Minulla on myynnissä luonnonvalkoinen upea Agnesin puku, jossa hillittyjä viininpunaisia ruusukoristeita.
Puku on kaksiosainen, sekä ylä- että alaosa koko 36, mutta koska yläosa on korsettimallinen (nyöreillä) se mahdollistaa istuvuuden, itsekin olen enempi kokoa 38. Pituutta minulla on 165 cm. Pukuun ei minulle tarvinnut tehdä mitään muutoksia joten siinä olisi siis varaa vielä kumpaankin suuntaan.
Puku on oston jälkeen kerran käytetty sekä pesulassa pesetetty. Pukupussin saat kaupanpäälle.
Sain tästä näyttävästä puvusta hääpäivänäni suuresti kehuja : )
Kaunis, selkeälinjainen HÄÄPUKU myynnissä
Agnes
5
1143
Vastaukset
- heli
kuvia sähköpostiin [email protected]
minkä hintainen puku on? - jo-65
Laitahan kuvia os. [email protected]
- sannu
voitko laittaa spostiin kuvia puvusta ja minkä hintainen?
- hena78
moips!
Pistätkö kuvia sähköpostiini?? [email protected] Ja ehkä vähän mittojakin?? Kiitos - LiisaSofia
Vieläkö puku myynnissä?
Jos näin on lähettäisitkö kuvia. Mittoja.
Hinta? Missä puku sijaitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502054Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois791214Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957