RegCleanerista voiko kaikki poistaa

mitä tulee

Näkyviin kun käy nuo kaikki kohdat läpi:

Ohjelmistot: lukuisa määrä 'ruksattavaa', ruksaanko että 'pois'?

Käynnistyvät ohjelmat: n 15 'ruksattavaa'? kaikki pois?

Uninstall: n 30 'ruksattavaa', kaikki pois?

Tiedostotyypit: n 50 'ruksattavaa' kaikki pois?

Uudet tiedostot: 4 'ruksattavaa', pois?

Laajennukset: kymmeniä, pois?

Mitä teen nyt noille? valitsenko 'kaikki' ja poistan, jos nuo mitä tulee esille, on vain 'jälkiä'?

Vai pitäisikö kahlata englanninkielinen käyttöopas läpi? Mitkä olisi jotkut keskimääräset asetukset. Käytän konetta kuvien käsittelyyn ja selailuun ja chattailuun, googlaan jonkin verran. Opettelen vasta tätä koko konetouhua..

10

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoittaja

Paras on että otat koko ohjelman pois jos et tajua siitä. Ne ohjelmistotiedot jotka näkyvät ovat sinun käytössä olevien ohjelmien tietoja, ÄLÄ POISTA MITÄÄN jos et halua suuria ongelmia.

• varoittaja

• mitä tulee
        varoittaja kirjoitti:

Easy-Cleaner ja Ccleaner riittävät normaali puhdistukseen eikä niillä saa vahinkoa aikaan niin helposti, paitsi Easy-Cleanerin duplikaatteihin ei kannata koskea muuten turvallinen ohjelma. http://groups.msn.com/FileShareFinland/tietoturva3.msnw

Se on mulle liian monimutkanen nyt vielä. En tehnyt mitään!

• varoittaja
        mitä tulee kirjoitti:

Se on mulle liian monimutkanen nyt vielä. En tehnyt mitään!

Saat sen pois Program filesista Regcleaner kansiosta löytyvällä uninstall tiedostolla, ei muistaakseni näy lisää/poista sovelluksessa.

• mitä tulee
        varoittaja kirjoitti:

Saat sen pois Program filesista Regcleaner kansiosta löytyvällä uninstall tiedostolla, ei muistaakseni näy lisää/poista sovelluksessa.

No niin, parempi näin. EasyCleaner on tutumpi ja osaan varoa dublikaatteja. Ja jos siinä tulee vastasuudessa jotain ihmeteltävää, niin laitan tänne kysymyksen. CCleaner seuraava minkä imuroitten :))

• noin

Olet vasta aloitusnäkymässä, joka suurinpiirtein listaa koneesi (tiedosto)sisällön. Älä missään nimessä poista siinä näkymässä mitään, jot et tiedä mitä teet.

Varsinainen rekisterivirheiden skannaus käynnistyy työkalut>rekisterin siivous>tee nämä kaikki.

Regcleaner on ainakin itselläni ollut turvallinen (oikein käytettynä), mutta uudempia ja parempia on juuri mm. tuo Crap Cleaner.

• Apua.

Minulle RegCleaner ilmoitti kymmenittäin tiedostoja kolmella kysymysmerkillä varustettuna, että ne PITÄISI olla turvallista poistaa. Turvallisesti poistuivat, mutta siinä meni WordPad, äänentoiston säädöt ja XP:n pelit. Turvallisesti ja kovaa poistui myös RegCleaner.

• niissä

lukenut mitään vinkkiä, niissä kysymysmerkityissä? Justiinsa jälkikasvu sanoi poistelleensa sillä kaikki ?:t eikä koskaan mitään ongelmia..? Uskaltaako tuota ladata, onko missään ohjeita?

• varoittaja
        niissä kirjoitti:

lukenut mitään vinkkiä, niissä kysymysmerkityissä? Justiinsa jälkikasvu sanoi poistelleensa sillä kaikki ?:t eikä koskaan mitään ongelmia..? Uskaltaako tuota ladata, onko missään ohjeita?

Kaiken olen poistanut mitä on ilmoittanut eikä mitään ongelmia ole ollut, ei ole tarvinnut koskea varmuuskopioihin. Ei ihan aloittelijoiden ohjelma kuitenkaan...

• mitä tulee
        niissä kirjoitti:

Sitä ei ehkä heti huomaa mitä on koneeltaan vahingossa poistanut.

Mun täytyy ainakin oppia ulkoa, mitä tässä mun koneessa on ja pitää olla ja mitä voin poistaa, jos en tarvitse.

Otan CCleanerin ja EasyCleanerin. Ne saa riittää SpyBotin kanssa toistaseksi siivoamisohjelmiksi. .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe