hei
kysyisin tosta kilpirauhasen liikatoiminasta,
koska epäilen,tai siis lääkärini epäilee sitä,
verikokeisiin meen huomenna,
mut oisin kiitollinen nopeesta vastauksista,
et onko kellään ollu
"keskus hermostollisia" oireita?
pakkoitkua?
levottomat jalat oireyhtymää?
huimausta (siis ihan ku pää ois ihan sekasin,ei enään "tunnista" omaa päätäänsä)
entä onko mahollista,onko oma kokemuksia?
pistelyä kyljissä?
ei kiinostusta seksiin(siis halua)
olen,ihan pihalla pääni kanssa,tää olo ihan uskomaton, selvää ajatusta en oo rekisteröiny aivoistani 2vkoon. olo on sen mukainen.
mut huomennahan se selviää,toivon et ois jompikumpi liika tai vajaa, jos ei nyyn sit lähetään kuvaan päätä.
siis niin muita oireita kyllä on jotka viittaa liikatoimintaan
hikoilu
hermostuneisuus
kylmät jalat
vapina
yms.
VAJAA TOIMINTAKO ?
7
1288
Vastaukset
- ....
No mulle tuli vastaavia oireita ihan e-pillereistä että et kai niitä popsi..? Mutta mittauta ihmeessä kaikki mahdolliset arvosi.
- minä taas
ei,en popsi, mulla on tosin astma lääkitys
2vko sit alkanu,et voi olla et ois siittä.
mut en oikein usko noita keskus hermostollisia,
vaikka seretide(lääke jota otan) vaikuttaa sympaatiseen keskushermostoon,
eli siis tarkottaa et elimistö on paniikki tilassa kokoajan eli kaikki menee yli kieroksilla,
mut eikös se ole myös liikatoiminassa ?
Koska kehoni on ylikieroksilla mysö silloin ku lääkeen ei pitäis enään vaikuttaa.
voisko se lääke puhkasta piilevän liikatoiminnan? tai olla tulehdus lääkeitten vuoksi?
muuten olen ollu perus terve yks kaks flunssaa vuodessa jos sitäkään,
mut nyt on tullu "alakuloiseksi" ehkä vähän erakoitunut en siis ole kk käyny missään.
en edes koulussa,eikä kiinosta mennä sinne itkeen :) niin ja todella pelottava laihtuminen.olen siis 158m 47kg
tästä sydämmen tykyttelystä ja ahistuksesta menin lääkäriin joka sano et on paniikkihäiriö,siinä sit porua väänsin et oma pääkö tekee näin pahat kepposet,mut sitten päätin tarkistaa asian keukoerikois lääkärillä ku päähäni ei mahtunu ajatus paniikki häiriöstä (vaikka oireet kyllä sopi siihen MUT NIIN MONEEN MUUHUNKIN) siellä sit tehtiin pef-tutkimus ja astma löydös löydettiin,no lääkitys alko olo vaan paheni paheni ja paheni.no nyt sitten olin eilen lääkärissä kaikki tutkittiin ei mitään mut lääkäri alko puhumaan kilpirauhasista.no tänään oli lapra ja otettiin verikokeita ja sydänfilmi.
toivon et se ois jompikumpi noista jos se on joku,en meinaan halua tällä iällä(17v,tyttö) sydän sairautta.
mut jos se on se niin se vaikeuttaa astmaani.noh kai tää tästä. - hypo
minä taas kirjoitti:
ei,en popsi, mulla on tosin astma lääkitys
2vko sit alkanu,et voi olla et ois siittä.
mut en oikein usko noita keskus hermostollisia,
vaikka seretide(lääke jota otan) vaikuttaa sympaatiseen keskushermostoon,
eli siis tarkottaa et elimistö on paniikki tilassa kokoajan eli kaikki menee yli kieroksilla,
mut eikös se ole myös liikatoiminassa ?
Koska kehoni on ylikieroksilla mysö silloin ku lääkeen ei pitäis enään vaikuttaa.
voisko se lääke puhkasta piilevän liikatoiminnan? tai olla tulehdus lääkeitten vuoksi?
muuten olen ollu perus terve yks kaks flunssaa vuodessa jos sitäkään,
mut nyt on tullu "alakuloiseksi" ehkä vähän erakoitunut en siis ole kk käyny missään.
en edes koulussa,eikä kiinosta mennä sinne itkeen :) niin ja todella pelottava laihtuminen.olen siis 158m 47kg
tästä sydämmen tykyttelystä ja ahistuksesta menin lääkäriin joka sano et on paniikkihäiriö,siinä sit porua väänsin et oma pääkö tekee näin pahat kepposet,mut sitten päätin tarkistaa asian keukoerikois lääkärillä ku päähäni ei mahtunu ajatus paniikki häiriöstä (vaikka oireet kyllä sopi siihen MUT NIIN MONEEN MUUHUNKIN) siellä sit tehtiin pef-tutkimus ja astma löydös löydettiin,no lääkitys alko olo vaan paheni paheni ja paheni.no nyt sitten olin eilen lääkärissä kaikki tutkittiin ei mitään mut lääkäri alko puhumaan kilpirauhasista.no tänään oli lapra ja otettiin verikokeita ja sydänfilmi.
toivon et se ois jompikumpi noista jos se on joku,en meinaan halua tällä iällä(17v,tyttö) sydän sairautta.
mut jos se on se niin se vaikeuttaa astmaani.noh kai tää tästä.vajaatoimintaa, niin onneksi hoito on yksinkertainen ja voi vaikuttaa astmaasikin myönteisesti.
