Tänä vuonna se vihdoin järjestetään!!!
Aika: 18-19.3.2006
Paikka: Liikuntakeskus Hukka, Isokatu 99 Oulu
Paikalla: Kaikki Oulun mp-liikkeet yms.
Ohjelmaa:
-ARVOTAAN UUSI HONDA CBR 600 F.
-Tehonmittausta tehopenkissä yms.
-Tuleville motoristeille valvottu lapsiparkki.
Oulun MP-messut 18-19.3.2006
5
800
Vastaukset
- Paremman LaatunenNäyttely
Tämä Prätkäkuume 2006 on 25,02,2006 Club Teatriassa, , myös kaikki Oulun MP-liikkeet mukana, mahtavatko ne raahata releensä kahteen perättäiseen näyttelyyn ? Epäilen....
Katsokaa tuosta :
http://www.pratkakuume.com/- Jussi R
Mikä kerho ton ny järjestää??? RadisonMc???
Mikähän lienee lipunhinta kyseiseen tapahtumaan? Vai onko jampal viel laskut maksamatta? Taitaa olla neliöt aika hakusalla teatteris.
Kokkolas on pohjois-suomen suurin näyttely pääsiäisenä www.finnbike.com/kokkomc/.
Ja Raahes taas pohjois-suomen suurin näyttely www.raahenmk.fi/Pohjois-Suomen_mp-nayttely/2006/PSuomenmp2006.htm
MAHTAA MAAHANTUOJAT OLLA IHMEISSÄÄN/PRÄTKÄKUUMEISSAAN;O) - Moottorimiez
Jussi R kirjoitti:
Mikä kerho ton ny järjestää??? RadisonMc???
Mikähän lienee lipunhinta kyseiseen tapahtumaan? Vai onko jampal viel laskut maksamatta? Taitaa olla neliöt aika hakusalla teatteris.
Kokkolas on pohjois-suomen suurin näyttely pääsiäisenä www.finnbike.com/kokkomc/.
Ja Raahes taas pohjois-suomen suurin näyttely www.raahenmk.fi/Pohjois-Suomen_mp-nayttely/2006/PSuomenmp2006.htm
MAHTAA MAAHANTUOJAT OLLA IHMEISSÄÄN/PRÄTKÄKUUMEISSAAN;O)Että onko hänellä laskuja maksamatta ? Siinähän on puhelinnumero ja kaikki ! mitä niistä täällä kyselet ?
No se Raahen näyttely on tähän asti sisältänyt pääasiassa lähinnä kerholaisten omia 80-luvun japsipyöriä ....olen käynyt siellä monena vuonna, MP-kauppiaitahan siellä ei juuri ole näkynyt, viime vuonna taisi olla yksi rättikauppias asuntautonsa kanssa ja yksi joka möi kissaboksereita ( alushosuja ) !
Mutta ainahan se on Pohjois-Suomen suurin näyttely , on se, varmaanniin on !
- Anonyymi
Olen Pertti Paso, voitin Hondan moottoripyörämessuilla v. 2006.
- Anonyymi
Ajelen edelleen Hondalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257