihän mitään edes ollut mistä alkaa asiaa eteenpäin viemään..kyllä olisi ollut kiva saada se vastapuolen edustaja tietoon jotta ei toista kertaa ala ihmisille vittuilemaan... - Nicepoliisi
viestin kirjoitti:
..jatkoksi oli tarkoitettu "jatkoa edelliseen".
mustalainen ???
Kirjoitusvirheistä päätellen,kun ei tuo suomenkieli ole heikäläisten leipälaji ainakaan minun kokemusten mukaan ;-) ja tuli siitäkin mieleen, kun kehui myyvänsä ja kauppaa tekevänsä, ja vihaa poliiseja niin kovasti.
Ja on se ainakin keksinyt yhden muotisanan jonka osaa kirjoittaa ihan oikein, se on tuo "asennevamma". - sä olet
Anneli (real ) kirjoitti:
itse en sano kellekkään milloinkaan että et tiedä mitään mutta asiat jotka on oikein mutta jokaisella on tietenkin siihen omakanta ...
itse en ota kantaa sellasiin asioihin joista en tiedä mitään mutta mitä tulee itse aiheeseen niin asennevammaisista poliiseista tiedän aika paljonkin ...kerran sattuin silleen että laitokselta soittaa joku todella asennevammainen poliisi ja alkaa kysellä jostain moottoritien tapahtumasta josta sillä ei ole kuin toisen tiellä olijan kertomus ja alkaa rueta sanomaan että minä en ole oikealla asenteella liikenteessä...vittu piti lähteä katsomaan millanen pelle siellä puhelimessa oli eli eikun laitokselle ja kysymään kuka täällä on se mikä lie ollut nimeltään ja kysymään siitä asenteesta hiukan ennemmän ...itseasissa aloinkin kysellä että tehdäänpäs ilmoitus asiattomasta ilmiannosta jotta näkisin sen vastapuolen edustaja sitten tai saisin edes sen nimen selville...asennevammasen poliisin mielestä siinä vaiheessa tämä asia kannattaa jättää kuulemma nyt tähän ja tästä ei minulle koidu sitten mitään enempää..vittu nyt meinas napsahtaa eli kysymys heti perään että mitä mistä nyt ei koidu mitään..eihän mitään edes ollut mistä alkaa asiaa eteenpäin viemään..kyllä olisi ollut kiva saada se vastapuolen edustaja tietoon jotta ei toista kertaa ala ihmisille vittuilemaan...ISO PELLE;)
Voi jesus missä näitä tämmöisiä kasvaa ja millaisista oloista näitä oikein sikiää:) - Anneli
sä olet kirjoitti:
ISO PELLE;)
Voi jesus missä näitä tämmöisiä kasvaa ja millaisista oloista näitä oikein sikiää:)jos synny niin ainakin kasvaa asennevammaisten poliisien seassa...
- Anneli
Nicepoliisi kirjoitti:
mustalainen ???
Kirjoitusvirheistä päätellen,kun ei tuo suomenkieli ole heikäläisten leipälaji ainakaan minun kokemusten mukaan ;-) ja tuli siitäkin mieleen, kun kehui myyvänsä ja kauppaa tekevänsä, ja vihaa poliiseja niin kovasti.
Ja on se ainakin keksinyt yhden muotisanan jonka osaa kirjoittaa ihan oikein, se on tuo "asennevamma".vaan olisko jäänyt päähän tuolta varkauden asennevammaiselta poliisilta eli j haapalalta...
tässä taitaa olla oikea asennevamman esi-isä (kaikki pienellä kuten itse haapalakin ,aika mitättömyys ainakin miehenä ) - vapaalla
Anneli kirjoitti:
jos synny niin ainakin kasvaa asennevammaisten poliisien seassa...
jos olisit ns normi tiinatavis, niin miksi ihmeessä kytät sua vahtais?! Sunhan täytyy olla oikeesti hoidontarpeessa tai muuten henkilö, joka haluaa eriytyä yhteiskunnasta. Meidän talossa asui narkkimuija, joka myi itseään ja myrkkyjä. Sossu vei muksut ja linnaa tuli n 4 v. Hyvin oli muksunsa opettanut, kun muksut pihalla kertoili äiskällä olevan rahaa niiiin paljon, että tarttee kaksi lompakkoa rahoille.. Mitenkä mahtaa linnassa mennä?
- Anneli
vapaalla kirjoitti:
jos olisit ns normi tiinatavis, niin miksi ihmeessä kytät sua vahtais?! Sunhan täytyy olla oikeesti hoidontarpeessa tai muuten henkilö, joka haluaa eriytyä yhteiskunnasta. Meidän talossa asui narkkimuija, joka myi itseään ja myrkkyjä. Sossu vei muksut ja linnaa tuli n 4 v. Hyvin oli muksunsa opettanut, kun muksut pihalla kertoili äiskällä olevan rahaa niiiin paljon, että tarttee kaksi lompakkoa rahoille.. Mitenkä mahtaa linnassa mennä?
ja niellä kaikki paska minkän asennevammaset poliisit tekevät ?
- Onneksi
Anneli kirjoitti:
ja niellä kaikki paska minkän asennevammaset poliisit tekevät ?
sinulla ei sitä asennevammaa näytä olevan lainkaan...
- Anneli
Onneksi kirjoitti:
sinulla ei sitä asennevammaa näytä olevan lainkaan...
98%:lla poliiseista...
entä muuten miten siellä suojatyöpaikassa noin jaksamisen kannalta menee.. - kysymästä
Anneli kirjoitti:
98%:lla poliiseista...
entä muuten miten siellä suojatyöpaikassa noin jaksamisen kannalta menee..ihan kivasti, entä siellä avohoidon puolella?
- ..kenen?
Anneli (real ) kirjoitti:
itse en ota kantaa sellasiin asioihin joista en tiedä mitään mutta mitä tulee itse aiheeseen niin asennevammaisista poliiseista tiedän aika paljonkin ...kerran sattuin silleen että laitokselta soittaa joku todella asennevammainen poliisi ja alkaa kysellä jostain moottoritien tapahtumasta josta sillä ei ole kuin toisen tiellä olijan kertomus ja alkaa rueta sanomaan että minä en ole oikealla asenteella liikenteessä...vittu piti lähteä katsomaan millanen pelle siellä puhelimessa oli eli eikun laitokselle ja kysymään kuka täällä on se mikä lie ollut nimeltään ja kysymään siitä asenteesta hiukan ennemmän ...itseasissa aloinkin kysellä että tehdäänpäs ilmoitus asiattomasta ilmiannosta jotta näkisin sen vastapuolen edustaja sitten tai saisin edes sen nimen selville...asennevammasen poliisin mielestä siinä vaiheessa tämä asia kannattaa jättää kuulemma nyt tähän ja tästä ei minulle koidu sitten mitään enempää..vittu nyt meinas napsahtaa eli kysymys heti perään että mitä mistä nyt ei koidu mitään..eihän mitään edes ollut mistä alkaa asiaa eteenpäin viemään..kyllä olisi ollut kiva saada se vastapuolen edustaja tietoon jotta ei toista kertaa ala ihmisille vittuilemaan...En ainakaan sinun, onneksi. Huomatkaa, että Anneli ei kiistänyt vertaustani mieleltään sairaaseen tuttavaani!!!! Ja edelleen Annelin kommentteja lukeneena, totean, että aina vain enemmän muistuttaa tuttavaani, joka tosiaan on todettu mieleltään sairaaksi. Täydellinen kopio hänestä!
- Anneli
..kenen? kirjoitti:
En ainakaan sinun, onneksi. Huomatkaa, että Anneli ei kiistänyt vertaustani mieleltään sairaaseen tuttavaani!!!! Ja edelleen Annelin kommentteja lukeneena, totean, että aina vain enemmän muistuttaa tuttavaani, joka tosiaan on todettu mieleltään sairaaksi. Täydellinen kopio hänestä!
mitä naurettavassa vertauksessa oli kiistettävää ?
jos se ei ole itseään koskettava niin miksi siihen pitäisi edes puuttua ?
sen takia että olisit tyytyväinen ?
itse asiasissa minäkin alan vetämään älyttömiä johtopäätöksi ja luulenkin sinun olevan asennevammainen poliisi tai sen puoliso..mutta pitää ymmärtää koska se puolisokin on jollain asteella asennevammainen koska on poliisin kanssa ...koska ei pidä yleistää niin nämä 2% asennevammattomat poliisia ei voi ottaa huomioon koska se on vähemmistö ryhmä... - MT1
Anneli kirjoitti:
mitä naurettavassa vertauksessa oli kiistettävää ?
jos se ei ole itseään koskettava niin miksi siihen pitäisi edes puuttua ?
sen takia että olisit tyytyväinen ?
itse asiasissa minäkin alan vetämään älyttömiä johtopäätöksi ja luulenkin sinun olevan asennevammainen poliisi tai sen puoliso..mutta pitää ymmärtää koska se puolisokin on jollain asteella asennevammainen koska on poliisin kanssa ...koska ei pidä yleistää niin nämä 2% asennevammattomat poliisia ei voi ottaa huomioon koska se on vähemmistö ryhmä...Tekstisi taas sitä luokkaa, että pian tulee sairaalasta pyyntö avustaa sinut sairaalaan tutkimuksiin ja MT1 on jo siellä valmiina. Lepäät taas hetken niin jaksat sitten kesällä. Kohta näemme kirjoitustesi loppuvan kuin kanan lento.
- Anneli
MT1 kirjoitti:
Tekstisi taas sitä luokkaa, että pian tulee sairaalasta pyyntö avustaa sinut sairaalaan tutkimuksiin ja MT1 on jo siellä valmiina. Lepäät taas hetken niin jaksat sitten kesällä. Kohta näemme kirjoitustesi loppuvan kuin kanan lento.
MT1 keikalle luotiliivit päällä ?
mutta eihän sillä väliä kun tähtää ensin jalkoihin ja sitten päähän...kyllä se siitä ahistus loppuu...ja lepää varamasti pitkään..
- xxx6666
www.fuckthecops.fi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464906Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183537Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322818Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu952578Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81488Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1381402Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267