Millaiset

kivut

Hei!

Aivan alkuraskauden kivuista kyselen -vaiheesta, jolloin periaatteessa olisi kuukautisten aika. Moni on sanonut, että on ollut kuukautiskivun tapaista oireilua. Voisitteko selventää asian kokeneet? Minulla on aivan yhtä kovia kipuja kuin kuukautisten aikaan (mahaa nipistelee, selkää ja päätä vihloo välillä), ei kuitenkaan vuotoa. Maha kova kivistyskohtaukset alkoi n. viikko ovulaation jälkeen, heräsin niihin yöllä) En meinaa ilman särkylääketä pärjätä. Kipu tosin ei ole jatkuvaa. Millaiset kivut on normaaleja ja milloin kivut saattavat viitata alkuajan keskenmenoon?

3

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jihuu! rv10+2

Itse en arvannut raskautta ennen kuin menkat oli myöhässä, koska olin jo luullut että taas ne alkaa, kun oli niitä menkkamaisia kipuja ollut (menin monta kertaa vessaankin tamponit kädessä :D ). Eli minulla ne kivut oli sellaisia mitä ennen menkkoja, eli menkkoja enteileviä kipuja, ei mitään hirveän kivuliaita mutta kuitenkin vähän tartti venytellä ja jumppailla, kuten nytkin välillä kun tulee vihlaisuja lähinnä selkään.

Jos sulla on kipua ja vuotoa, niin se viitannee mahdolliseen keskenmenoon.

• Rv 4 ja risat

Kävin lääkärissä hirveiden mahakipujen vuoksi.Mitään poikkeavaa ei löytynyt.Tavallisesti menkat ei ees ollut niin kivuliaat.Lekuri sanoi et jollain voi olla tosi voimakkaat kivut jostain syystä.Kivut saattaa tulla vielä 8 raskausviikollakin.Käski ottaa panadolia.Mut jos sua hirveästi huolettaa niin mee päivystykseen ni tarkistavat ultralla onko kohdunulkopuolinen.

• rv 10

oli niihin aikoihin kun menkkojen piti alkaa menkkamaisia kipuja. Pari kertaa heräsin yöllä alavatsakipuun en muista enää tarkalleen oliko se ennen vai jälkeen plussan mutta kipu oli todella voimakas eikä se ollut sillon ainakaan mitenkään kuukautiskipumainen. Särkylääkettä en ottanut, kipu hellitti itsellään jonkinajan päästä. En sitten tiedä mitä se kipu oli mutta nyt ainakin kaikki on hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe