Onko tämä sopivaa olen itkenyt aika paljon. No veljeni toivomus että kirjoitan.
Oulun yliopistollisessa kuoli minun veljeni äskettäin.heroiinin yliannostukseen vaikkei ole narkomaani.
Mainitsi kirjeessä että on ollut kontaktia tänne suomi24/masennus/palstalle?
Glashard, ony, ja joku mieshenkilö.
(luin noita vanhoja mutta jäi epäselväksi suurin osa).
Hänen kirjeessään oli että sanoisin tänne suomi24/terveys/masennus palstalle terveisiä. No nyt ne on sanottu. Joten terveisiä.
Tuhkataan 3.helmikuuta.
En tiedä mitä teen koska haluaisin saada tuhkat haltuuni että laittaisin ne mökille. Hänen toivomus.
Ei voinut auttaa kun hänen sairaus liian rankka.
Yritin vain jotain.
en tiedä...
4
359
Vastaukset
- terveisistä
Mitenkä itse voit ? On hienoa että saat itketyksi suruasi pois. Mutta onko sinulla ketään ihmistä, jonka kanssa voisit puhua asiasta ? Olen huolissani sinun jaksamisesta. Sinulla on varmasti joku terveydenhoito henkilö jonka puoleen voit kääntyä, kun haluat purkaa tunteitasi. Älä jää yksin suremaan !
- puhua mitään
Ja jos joku tulisi puhumaankin jotain ei se mitään auttaisi.
Tämä oli väistämätöntä. Ihmettelin kun veljeni oli niin hyvällä tuulella. Oli tukihenkilö joka sanoi että hän oli tehnyt päätöksensä ja sen takia hyvällä tuulella. Että pääsee pois.
Jälkeenpäin siis sanoi hänkin luuli että parantui.
Nyt lähden ajamaan kotipaikkaan. En tiedä mitä sanoa.
Mutta pärjäilkää älkääkö tehkö tyhmyyksiä.
Anteeksi jos on virheitä mutta nyt en enää välitä.
- Zoe
..sanoakaan kuinka pahoillani olen.
Muistan tuon nimimerkin.
Mun isä teki itsemurhan ja veli kuoli viime vuonna.
Ei sun väkisin tarvi kenellekään jutella, en minäkään veljen kuoleman jälkeen osannut edes itkeä moneen viikkoon. Myöhemmin sitäkin enemmän.
Yksi käytännön neuvo mulla on: jos teidän mökin tontti on oma, voit laittaa uurnan sinne. Muuten tarvit maanomistajan luvan.
Itke jos itkettää ja ole itkemättä jos ei itketä, suru aaltoilee omalla painollaan.
Itselläkin vielä kovin haikea olo.
Voimia sulle! - Tinttu
Olen syvästi pahoillani. Luin äsken veljesi kirjoituksia. Vastasin itsekin hänelle pariin otteeseen.
Rakkaan ihmisen poismeno jättää suunnattoman tyhjyydentunteen, mutta yritä jaksaa eteenpäin. Ainakaan hänellä ei enää ole paha olo, vaikka maailmalla olisi varmaan ollut vielä jotain hyvääkin hänen varalleen. Suru jää, onneksi myös muistot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268