MTV 3.. 45 minuuttia

katoitteko

Luontaistuotteet on HUMPUUKIA !

24

2383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo on

Kyllä kattoin, mutta eihän siinä mitään uutta ole. Sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella asunto. Mutta ei hetkauta sinne eikä tanne, kun tietää, miten mamma paksua palturia taas päästi suustaan, eli suomeksi sanoen VALEHTELI.

On se kumma, että näillä HUMPUUKEILLA pystyy torjumaan noi infektiot, mutta nämä ystävät ympärillä, laukkaavat tuon tuostakin hakemassa, milloin antibioottia, milloin sulfaa, milloin yskänlääkettä infektioihinsa.

Jos tunnen flunssan oireet, heitänpä hyvän annoksen noita HUMPUUKEITA naamatauluun, ja parin tunnin välein niin seuraavana päivänä ei ole mitään.

Onhan se aika ihmeellistä että plasebo pystyy tuhoamaan virusinfektionkin. Aika typerää, ettei plaseboa kyetä käyttämään kuitenkaan tieteessä hyväksi ?

• ehdoillahan

elintarvikevirasto toimi tässä Antivir-asiassa. Viraston mielestä on parasta, että ihmiset sairastuvat, käyvät lääkärissä ja kuormittavat poliklinikoita, maksavat käynneistään ja syövät turhia antibiootteja (joista Kela maksaa verorahoilla suurimman osan, mikä taas kuormittaa jokaikisen veroäyriä).
        Lääkelaitoksen ylilääkäri Anna-Liisa Enkovaara, joka esiintyy Suomessa luontaistuotteiden asiantuntijana ei tiettävästi ole itse käyttänyt mitään luontaistuotetta eikä hoitanut yhtään ihmistä niillä. Itse hän paljastaa kirjassan kuinka hän varovasti hiipi ympärilleen vilkuillen luonaistuotekauppaan, ettei vain kukaan tuttava tai kollega näkisi, ja kuinka hän tyrmistyksekseen näki hyllyillä satoja tuotteita, joista hän ei tuntenut yhtäkään. Se ei estänyt häntä kirjoittamasta niistä kirjaa, jota media nyt ylistää. Siinä meillä on todellinen "asiantuntija"

• Lääkäripäiviltä
        ehdoillahan kirjoitti:

elintarvikevirasto toimi tässä Antivir-asiassa. Viraston mielestä on parasta, että ihmiset sairastuvat, käyvät lääkärissä ja kuormittavat poliklinikoita, maksavat käynneistään ja syövät turhia antibiootteja (joista Kela maksaa verorahoilla suurimman osan, mikä taas kuormittaa jokaikisen veroäyriä).
        Lääkelaitoksen ylilääkäri Anna-Liisa Enkovaara, joka esiintyy Suomessa luontaistuotteiden asiantuntijana ei tiettävästi ole itse käyttänyt mitään luontaistuotetta eikä hoitanut yhtään ihmistä niillä. Itse hän paljastaa kirjassan kuinka hän varovasti hiipi ympärilleen vilkuillen luonaistuotekauppaan, ettei vain kukaan tuttava tai kollega näkisi, ja kuinka hän tyrmistyksekseen näki hyllyillä satoja tuotteita, joista hän ei tuntenut yhtäkään. Se ei estänyt häntä kirjoittamasta niistä kirjaa, jota media nyt ylistää. Siinä meillä on todellinen "asiantuntija"

Joo, minäkin sen hirveesti ylistetyn kirjan ostin lääkäripäiviltä. Odotin siltä todella paljon, kun sitä niin valtavasti ylistettiin.

Totta viedä, laadukkaampiakin kirjoja on hyllyssäni vastaavista tuotteista. Voinen todeta, että yks turhuuksien turhuus oli sekin kirja. Mutta ostettu nyt on, ja silmäilty. Mutta ei tuonut eikä antanut mitään uutta auringon alta.

• luontaistuotemies

ostaa kaupasta oliiviöljyä, valkosipulia, parsakaalta, rucolaa, romainea, tilliä, oreganoa, persiljaa, omenoita, tomaatteja, munakoisoja, purjoa, appelsiineja, grahamjauhoa, teetä, kuivattuja yrttejä, linssejä, papuja, kurkkua, oliiveja, aprikooseja, viikunoita, päärynöitä, kesäkurpitsoja, paprikoita, chiliä, kukkakaalta, hunajaa, jäävuorisalaattia, salviaa, endiivejä, luumuja, persikoita, persimoneja, pähkinöitä, merisuolaa, mangoja, granaattiomenoita, sitruunoita, mandariineja, pinaattia, lehtiselleriä, herneenversoja, perunoita, inkivääriä, sipuleita, keräkaalta, punakaalta, punaviinietikkaa, valkoviinietikkaa, balsamiviinietikkaa, kerää niityltä nokkosta, voikukan lehtiä, apilaa, ja muita villivihanneksia. siinä on luontaisia luonnontuotteita yllin kyllin ja varmasti pysyy flunssa poissa, mieli virkeänä ja kroppa kunnossa. kokemusta on.

• Vaan

Vaan kuinkahan monella on mahdollisuuksia tuohonkaan valikoimaan. Täällä ei ainakaan ole tarjolla likimainkaan noita tuotteita.
        Ja osa tipahtaa jo pois sen vuoksi, että niistä tulee niin sieluttoman sairaaksi.

No mitä itselle noista on, joista sairastuu pahemman kerran: oliiviöljy, persilja, munakoiso, graahamjauho, tee, aprikoosi, chili, hunja, pähkinä, lehtiselleri, etikat, paprikat. Ja osaa ei näiltä seuduilta saa lainkaan.

Joten ei se ihan niin yksioikoista ole ton ruoankaan suhteen.

• työtön¤

Kuulostaa tosi hyvältä ja herkulliseslta ruokakorisi, mutta työttömänä voin vain haaveilla moisesta.

Pakko ostaa kylmästi sitä mikä halvinta on. Piste.

• luontaistuotemies
        työtön¤ kirjoitti:

Kuulostaa tosi hyvältä ja herkulliseslta ruokakorisi, mutta työttömänä voin vain haaveilla moisesta.

minäkin olen työtön. lisäksi juon ruokajuomaksi viiniä. kyllä rahat riittää kun panostaa ensisijaisesti ruokaan ja käyttää sitten loput muihin asioihin jos mitään jää jäljelle. leipäni teen itse ja säästän siten aika paljon. itse olen asumistuella ja toimeentulotuella.

• työtön¤
        luontaistuotemies kirjoitti:

minäkin olen työtön. lisäksi juon ruokajuomaksi viiniä. kyllä rahat riittää kun panostaa ensisijaisesti ruokaan ja käyttää sitten loput muihin asioihin jos mitään jää jäljelle. leipäni teen itse ja säästän siten aika paljon. itse olen asumistuella ja toimeentulotuella.

Ei se kyllä ihan suhteellistakaan ole, Kun ENSIN maksaa vuokran ja laskut, ei jä juuri rahaa sen jälkeen. Yksinkertaisesti.

Enkä edes juo enkä polta. En raaski ostaa mehujakaan. Miten olet onnistunut järkkäämään itsellesi noin paljon rahaa, en tiedä.

• luontonainen
        työtön¤ kirjoitti:

Kuulostaa kyllä enemmänkin tekosyyltä, ettei muka ole rahaa syödä kunnolla(senverran alhaset tulot että sossusta saadaan 25 € vuokraan). Se vasta kalliiksi tule jos huonoa ruokaa syö ja sairastuu, pitkällä tätäimellä. Mulle yksi tärkeimmistä asioista on kyllä oma ja perheen terveys! Mekin ollaan oltu miehen kanssa jo kotvanen työttömänä ja on kaksi lasta jotka lähtee kohta kouluun eikä koskaan ole ollut vaikeutta ostaa kunnon ruokaa. Mitään muuta lihaa kuin filettä en kyllä edes osta. Paljon ostan jos on poistomyynnissä päiväyksen takia eikä koskaan ole ollut terveys ongelmia niiden takia. Kaikkilla ne laskut on maksussa joka kuukausi. Riippuu mitä ostaa ja tilailee. Ei kai kellään ois vara syödä kunnolla(siis tavallisella työläisellä) jos ostelee koko ajan jotain. Kaveri oli sossunluukun asiakas ja sai sen normaalin toimeentulotuen. Eli käteen joku 300€ kun asui yksin. Oli kuitenkin ottaa ostaa kun sattu vituttaan niin 200 € vaatteita stokkalta ja sitten oltiinkin jo isäpapan lompsalla. Tupakkia ja viinaa vielä kyytipojiksi, niin kyllä iskä sai rahaa syytää!