Omassa lähipiirissä puhkesi vajaatoiminta samanikäisellä kuin sinä, kun tuli suuri elämänmuutos. Vaikka se oli positiivinen, se oli niin suuri, että stressasi ja sitä kautta laukesi vajaatoiminta.
Onko sinulla mahdollisesti ollut jotakin sellaista: kotoa pois muuttoa, seurustelun katkeamista, uuden koulun aloittamista, joka voisi stressata ja sitä kautta vaikuttaa elimistöön? - hypo
hypo kirjoitti:
vajaatoimintaa, niin onneksi hoito on yksinkertainen ja voi vaikuttaa astmaasikin myönteisesti.
Omassa lähipiirissä puhkesi vajaatoiminta samanikäisellä kuin sinä, kun tuli suuri elämänmuutos. Vaikka se oli positiivinen, se oli niin suuri, että stressasi ja sitä kautta laukesi vajaatoiminta.
Onko sinulla mahdollisesti ollut jotakin sellaista: kotoa pois muuttoa, seurustelun katkeamista, uuden koulun aloittamista, joka voisi stressata ja sitä kautta vaikuttaa elimistöön?otsikosta huolimatta kirjoititkin liikatoimintaa epäiltävän. No ne ei aina ole niin kaukana toisistaan kuin päältä katsoen voisi luulla. Tosin hoito tietysti on erilainen.
- minä taas
hypo kirjoitti:
otsikosta huolimatta kirjoititkin liikatoimintaa epäiltävän. No ne ei aina ole niin kaukana toisistaan kuin päältä katsoen voisi luulla. Tosin hoito tietysti on erilainen.
ei oo mitään tommosta,tai no aloin seurusteleen,kotoa pitäisi muuttaa pois(Joka on siirtyny) koulu meni hyvin,nyt tän takia oon ollu poissa ja sekin alkaa mennä ala mäkeä ku olen pudonnu kärryiltä. ajokorttikin siirty ei ole mitään kiinostusta mennä sinne ku olen ihan kuollu,en vois kuvitella siinä sit oppia ajamaan autoa noilla keleillä:) kaikki vaan siirtyy ja siirtyy synttärit ens viikon keskiviikkona,hmm sekin masentaa oispa vasta kk päästä niin voisin jaksaa ajatella juhlimista. nyt ku oikein miettiin niin korttikin piti saada synttäreitten aikaan ja tässä sitä ollaan eikä korttia ole alotettu edes, sekin painaa oloa ku pitäs tehä mut ku sit alotan ihan perus siivoomisella,ku kaikki on vaan jätetty sinne minne on jääny ku on nopeesti pitäny päästä lepään,pelkästään se saa sydämmen tykytteleen pelottavasti. mut huomennahan se saadaan tietää.
- KUINKA
minä taas kirjoitti:
ei oo mitään tommosta,tai no aloin seurusteleen,kotoa pitäisi muuttaa pois(Joka on siirtyny) koulu meni hyvin,nyt tän takia oon ollu poissa ja sekin alkaa mennä ala mäkeä ku olen pudonnu kärryiltä. ajokorttikin siirty ei ole mitään kiinostusta mennä sinne ku olen ihan kuollu,en vois kuvitella siinä sit oppia ajamaan autoa noilla keleillä:) kaikki vaan siirtyy ja siirtyy synttärit ens viikon keskiviikkona,hmm sekin masentaa oispa vasta kk päästä niin voisin jaksaa ajatella juhlimista. nyt ku oikein miettiin niin korttikin piti saada synttäreitten aikaan ja tässä sitä ollaan eikä korttia ole alotettu edes, sekin painaa oloa ku pitäs tehä mut ku sit alotan ihan perus siivoomisella,ku kaikki on vaan jätetty sinne minne on jääny ku on nopeesti pitäny päästä lepään,pelkästään se saa sydämmen tykytteleen pelottavasti. mut huomennahan se saadaan tietää.
KÄVI!
t: toinen "kanssasisaresi" . - minä taas
minä taas kirjoitti:
ei ollu mun kohalla, hyvä vaan ettei ollut mut toisaalta oisin halunnu syyn löytyvän,olen jo niin väsyny et ei kiinosta mikä on vaan et ois joku ja sais vaikka apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474