mä olen ollut polttamatta vasta vähän aikaa. poltin about 20 tupakkia päivässä. Aloitin laastarilla ja otin purkat mukaan kuvioihin.
Tupakan himo on valtava ja en tiiä tuleeko tästä mitään... olisin vain tiedustellu, että onko kellään tullut suuhun nikotiinivalmisteista rakkuloita tms. Sen jälkeen ku lopettelin tuntuu koko ajan et kieli ja suu on tulessa ja jotain ihme sammastakin on tullunna jota ei ollu sillon ku poltin. vai onkohan se tupakan poltto kostautunut ja olenkin saanut jonkun syövän suuhuni. kyllä sitä ihminen on tyhmä, ei olisi koskaan pitäny ottaa ensimmäisiä henkosiakaan.
huh huh
1
330
Vastaukset
- toi noi nii..
Kannattaa opetella välttään sellaisia tilanteita joissa olet tottunut polttamaan. Itse lopetin kaljanjuonnin ja kahvinjuonnin, koska useiden lopetusyritysten kokemuksella voin sanoa, että ana kun join kahvia, ratkesin ennemmin tai myöhemmin polttamaan. Sama homma kaljan kanssa, aina kun join, niin vanhasta tottumuksesta se nortti meni suuhun.
No joo, tietysti sinun tarvitsee nyt punnita, että haluatko uhrata myös jotain muuta totuttua elämästäsi tupakan takia vai halutko jatkaa sinnittelyä ilman muita luopumisia. Nimittäin usien tupakalla on joitain kohdepisteitä, jotka laukaisevat tupakanhimon. Jokin maku tai haju voi olla semmoinen kuten myöskin kaveripiiri tai just joku kalja tai viina ja baarit yms. yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684