• työtön keski-ikäinen
        luontonainen kirjoitti:

Kuulostaa kyllä enemmänkin tekosyyltä, ettei muka ole rahaa syödä kunnolla(senverran alhaset tulot että sossusta saadaan 25 € vuokraan). Se vasta kalliiksi tule jos huonoa ruokaa syö ja sairastuu, pitkällä tätäimellä. Mulle yksi tärkeimmistä asioista on kyllä oma ja perheen terveys! Mekin ollaan oltu miehen kanssa jo kotvanen työttömänä ja on kaksi lasta jotka lähtee kohta kouluun eikä koskaan ole ollut vaikeutta ostaa kunnon ruokaa. Mitään muuta lihaa kuin filettä en kyllä edes osta. Paljon ostan jos on poistomyynnissä päiväyksen takia eikä koskaan ole ollut terveys ongelmia niiden takia. Kaikkilla ne laskut on maksussa joka kuukausi. Riippuu mitä ostaa ja tilailee. Ei kai kellään ois vara syödä kunnolla(siis tavallisella työläisellä) jos ostelee koko ajan jotain. Kaveri oli sossunluukun asiakas ja sai sen normaalin toimeentulotuen. Eli käteen joku 300€ kun asui yksin. Oli kuitenkin ottaa ostaa kun sattu vituttaan niin 200 € vaatteita stokkalta ja sitten oltiinkin jo isäpapan lompsalla. Tupakkia ja viinaa vielä kyytipojiksi, niin kyllä iskä sai rahaa syytää!

Olen minäkin työtön, eikä ole varaa ostella sellaisia kalliita erikoishedelmiä yms. mitä luontomies. Jos ostaa aina halvinta, ei tarkoita, ettei söisi ravitsevasti. Kysehän on valinnoista, joita on pakko tehdä, kun rahaa ei ole.

Turhaan tässä kavereiden sossujuttuja on ottaa mukaan. Minäkin ENSIN maksan laskut, joihin ei kuulu mitään ylimääräistä. Kaikki ostan kirppikseltä mitä irtoaa. Ja kaupasta ruokapoistot, kun viimeinen myyntipäivä menossa umpeen.

Lihaa en syö, en juo enkä polta. Mutta vuokran, puhelinlaskun, tv-luvan, sähkön yms pakollisen jälkeen ruokaan jää noin 100 e. Sillä ei osteta luontais- ja luksustuotteita. Tekee muuten päivää kohden reilu 3 euroa.

Hyvä tekosyy? Ja olen muuten täysin terve.

• ei ole
        työtön¤ kirjoitti:

Työttömyys ei ole este, vaan haluttomuus. Orasta ja hyödä ikkunallasi vihannesten kannat (porkkana, lanttu, nauris, kaali yms.), ja siemenet. Valmista ruokasi itse ja hanki tietoa terveellisestä valmistustavasta.

Jotainhan Sinun on syötävä, ja takaan ja alleviivaan, että se roskamuhjun syöminen maksaa yhtä paljon, todellisuudessa enemmänkin), ja lisäksi tekee Sinut apaattiseksi, upuneeksi, välinpitämättömäksi.

Valikoiman ei tarvite olla järin laaja. Kesäisin pinkaise metsään poimimaan luonnon marjat, ei maksa mitään. Viljelijöiltä saa jälkisatoa kerätä lähes ilmaiseksi.

Opettele positiivisuutta. Silloin pystyt omaksumaan uusia asioita ja oppimaan uusia menetelmiä. Ole avoin, ja ota vastaan tieto ravinnosta, miten voit parantaa ravintosi laatua. Nythän sinulla on oppimiseen aikaa, äläkä käperry työttömyyskilven taakse vaan käytä työttömyytä eduksesi.

Siemenpussit ei paljoa maksa, ja ravintoarvot jopa joidenkin ravinteiden kohdalta tuhatkertaistuvat idätettäessä. Tässä sinulle on todella jalpaa ravintolisää. Ikkuna Sinulla varmasti kuitenkin on, ja varmasti ravintotaloudellisesti täysin hyödyntämätön.

• Rehellisyyttä
        työtön¤ kirjoitti:

Ei se kyllä ihan suhteellistakaan ole, Kun ENSIN maksaa vuokran ja laskut, ei jä juuri rahaa sen jälkeen. Yksinkertaisesti.

Enkä edes juo enkä polta. En raaski ostaa mehujakaan. Miten olet onnistunut järkkäämään itsellesi noin paljon rahaa, en tiedä.

Jos olet työtön, saathan asumistuen.

• Ei lähde
        ei ole kirjoitti:

Työttömyys ei ole este, vaan haluttomuus. Orasta ja hyödä ikkunallasi vihannesten kannat (porkkana, lanttu, nauris, kaali yms.), ja siemenet. Valmista ruokasi itse ja hanki tietoa terveellisestä valmistustavasta.

Jotainhan Sinun on syötävä, ja takaan ja alleviivaan, että se roskamuhjun syöminen maksaa yhtä paljon, todellisuudessa enemmänkin), ja lisäksi tekee Sinut apaattiseksi, upuneeksi, välinpitämättömäksi.

Valikoiman ei tarvite olla järin laaja. Kesäisin pinkaise metsään poimimaan luonnon marjat, ei maksa mitään. Viljelijöiltä saa jälkisatoa kerätä lähes ilmaiseksi.

Opettele positiivisuutta. Silloin pystyt omaksumaan uusia asioita ja oppimaan uusia menetelmiä. Ole avoin, ja ota vastaan tieto ravinnosta, miten voit parantaa ravintosi laatua. Nythän sinulla on oppimiseen aikaa, äläkä käperry työttömyyskilven taakse vaan käytä työttömyytä eduksesi.

Siemenpussit ei paljoa maksa, ja ravintoarvot jopa joidenkin ravinteiden kohdalta tuhatkertaistuvat idätettäessä. Tässä sinulle on todella jalpaa ravintolisää. Ikkuna Sinulla varmasti kuitenkin on, ja varmasti ravintotaloudellisesti täysin hyödyntämätön.

Kun lapset oli pieniä, laitoin lehteen ilmoituksen, että ostan mustikoita ja puolukoita. Maaseutukunta, mutta asutustaajamassa työttömiä monta sataa. Metsä lähellä, meni mihin suuntaan vain, alle kilometrin aina oli metsää. Arvaa, millainen liuta työttömiä säntäsi marjametsään ?

1 työtön toi kerran marjoja, ja maksoin sen mitä hän pyysi. Muut marjoja myyvät olivat työssä käyviä, eläkeläisiä, ja maanviljelijöitä.

Minua kiinnostaakin, miksi työtön ottaa viran 100 %:sesti ?

• TEKSTIÄ
        ei ole kirjoitti:

No nyt kyllä pomppaa! Kukas tässä on roskaruokaa sanonot syövänsä? En minä ainakaan!

Eli: jos appelsiinit ovat tarjouksessa, ostetaan niitä eikä jotain endiivejä. Jos tumma leipä on tarjouksessa, jätetään valkoinen ostamatta. Jos tomaatti on tarjouksessa, ostetaan sitä.

Jos tällä hetkellä olen työtön, en ajattele, että se olisi jatkuvaa. NYT ELETÄÄN SEN MUKAAN MITÄ TULEE ANSIOSIDONNAISTA. Kun saa työtä, eletään sen palkan mukaan. Mikä tässä on epäselvää?

Yksiössä on tasan yksi 1,5 metrin levyinen ikkunanlauta. En aio viljelijäksi, kaalit sun muut ostan kaupasta enkä kasvata ikkunalla.

Ei olisi pitänyt kirjoittaa ollenkaan, nyt sai vai pahan mielen ymmärtämättömistä kommenteista. Tämäkin haluttomuus-nimimerkki olettaa, että olen automaattisesti tyhmä, uusavuton, lihava, ruoanlaittotaidoton, vaikkei mikään niistä pidä paikkaansa.

Jos muilla on varaa ostaa hintaa katsomatta ja tarjouksista piittamaatta kaikkea trendiruokaa ja luomua, olkoot niin. Alunperin vastasin luomuruokamiehelle, jonka loputon lista gourmet-aineksineen on 3 e/ pv ihan mahdotonta.

Kalori- ja ravintoarvot ovat kyllä tiedossa, vaikka tämä kirjoittaja olettaa, etteivät muut ymmärrä niistä mitään. Olen terve,liikunnallinen, normaalipainoinen, mutta vähissä varoissa tällä hetkellä. En kuvitellut, että se tarkoittaa ihmisen olevan halveksittavan tyhmä. Kiitos neuvoistasi, positiivisuuden saarnaja, kirjoituksesi oli todella negatiiven ja alentuva.

• luontaistuotemies
        työtön¤ kirjoitti:

onhan se suhteellista. jos haluat käyttää enemmän rahaa ruokaan karsit muita kuluja. ostat halvemman netin tai käyt vaikka kirjastossa netissä, soitat vähemmän puheluita, myyt television (ja ei tarvitse maksaa tv-lupaa jos nyt ensinnäkään olet maksanut), et osta kuin välttämättömiä asioita, kuljet kävellen, kasvatat yrtit itse, kesällä keräät yrttejä (voikukkia, horsmanversoja, leskenlehtiä, puna-apilaa, nokkosta, vuohenputkea, poimulehteä, kukkia teeksi (esim. kamomillaa, siankärsämöä, kanervaa, jne)) ja marjoja metsistä, syksyisin sieniä, käyt ongella, jne. jne.

uskon kyllä ettei kaikilla ole mahdollisuutta ostaa sellaista ruokaa mitä haluaisi vaikka kuinka venyttäisi penniä, mutta useimmiten syy on siinä että rahat käytetään mielummin johonkin muuhun. kyllä minäkin maksan vuokran ja laskut ensin.

• helmiä sioille

Jos nyt ajatellaan minkä lääkkeen teho perustuu plaseboon, niin se koskee myös apteekista ostettavia reseptilääkkeitä(kin) joiltain osin. Ei kokonaan.No entäs masennuslääkkeet tai verenpainelääkkeet? Niillä on kamalat sivuvaikutukset ihmisiin kaikilla ei samoja oireita, mutta KAIKILLA jotka tunnen ja nuita terveys on jollain tavalla huonontunut eikä arvot sen kummempia. Kunnon öljyillä pääsisi parempiin tuloksiin plus kunnon ruokavalioremontilla. Isäni joka vetää ties mitä pillereitä on huimausta, aina väsynyt, ärtynyt, ei muista jne ja lääkkeitä vaihtanut jo ainakin kolme kertaa. Niin n kyllä luottaisi millään keinoin esim. masennuksessa apteekin tuotteisiin. naapurin 25 v nainen alkoi käyttään masennus lääkkeitä niin oli ihan eloton. Ei se tienny onko aamu vai ilta. Jos sanoi päivää tai mitä kuuluu ei se oikein tiennyt mitä pitäisi vastata. Käveli samallalailla kuin Ozzy Osbourne muutenkin oli saman oloinen. Oltiin 3 vkon lomalla ja sieltä kun tultiin ja taksista astuin ulos ja naapurin nainen oli lapsensa kanssa pihalla niin sanoin äijälle että sehän on palannut elävien kirjoihin. Ihan selväpäinen oli pitkästä aikaa. Kahvitellessa sitten kysyin että mikä on muuttunut kun oot nuin virkeä, niin kertoi että lopettivat lääkärin vastustuksesta huolimatta lääkkeet. Takulla oikea päätös. Ihan selväpäinen tuo tuntuu olevan. Vihdoin töissä ja tekee normaaleja asioita. Ei ne lääkärit ja apteekkarit tätä maailmaa pelasta. Itekkin ollan oltu lasten vuoksi napit vastakkain tytön sairauden kanssa ja todella kannatti! Vuoden ollut sairaus loppui, kun siirrytti pois lääkkeistä ja vaihdettiin homeopaattisiin, ruokavalioa jatkettiin ja vielä paranneltiin lisää, muutamia vitamiinin puutoksia korvattiin ja vielä käytettiin yhtä "humpuukituotetta". Ei ole sen jälkeen (3v) ollu kipeänä jotain rään valumista lukuun ottamatta.

• sivuvaikutukset

ovat hyvin vakava yhteiskunnallinen ongelma. Niihin kuolee vuosi vuodelta enemmän potilaita. Enkovaaraa markkinoidaan luontaistuotteiden asiantuntijana, mikä hämmästyttää monia tämän alan tuntijoita. Enkovaaran olisi hyvä ensin perehtyä perusteellisesti oman alansa lääketuotantoon. Ehkäpä lääkkeistä johtuvat kuolemantapaukset tulevaisuudessa vähentyisivät, kun potilaat ottaisivat varoituksista onkeensa.

On järkyttävää seurata, miten lähimmäisten terveys tuhoutuu lääkkeitä popsiessa. Kemiallisten lääkeaineiden jäämiä ei suinkaan ole yksinkertaista poistaa elimistöstä kuurinkaan loputtua. Nuorempi väestö ymmärtää jo enemmän varoa, mutta vanhemmat ihmiset luottavat tieteen sanaan. Koskahan opimme luottamaan itseemme niin paljon, että uskallamme erottaa hyvän olon pahasta? Olla eri mieltä tieteen kanssa. On hyvä muistaa, että siihen on jokaisella oikeus ellen sanoisi velvollisuus.

Luontaistuotteiden suhteen on syytä myös käyttää tervettä järkeä. Sellaista asiantuntijaa ei löydy mistään, joka kykenee arvioimaan eri lääkkeiden tai ravintolisien yhteisvaikutuksia. Lehtiartikkeleissa usein tähdennetään sitä, että lääkkeiden yhteisvaikutukset selviävät lääkäriltä kysymällä. Pienellä miettimisellä selviää, ettei sellaista lääkäriä ole olemassakaan. Erilaisia lääkevariaatioita on lukemattomia ja vastaava lukematon määrä yksilöllisiä tapoja reagoida niihin. Pääasia on kuitenkin, että emme anna markkinoinnin pettää itseämme, emmekä myöskään itse petä itseämme.

• terveydenhoitoa
        sivuvaikutukset kirjoitti:

ovat hyvin vakava yhteiskunnallinen ongelma. Niihin kuolee vuosi vuodelta enemmän potilaita. Enkovaaraa markkinoidaan luontaistuotteiden asiantuntijana, mikä hämmästyttää monia tämän alan tuntijoita. Enkovaaran olisi hyvä ensin perehtyä perusteellisesti oman alansa lääketuotantoon. Ehkäpä lääkkeistä johtuvat kuolemantapaukset tulevaisuudessa vähentyisivät, kun potilaat ottaisivat varoituksista onkeensa.

On järkyttävää seurata, miten lähimmäisten terveys tuhoutuu lääkkeitä popsiessa. Kemiallisten lääkeaineiden jäämiä ei suinkaan ole yksinkertaista poistaa elimistöstä kuurinkaan loputtua. Nuorempi väestö ymmärtää jo enemmän varoa, mutta vanhemmat ihmiset luottavat tieteen sanaan. Koskahan opimme luottamaan itseemme niin paljon, että uskallamme erottaa hyvän olon pahasta? Olla eri mieltä tieteen kanssa. On hyvä muistaa, että siihen on jokaisella oikeus ellen sanoisi velvollisuus.

Luontaistuotteiden suhteen on syytä myös käyttää tervettä järkeä. Sellaista asiantuntijaa ei löydy mistään, joka kykenee arvioimaan eri lääkkeiden tai ravintolisien yhteisvaikutuksia. Lehtiartikkeleissa usein tähdennetään sitä, että lääkkeiden yhteisvaikutukset selviävät lääkäriltä kysymällä. Pienellä miettimisellä selviää, ettei sellaista lääkäriä ole olemassakaan. Erilaisia lääkevariaatioita on lukemattomia ja vastaava lukematon määrä yksilöllisiä tapoja reagoida niihin. Pääasia on kuitenkin, että emme anna markkinoinnin pettää itseämme, emmekä myöskään itse petä itseämme.

...> Enkovaaraa markkinoidaan luontaistuotteiden asiantuntijana, mikä hämmästyttää monia tämän alan asiantuntijoita.

Eikös se mene niin, että jopa jokainen jolla on se valkoinen takki, voi sen suojissa esittää asiantuntijaa, myös niiden luontaisempienkin hoitojen suhteen, samoin siellä käytettävien tuotteiden vaikutuksista tai vaikuttamattomuudesta!

Myös ilmoittaa, että kysymys on niistä tehotomista uskomus-, huuhaa-, plasebo- ym. hoidoista!

Oman alan negatiiviset asiat ja tapahtunat, eivätkä pillerien haitalliset vaikutukset enää jaksa kiinnostaa vastaavasti, eikä niiden negatiivisista vaikutuksista
        kansalaisillekaan sitten enää yhtä innokkasti kerrota!

Niin, terveydenhoitoa kaikki!

• asiallinen_tuntija

Monesta luontaistuotteesta on tullut lääke.

Monella luontaistuotteella on voimakkaitakin vaikutuksia.

Älä siis yleistä noin lapsellisesti.

• ....

No kaikki on liiallisuuteen mentynä haitallista. Suolaa jos syö liikaa ei voi hyvin ja jos lopettaa kokonaan jonkun ajanpäästä kuolee varmasti. Viinaa kun ottaa sormustimellisen se on lääke. Alkoholistiksi jos alkaa maksa sanoo poks ja kuolee. Kaikki on hyvää kun sopivasti käyttää.

• Kirsti
        .... kirjoitti:

No kaikki on liiallisuuteen mentynä haitallista. Suolaa jos syö liikaa ei voi hyvin ja jos lopettaa kokonaan jonkun ajanpäästä kuolee varmasti. Viinaa kun ottaa sormustimellisen se on lääke. Alkoholistiksi jos alkaa maksa sanoo poks ja kuolee. Kaikki on hyvää kun sopivasti käyttää.

Tuotakaan ei voi yleistää.

• Kerroppa
        Kirsti kirjoitti:

Tuotakaan ei voi yleistää.

miten se sitten on???

• terveydenhoitoa

...> Monilla luontaistuotteilla on voimakkaitakin vaikutuksia.

Eikö muut, kuin lääkärit, siis luontaistuotealan spsialistit tiedä näistä tuotteista, ja niiden vaikutuksista?

Voisi olettaa, että monet tietävät huomattavasti enemmänkin, varsinkin jos arvioidaan keskimääräistä tietoa niistä tuotteista!

Samoin yleistyksistä!

• kaaoksesta
        terveydenhoitoa kirjoitti:

...> Monilla luontaistuotteilla on voimakkaitakin vaikutuksia.

Eikö muut, kuin lääkärit, siis luontaistuotealan spsialistit tiedä näistä tuotteista, ja niiden vaikutuksista?

Voisi olettaa, että monet tietävät huomattavasti enemmänkin, varsinkin jos arvioidaan keskimääräistä tietoa niistä tuotteista!

Samoin yleistyksistä!

etinpä minäki apua luontaistuotteista vaivoihini . oli jos jonkilaista putellia tarjolla ja mihin hintaan.
        Voiko niitä palauttaa jos ei toimi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2332
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe