Menin mukaan Soneran tarjoukseen 1.12.2005. Tein irtisanomisilmoituksen Saunalahdelle saman tien ja Sonera lupasi yhteyden minulle kuudessa viikossa. Soitin 15.01. jälkeen säännöllisesti tiedustellakseni ja vastaus oli, että johtojen omistaja ei ole lähettänyt vielä kirjallista lupaa vaikka se pyydetty heti joulukuun alussa. Asun Helsingissä elisan kuparijohdoissa kiinni ja kirjallinen lupa vaan viipyy. Olen taloyhtiön hallituksessa ja omistan huoneiston, mutta Elisa kiristää minua minun omilla johtimillani.
Nyt on 8 viikkoa mennyt ja asentajaryhmä pääsee tekemään kytkentää helmikuun puolessa välissä, sanoi Sonera. Kuulemma ovat nyt saaneet kirjallisen luvan mennä johtoihin, jotka minä ja muut asukkaat omistamme. Olen siis ilman nettiä, koska halusin kilpailuttaa palvelua. Elisan taktiikkana on väsyttää osa muiden uusista asiakkaista ja saada tulemaan johtojen omistajalle, joka tekee työt heti ripeästi näiden kohdalla. Netti auki mahdollisimman pian näille muilta karanneille? Hyvää mainosta puskaradioihin.
Mitä tälle asialle tulisi tehdä? En suostunut joo-jaa vastauksiin, vaan kiusasin kunnes sain todellisen syyn Soneralta. Luulen, että muutkin vastaavat viikkojen hidastelutapaukset ovat lähinnä monopolisyistä. Asentajathan voisi laittaa 2 viikon varoituksella. Ei asentajien palkkaus niin tappiollista voi olla, että niitä töitä tulisi jonouttaa.
ELISA EI PÄÄSTÄ
5
1348
Vastaukset
- näin..
Tästähän me kuluttajat ihmetellään.
katso aikaisempaa keskusteluamme aiheesta...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000694&posting=22000000013039939
Pistin tämän linkin omaan kirjoitukseeni, mutta lue keskustelu kokonaisuudessaan.- ADSL-monopoli
Sinnehän on moni kirjoittanut vain päätä aukoakseen. Minulla oli ihan oikea ongelma eikä mikään ruotsalaisen omistuspohjan esille tuominen!
- nettiin
Minä taas tilasin Soneran laakakaistan joulukuun puolivälissä, ja lupasivat yhteyden toimivan tammikuun lopussa... MUTTA sitten kun soittelin ilmoittivat, ettei alueella ole vapaana Elisan linkaa eivätkä voi siis toimittaa yhteyttä! että näin espoossa.
- Keijo Kurtti
"Olen taloyhtiön hallituksessa ja omistan huoneiston, mutta Elisa kiristää minua minun omilla johtimillani. "
Sinä ehkä omista omassa taloyhtiössäsi olevat kuparit, mutta et todellakaan niitä mitkä tulevat ulkopuolelta sun taloyhtiöön. Niiden käytöstä et päätä sinä vaan Elisa.
Sä olet tehnyt soneran kanssa sopimuksen nettiyhteydestä. Sonera taas tekee Elisan kanssa sopimuksen koskien sun yhteyttä eli Sonera vuokraa johdon Elisalta. Isojen laitosten välinen byrokratia jauhaa pitkään ja hartaasti etkä sä sille mitään voi. Sitten kjun Sonera ja Elisa ovat saaneet sovituksi vuokrauksen tulee jonkinlainen sopimusajankohta milloin asennetaan sun Soneralta tilaama yhteys sovittuun paikkaan. Elisa ei puutu sun ja Soneran sopimukseen milläänlailla.- tämmöinen
tapaus aikoinaan. Tein laajakaistasopimuksen elisan kanssa. Täällä johdot ovat soneran hallussa. sain nettiyhteyden noin 4-5 pv ennen luvattua toimituspäivää. joten operaattorien välisten sopimusten nopeus on paikkakunnasta ja virkailijoista kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633