Rapu on merkki, josta en tiedä oikeastaan mitään. Kiteyttäkää, millainen on rapu! Tunnen joitakin rapuja, mutta ne vaikuttavat jotenkin neutraaleilta ja värittömiltä, mahdollisimman normaaleilta ihmisiltä. No rauhallisia ovat ainakin.
Olennainen ravusta?
15
5914
Vastaukset
- rapu-neiti
Itse olen ainakin perhe ihminen. Perhe on minulle kaikki kaikessa, samoin ystävät.
Olen rauhallinen ja osaan tulkita ihmisiä eleiden ja ilmeiden perusteella -> erittäin kehittynyt vaisto. Ja tämä on todettu juttu. Olen iloinen ja tasapainoinen, mutta tunnen myös monia rapuja, jotka ovat vähän väliä masentuneita. Nämä ravut ovat yleensä kesäkuussa syntyneitä. Olen erittäin tunteellinen ja jos joku loukkaa minua, niin muistan loukkaajan ja hänen sanomansa asiat koko ekämäni ajan. Tässä tällainen tiivis paketti, luulen, että nämä piirteet ovat monille ravuille tuttuja. - Rapu-81
Olen tyypillinen (naispuolinen)rapu tietyiltä ominaisuuksilta.. erittäin perhe-keskeinen, herkkä ja itsepäinen.. Olen tarkkaavainen ihminen, huomaan ihmisissä herkästi erilaisia piirteitä ja noudatan vaistojani.. Annan paljon läheisilleni ja minua ajaa kova kunnianhimo elämässä (opiskelu, ura, muut tavotteet)..
Valitettavasti herkkyyteni takia olen myös taipuvainen masentuneisuuteen, mutta ravut ovat myös vahvoja ihmisiä pehmeän ulkokuoren alla, joten aina sitä on kaikista elämän karikoista selvitty!- sakset
Moikka!
Minä :
kovaääninen
aina esillä
teen ennenkuin ajattelen
en anna loukata (kuoreen vetäytyjä)
häslä
ei koti-ihminen
äidillinen
itsekäs
työnarkomaani - aina ylöspäin
laiska
rakkaudennälkäinen
hellyydenkipeä
romantikko - kunne joku loukkaa
kostonhaluinen
maanis-depressiivinen (heh)
itsenäinen tarrautuja
hukassa...
=)
- tästä ravusta :)
Olen rapu, tyypillisestä sellaisesta en tiedä. Perhe on minullakin, rakastan lapsiani yli kaiken, vaikka ottaa tämä arki välillä minunkin hermoilleni. Viihdyn kotona jos kaikki on hyvin, muuten pakenen mielelläni toisiin maisemiin.
Olen värikäs ulkoisesti.Esim. hiukseni eivät tyypillisesti ole vaaleat, vaan kirkkaan punaiset. Vaatteissa suosin punaista, mustaa ja nyt vihreän eri sävyjä. Myös violetista tykkään. Ilmankos mieheni pitäytyy mustassa ja harmaassa, kun erotumme muutenkin tarpeeksi. :)
Isoäänisyydestä ei ole koskaan kiitelty, mutta kantavasta äänestä on kyllä paljon hyötyä. Varsinkin kun kailottaa baarissa jotain epäsopivaa juuri kun musiikki loppuu ja kappale vaihtuu. :) Ainakin kaverit saa nauraa.
Hmm... kiukutellakin osaan, oikutella myös. Hermot ovat puolisolla tiukalla aina välein, kanssani on helppoa saada väittely aikaan. En välitä muiden mielipiteistä, elleivät ne anna minulle liikaa ajattelemisen aihetta. Välillä en tiedä mitä haluan ja se aiheuttaa ongelmia omassa maailmassani pään sisällä. :) Jos petyn rakkaudessa, pääsen nopeasti yli ja olen taas täysillä matkassa. En kai osaa varoa pettymyksiä, tai sitten vaan ravun usko ikuiseen rakkauteen pitää minut aktiivisena.
Tykkään kokata, lukea, kuunnella musiikkia ja tanssia. Joskus en jaksa tehdä mitään, kotihengetär sielustani pakenee ilmeisesti hermolomalle silloin. Yleensä käyn ylikierroksilla kotiaskareiden suhteen. Muuten sanoisin olevani aika eläväinen tapaus. Minun on aikanaan pitänyt syntyä neitsyen merkeissä, mutta luonto on päättänyt tehdä minusta kuitenki ravun.
Kertokaa toki, jos joku muukin kokee olevansa horoskooppimerkkiinsä nähden kummallinen tapaus!! Ajattelin vaan kirjoittaa että en itse merkistä huolimatta ainakaan ole neutraali ja väritön tapaus, kiinnostais kuulla onko muitakin. Vaikka eipä taida olla horoskoopista sekään kiinni. :)- Neitsyt_
Kiinnostaa minkä merkkien kanssa solmitte sitten liiton ts. keiden kanssa rakkaus syttyy?
Miten ravut ilmaisevat tunteitaan?
Nim. ravusta ei ota selvää... - jenni
Neitsyt_ kirjoitti:
Kiinnostaa minkä merkkien kanssa solmitte sitten liiton ts. keiden kanssa rakkaus syttyy?
Nim. ravusta ei ota selvää...Ihan niiku omasta itsestäni olisi puhut tuo minua kaksi keskustelua ylempänä.. tuo millä oli kirkkaanpunaiset hiukset. paitsi olen äärretömän pikkutarkka (nouseva neitsyt)
- Rapu-81
Neitsyt_ kirjoitti:
Nim. ravusta ei ota selvää...Asun avoliitossa poikaystäväni kanssa ja olemme seurustelleet 4 vuotta.. hän on leijona, varsinainen johtajatyyppi, ts. kaikki pitää mennä hänen ehdoillaan.. :) En alistu rapuna siihen, vaan haluan seurata omia vaistojani ja tunteitani.. hän on oppinut sen, vaikka joskus nuriseekin asiasta.. ;) suhteemme on myrskyisä, intohimoinen ja erittäin kestävä (ainakin ollut sitä tähän mennessä).. annan rakkaudessa kaikkeni, kun kumppani on oikea (kuten se onkin) ja hän puolestaan osaa arvostaa sitä ja antaa takaisin samalla mitalla.;) Tässä suhteessa ei ainakaan kumpikaan meistä kyllästy :)
- stigruliini
Neitsyt_ kirjoitti:
Nim. ravusta ei ota selvää...hassua että kaikki kenen kanssa olen seurustellut vakavammin ovat olleet skorppioneja;) tunteista en niinkään tiedä, kai mul ei oo niitä:D
- bredband
Neitsyt_ kirjoitti:
Nim. ravusta ei ota selvää...olen itse rapu nainen ja tiedän kertoa omasta itsestäni että rapu sopii parhaiten yhteen skorppionin ja härän kanssa
- rapu tyttö
millasia me nyt ollaan ;)
jaa a..no ujoja mutta kaikki ei ole..tai itseasiassa varautuneita,tarkkaillaan ympäristöä,siis ihmisiä,,herkkiä,itsepäisiä,yleensä luullaan olevamme aina oikeassa..eli ei kannata alkaa väittelemään :) omanlaatusia,tunteellisia,,osataan näyttää tunteemme,luotettavia,ystävällisiä,uskollisia..jne..
kai riitti :) - höpsänkeikka
olen hoitoalalla,usein kuulen ,että olen pomotyyppiä ja liian huolehtivainen,pikkutarkka ja liian siisti(sterilli). olen työpaikan suosikki hyvän luonteeni takia, mietin työasioita kotonakin . miehelleni olen kans liian kiltti ja huolehdin migreeniin asti asioita ja masis iskee joskus,menee ohi, kun taas olen itkenyt silmäni punamustiksi.tuntuu pahalta ,jos joku sanoo asiattomia. en jää sanattomaksi tilanteessa mikä tulee yllättäin. piikki on aina valmiina.olen tyylikäs,kaunis käytökseltäni, mikä on tyypillistä meillä rapuilla.et täs jottain sulle.
- stigruliini
se et ravut on neutraaleja ja värittöimiä..ite oon rapu ja aika äkkipikainen tapaus..yms
- lue linkistä
Voi herrajee sentään mitä keskusteluja !
Aina sama alkaa uudelleen ja uudelleen !
http://www.astro.fi/index.php?option=com_staticxt&staticfile=viikkohoroskooppi2.php&Itemid=93&merkki=Can - 1965
moi!
kyl rapu tulee toimeen kaikkien kans.mielistelijät jää entisix ystävix äkkiä.syy että ravulla on herkkä sielu analysoida itessään kuka on aito ystävä eikä tekopyhä hyväksikäyttäjä.ja tää on tosi!olen 40v.ja tosiaan aidot ystävät on pysyny.välit on poikki parin kaverin kans.- olet aivan
oikeassa. T:mies 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558